Mykkä - ei lähde käyntiin
2004 pienillä kilometreillä oleva busa teki yllättän tempun.
Illalla töistä kotiin normaalisti,mutta aamulla ei tahtonut startata,ei mitään naksahdusta.valot toimi eikä mitään vika ilmoitusta.no arvelin akun olevan loppu ja näyttikin vain 12,5v.tänään uusi akku kiinni niin sama juttu,yksi pieni vaivainen startin pyöröhdys ja sitten taas ei mitään muuta,kuin akku tulikuuma ja lataus putosi 10,8v.
v tuttaa kun toi ssamarin selkäkin niksahti siinä kumarrellessa...
olisko ideoita mikä vikana?
Illalla töistä kotiin normaalisti,mutta aamulla ei tahtonut startata,ei mitään naksahdusta.valot toimi eikä mitään vika ilmoitusta.no arvelin akun olevan loppu ja näyttikin vain 12,5v.tänään uusi akku kiinni niin sama juttu,yksi pieni vaivainen startin pyöröhdys ja sitten taas ei mitään muuta,kuin akku tulikuuma ja lataus putosi 10,8v.
v tuttaa kun toi ssamarin selkäkin niksahti siinä kumarrellessa...
olisko ideoita mikä vikana?
Pelottaa,että startti oikosessa,onkohan mitään tehtävissä,vai täytyykö viedä pajalle?Kiirekkin tulee,kun pitäis lähteä Saksaan vajaan 3:n viikon päästä ja matkabudjetti on muutenkin tiukoilla.Mitäköhä startin vaihto mahtaa maksaa töineen?Onko mitään edullista mestaa tiedossa Vantaan suunnalta tai jos joku kätevä haluaa korvausta vastaan sen tehdä,niin pyörä löytyy tikkurilasta ja voi soitella 0504919575!
Nimittäin tää venähtänyt selkä ei juuri auta tässä tilanteessa....
Nimittäin tää venähtänyt selkä ei juuri auta tässä tilanteessa....
startti on kahdella pultilla kiinni, ei ole iso urakka vaihtaa. tosin vanha kannattaa purkaa sieltä pois ja testata ennenkuin uuden menee tilaamaan. käytettynä näyttäis hampurista löytyvän 205 rahaa tällä hetkellä.Ipa kirjoitti:Mitäköhä startin vaihto mahtaa maksaa töineen?
jeejee 1/4 alle kympin
Vähän offtopic, mutta mee nyt hyvä mies saman tien kunnon kiropraktikolle jos aiot ajaa siellä Saksan reissulla. Itse kävin hoidattamassa selän kuntoon ennen muutama viikko sitten tehtyä Baltian reissua ja ei sattunut kertaakaan koko 2000 kilsan aikana.Ipa kirjoitti:Nimittäin tää venähtänyt selkä ei juuri auta tässä tilanteessa....
www.utp.fi ja Simo Poutanen hoitaa selä kuntoon
Ja sitten vaan starttia metsästämään...
No vähän selvyyttä,sain itkusilmässä ja hampaat rikki purtuna
taas akun kiinni ja vetästyä kakkosella(meinas lähteä taju) vähän taakse,että startti vaihtoi paikkaa.Hiljasta oli pari kertaa,mutta lähti hyvin pyörien käyntiin.Samoin tänään hyvin pyörittää pienen hiljaiselon jälkeen.Tyhmänä kysynkin voiko vaihdevälinäyttö vaikuttaa asiaan,koska olin aavistuksen korjannut asentoa ennen vikojen ilmaantumista? Juu ja kyllähän se selkä pitää hoitaa mutta asiat tärkeysjärjestykseen!
taas akun kiinni ja vetästyä kakkosella(meinas lähteä taju) vähän taakse,että startti vaihtoi paikkaa.Hiljasta oli pari kertaa,mutta lähti hyvin pyörien käyntiin.Samoin tänään hyvin pyörittää pienen hiljaiselon jälkeen.Tyhmänä kysynkin voiko vaihdevälinäyttö vaikuttaa asiaan,koska olin aavistuksen korjannut asentoa ennen vikojen ilmaantumista? Juu ja kyllähän se selkä pitää hoitaa mutta asiat tärkeysjärjestykseen!
Omassa pyörii vähän laiskasti käyntiin ja akussa on virtaa.
Tsekkasin startille menevän piuhan ja huomasin että startissa kiinni oleva pultti heiluu? Eli siis se pultti johon startin virtapiuha tulee kiinni.
Eli pitääkö kiristää se alempi mutteri "starttia vasten" jotta pultti pysyy tiukasti...vai onko se pultti normaalisti tiukasti startissa, vaikka molemmat mutterit olisivat irti?
Tsekkasin startille menevän piuhan ja huomasin että startissa kiinni oleva pultti heiluu? Eli siis se pultti johon startin virtapiuha tulee kiinni.
Eli pitääkö kiristää se alempi mutteri "starttia vasten" jotta pultti pysyy tiukasti...vai onko se pultti normaalisti tiukasti startissa, vaikka molemmat mutterit olisivat irti?
Huomasin itsekin tänä keväänä että se "plussanapa" startissa tosiaan heiluu. Vaan tuntuu tuo ainakin minulla siitä huolimatta starttaavan.Henkka83 kirjoitti:Omassa pyörii vähän laiskasti käyntiin ja akussa on virtaa.
Tsekkasin startille menevän piuhan ja huomasin että startissa kiinni oleva pultti heiluu? Eli siis se pultti johon startin virtapiuha tulee kiinni.
Eli pitääkö kiristää se alempi mutteri "starttia vasten" jotta pultti pysyy tiukasti...vai onko se pultti normaalisti tiukasti startissa, vaikka molemmat mutterit olisivat irti?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Henkka83 kirjoitti:Omassa pyörii vähän laiskasti käyntiin ja akussa on virtaa.
Tsekkasin startille menevän piuhan ja huomasin että startissa kiinni oleva pultti heiluu? Eli siis se pultti johon startin virtapiuha tulee kiinni.
Eli pitääkö kiristää se alempi mutteri "starttia vasten" jotta pultti pysyy tiukasti...vai onko se pultti normaalisti tiukasti startissa, vaikka molemmat mutterit olisivat irti?
Huomasin itsekin tänä keväänä että se "plussanapa" startissa tosiaan heiluu. Vaan tuntuu tuo ainakin minulla siitä huolimatta starttaavan.
Kiristyy alempaa mutteria kiristämällä.
Täytyypä huomenna testailla, että oliko vaikutusta.