Taxilla Bonnevilleen

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Käykäätte kattomasta TFM Facebookista miltä se semmonen 10LB pullo sitte näyttää. Ei vaadi kirjautumista.
109-1317649016

Viesti Kirjoittaja 109-1317649016 »

tenhulttio kirjoitti:Käykäätte kattomasta TFM Facebookista miltä se semmonen 10LB pullo sitte näyttää. Ei vaadi kirjautumista.

miehekäs tosiaan tuo lesti




Edited By mopokuume on 1335119883
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

No jo on kyllä pullolla kokoa,huh.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Onko lohkoja kiilloteltu päältä kun noin loistaa ? Ainakin öljypohjaa.
Mitkä pultit, 10mm vaiko 12mm ? Ei taida olla Arpit.
Millä teette esivoitelun, kun näkyy öp-ratas olevan jo piilossa ?

Lohko näyttäs olevan sitä mallia missä öp-anturi pystysuorassa, usein on vinossa alaviistoon. Tuommosenkin eron tajusin vasta juuri, koneissa on eroja, kuin viineissä.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kyllä niitä vähän kiilloteltu on, ajatuksena josko suola ei niin tiukkaan purisi kiinni. 10mm. APElaiset. Startillahan sitä voi pyörittää ilman että käyntiin laittaa. Tuo heavyduty startti pyörii aika hitaasti kaikenlisäksi. Jep, kahta mallia noita lohkoja tuon anturin suhteen. Noista lohkoista ei ihan tarkkaa tietoa minkä vuotiset, minulla 2001:ssä samalleen alaspäin kun tuossa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Laitettiin peli jännäksi...

Kuva
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Tuttu juttu... ei oo eka eikä vika ulostautuminen :(
Tommonen vika on nähty ennenkin ja syyksi on epäilty lohkojen murtumista kampuralinjalla ja siitä syystä voitelu on jäänyt puutteelliseksi kk kaulalla




Edited By Ksthb on 1336482216
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

No perskules... jokos kakkosmotti on läjässä, et pääsee sillä jatkamaan ?
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Kakkosmotti edelleen rungossa...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Ksthb kirjoitti:Tuttu juttu... ei oo eka eikä vika ulostautuminen :(
Tommonen vika on nähty ennenkin ja syyksi on epäilty lohkojen murtumista kampuralinjalla ja siitä syystä voitelu on jäänyt puutteelliseksi kk kaulalla

Joo itekin nähnyt just vastaavaa. Mitkä vois olla syyt tuohon veivin mahdolliseen voiteluongelmaan?? Tsemppiä kuiten tiimille :thumbup:
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

No voi saatana ku on rumannäköinen reikä kupeessa, auts!
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Makiasti leimahti. Semmonen about metrinen liekkipallo oli siinä koneen ympärillä, mutta se sammu itekseen eikä kestäny ku 1-2 sek. Kierrokset oli ~10000 kun kajahti. Eka silmäyksellä kuitenkin aika paljon jäi ehyttäkin osaa. Kuten kansi, nokat, vaihteisto (Vittaniemi cut) ,kytkin jne jne.
Päällepäin ryhmäkin näyttää siltä, että se on korjattavissa. Tosin aikataulut menee nyt vähän tiukille. Offset kampuran toimitusaika oli semmoset 18vk, että semmonen uus ei ainakaan enää kerkiä.
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Miten kansi voi jäädä ehjäksi tuommoisessa ?
Entäs kampiakseli, voi kestää koviakin laakeja, veivin kaula ottaa laakerimetallia itteensä helposti mut pinta kestää paljon.
Paljo tehoo ennen tuota häppeninkiä ?
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vastaa Viestiin