ysi-ärrä kirjoitti:Paljokos Ginkazella on tehoa pyörältä? Ja ilmeisesti gen1:nen kyseessä?
Juu, Gen1 ja noin 270 takap. Kuljettaja ja pyörä yhdessä painaa yli 350kg
No täähän menee mielenkiintoiseksi. Meinaan itellä suurinpiirtein samat tehot ja meinaan lähtä 19/36 ,190/55 hommeleilla kokeileen Halliin.
Kun guru tuumas että mee niin pitkillä väleillä ku löydät, eli näillä.
Ja viime vuonna edellisen omistajan toimesta tällä pyörällä ajettu 18/40 ,190/55 jutuilla 325kmh ja välit oli loppu heittämällä kesken, kilometrin oli saanu katella maisemia ku huuti jo täysii. Ja hällä oli alle 250hv takikselta silloin käytössä.
Ilmeisesti Lappeen kenttäolosuhteet olikin sitte ihan mahottomat ja kenttä profiili huono?
No katotaan nyt sitte Hallissa mitä tapahtuu.
Hallissa ajetaan yhdellä setupilla ja joensuussa sit kerkiää säätääkki ajojen välissä
No niin ,nyt on kokeiltu 19/36 ja nehän osottautui liian pitkiksi väleiksi mun tehoille ja Taidoille. No Joensuuhun sit otetaan mukaan taakse 38,39,40 piikkiset. Mut oisko 39 se millä lähetään aluksi?
Noi Hallin vaihdevaihdotkin meni ihan vituilleen(en osaa ) Ja ainakin sen havainnon tein juuri että vaihdetanko aivan liian ylhäällä ku kyyryssä mennään. No sitä on nyt säädetty. Pitää käydä vielä harjoittelemassa käytännössä miten onnistuu.
Ei ole (vielä) käännetty kaavio. Ajattelin eka kokeilla perinteisellä ku helpotti tuo asennon muuttaminenki noinki paljon. Mut pitää harkita tuota käännettyä meinikiä.
Sellainen tuli kanssa Jonne mieleen että vähän erilainen pakonokka voisi auttaa että tuota tehoaluetta saisi siirrettyä vähän ylöspäin, ei tarttisi käyttää niin älyttömän pitkiä toisiovälityksiä. Esim. vakio imunokka pakonokaksi ja säädettävät nokkapyörät molempiin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Sellainen tuli kanssa Jonne mieleen että vähän erilainen pakonokka voisi auttaa että tuota tehoaluetta saisi siirrettyä vähän ylöspäin, ei tarttisi käyttää niin älyttömän pitkiä toisiovälityksiä. Esim. vakio imunokka pakonokaksi ja säädettävät nokkapyörät molempiin.
onko joku viä 2000 luvulla tehny virikoneita ilman säädettäviä nokkapyöriä ?? jo 80luvulla pohjanmaalla laitettiin 8 tappisiin ohc mosiin aina säädettävä nokkapyörä
Tätä asiaa myöskin tänään pyörittäny mielessä ja Jontun kans vähän mietittiin että jos moiset värkit hommattaisiin busiimma.
Eli mikä ja mistä kannattasi hommata sifteriksi?
jarim kirjoitti:Sellainen tuli kanssa Jonne mieleen että vähän erilainen pakonokka voisi auttaa että tuota tehoaluetta saisi siirrettyä vähän ylöspäin, ei tarttisi käyttää niin älyttömän pitkiä toisiovälityksiä. Esim. vakio imunokka pakonokaksi ja säädettävät nokkapyörät molempiin.
Täähän kuulostaa mielenkiintoiselle/hyvälle. Tätä täytyy kans miettiä tulevana ajotaukona(talvena).
Tää viimesin Cordonan shifteri taitaa olla tosi pätevä laite, ihan vakiopeleissäkin. Vaihdevipu kannattaa tosiaan säätää omalle jalalle mahdollisimman otolliseen asentoon, ja sehän muuttuu hieman jos kääntää kaavion. Mul on köyhä shifterimalli, painetta vipuun ja katkaisijalla katko vetoon. Air shifter vois olla kans harkinnan arvoinen, superjorma käyttää moista.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Hitto,mä oon ihan ulalla noiden sifterien kans. Mitä meinaa air-sifteri? Ja mikä on "halpamalli"? . Dragracella näkyy olevan 255e joku malli. Mikäs tuo 449e malli on? Vai käykö se yleensäkkään busaan? Perkele,ois varmaan pitäny laittaa nää kysymykset tonne pienet kysymykset osioon.