Sisäänajo? - Uudet männät, ryhmä, kansi

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
Sotka
Viestit: 303
Liittynyt: 21 Helmi 2011, 12:01
Paikkakunta: Petroskoi ( Mäntsälä )

Viesti Kirjoittaja Sotka »

Jaku kirjoitti:Yritin välttää paljon yli 1 bar paineita :p siis ekat 1000 km... Aina se ei onnistunut
Mikä ihmeen sisäänajo?? :mosh:
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Sotka kirjoitti:
Jaku kirjoitti:Yritin välttää paljon yli 1 bar paineita :p siis ekat 1000 km... Aina se ei onnistunut
Mikä ihmeen sisäänajo?? :mosh:
männät ja laakerit... :p

ryhmä kans, mut se oli jo käytetty :D
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

toimeve kirjoitti:...no voi ***tu: son sitten ihan persiilhän koko viime talaven uurastus mestarilta :angry: Ei ehitty ns. sishänajoa suorittaa ennen penkitystä, ja jos käsitin, niin oli vähän "testattu" penkissä...ja sääjetty. Niin sanotusti "huolella"...ja puhumattakhan kun otin itte käythön huhtikuussa...no, ehkä jäi joku kierrosraja huomioimatta :oops: Ja toishaalta en ees kysyny, että oliko joulukuun lopulla chostriders viteopätkät kuvattu missä...ja millä kierroksilla...argh.

nimim. uskallanko lähtiä huomena mukavalle n. 1600km viikonloppureissulle vai losahtaako peli tämän takia kesken riennon? Ja etenki ku mittarissa on vasta 126tkm (moottoripäivityksen jälkhen ajettu reipahasti liki 5tkm iliman mithän ohjeellista sishänajoa ??? )

elä oo huolissaan... SMR on valtuuttanu Vittaniemen ajaan kaikki teamin pyörät sisään (pikana)
vissiin 7 mottoria kasattu ja kaikki ajettu sisään Samilla :turbobusa:
SMR
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Suomessa kaikki ajo kadulla on sisäänajoa ???
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

jarim kirjoitti:Oma tapa on ollu Snugglesin kaltainen.
mulla myös ollut sama resepti.

onko joku saanut vakio moottoriin jotain vaurioo, kun ei ole tehnyt sisäänajoa ohejeiden mukaan?
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Siäänajo nykysin on kai siksi että kuski tottuu uuteen menopeliin,ainakin uusien pyörien (autojen) koneet on jo tehtaalla penkissä rääkätty,nii että se kyllä losataa jo siellä jos on losahtaakseen, sisäänajo on jäänne menneiltä ajoilta jolloin sylitereissä ei käytetty pinnotteita ja esim. liukulaakerit oli melkein valun jäljiltä ja hioutuminen tapahtui sitten "sisäänajossa". Ennen siitä kyllä käytettiin nimeä totutusajo, mikä on ehkä oikeammin asiaa kuvaava sana kuin joku sisäänajo,mihin,talliinko vai keittiöön :omituinen:
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Avatar
BaTTman
Viestit: 583
Liittynyt: 25 Huhti 2008, 09:06
Paikkakunta: Muurame

Viesti Kirjoittaja BaTTman »

Juu, luulis että nykypäivän valmistusmenetelmillä saadaan jo niin tasalaatuista tavaraa liukuhihnalta ulos, ettei mitään sisäänajoa sanan alkuperäisessä merkityksessä tarvita. Vaikka viimeinen hioutuminenhan se tapahtuu ensimmäisillä kilometreillä, jos toleranssit ovat olleet rajalla. Onneksi on öljynsuodatin. Jos haluaa varman päälle pelailla, niin vaihtaa sitten niin kuin ohjekirja sanoo, 1tkm jälkeen tuoreet öljyt ja uuden suodattimen.
Come what(ever) may.

--Under 200 mph club; 177 mph--
Vastaa Viestiin