Sisäänajo? - Uudet männät, ryhmä, kansi

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
vasaloppet
Viestit: 5
Liittynyt: 13 Touko 2011, 18:53
Paikkakunta: Tammisaari

Viesti Kirjoittaja vasaloppet »

Onks joku tieto kuinka paljon pitäs ajaa siisään kun on uusi sylinteri männät ja kansi? Hayabusa on 2008
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Varmaan se kannattaa suht samoilla ohjeilla sisäänajaa kun uusi pärräkin.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jakehaanpää kirjoitti:Varmaan se kannattaa suht samoilla ohjeilla sisäänajaa kun uusi pärräkin.
Eli ? Kone lämpöseks ja hanat kaakkoon ? Eikös siitä ollu jotain etuakin että sisäänajossa rasittaa konetta eikä säästele.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Kekee
Viestit: 462
Liittynyt: 10 Touko 2008, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kekee »

itte ajelin vissii 40 kilsaa ja kattelin että ei osia tipu tielle ja sitte kokeiltii miten se kulkee. öjyt kannattee varmaan vaihtaa tonnin jälkeen?
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Siirsin sopivampaan paikkaan ja editoin vähän ymmärrettävämmän otsakkeen.

Oma tapa on ollu Snugglesin kaltainen.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

jarim kirjoitti:Siirsin sopivampaan paikkaan ja editoin vähän ymmärrettävämmän otsakkeen.

Oma tapa on ollu Snugglesin kaltainen.
ja viä lisänä yleensä noin 100km "kevyttä" penkkia-ajoa vittaniemellä
SMR
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

:laugh:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Ite ajoin gen1 käyttöohjekirjan kehoituksen mukaisesti.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

gsxr kirjoitti:Ite ajoin gen1 käyttöohjekirjan kehoituksen mukaisesti.
Joten mitenkä ? Mää en tosiaan tiiä.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Kekee
Viestit: 462
Liittynyt: 10 Touko 2008, 22:55
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Kekee »

Olikohan muutama sata kilsaa ettei sais kiekat nousta yli 6000 ja muutama sata siitä eteenpäin ettei yli 9000... sitte tonnin öljynvaihto ja normiajoa.
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

Kekee kirjoitti:Olikohan muutama sata kilsaa ettei sais kiekat nousta yli 6000 ja muutama sata siitä eteenpäin ettei yli 9000... sitte tonnin öljynvaihto ja normiajoa.
Jotenki nuin se ohjekirjan mukaan menee, tiedä sitte? Mut juu se on selvää et noiden kierrosten sisällä mahdollisimman "aaltoilevaa" ajoa eikä sellasta tasasta jurruutusta. Toki tässä tapauksessa vaihteisto on sisäänajettu joten sitä ei tarvinne huomioida.
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

Yritin välttää paljon yli 1 bar paineita :p siis ekat 1000 km... Aina se ei onnistunut
BuSami
Viestit: 79
Liittynyt: 04 Tammi 2012, 23:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja BuSami »

Gen kakkosen omistajan käsikirjasta: 0-800km alle 5500rpm -> 800-1600km alle 8000rpm ja 1600km:n jälkeen alle 11000rpm, eli punarajalle asti... :baaa:
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

snuggles kirjoitti:
gsxr kirjoitti:Ite ajoin gen1 käyttöohjekirjan kehoituksen mukaisesti.
Joten mitenkä ? Mää en tosiaan tiiä.
Sama ohjeistus gen1 mitä Busami kertoi gen2 olevan. Vaihtelevilla kierroksilla rajojen sisällä.
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...no voi ***tu: son sitten ihan persiilhän koko viime talaven uurastus mestarilta :angry: Ei ehitty ns. sishänajoa suorittaa ennen penkitystä, ja jos käsitin, niin oli vähän "testattu" penkissä...ja sääjetty. Niin sanotusti "huolella"...ja puhumattakhan kun otin itte käythön huhtikuussa...no, ehkä jäi joku kierrosraja huomioimatta :oops: Ja toishaalta en ees kysyny, että oliko joulukuun lopulla chostriders viteopätkät kuvattu missä...ja millä kierroksilla...argh.

nimim. uskallanko lähtiä huomena mukavalle n. 1600km viikonloppureissulle vai losahtaako peli tämän takia kesken riennon? Ja etenki ku mittarissa on vasta 126tkm (moottoripäivityksen jälkhen ajettu reipahasti liki 5tkm iliman mithän ohjeellista sishänajoa ??? )
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Vastaa Viestiin