Busan juuri ostanut
Moi,
Eli tuli vm.2006 bussi ostettua. Pari kysymystä. Ostin LSL grashpadit stormilta ja mikä on kätevin keino tehdä reikä katteisiin oikeaan paikkaan ja millä terällä porata siisti reikä? Ostin stormilta Motorexin öljyn TOP SPEED 4T 10W/40. Vissiin ok, myyjän mukaan normiajoon hyvä...? Käykö normitulpat vai mitä eroa idirium tulppiin normiajossa? Tuli Hidin xenon sarja mukaan. Miten asennus ja mikä on ballistille paras paikka ettei häiriöitä tule? Tässä nyt alkuun. Lähtispä toi lumi pois
Eli tuli vm.2006 bussi ostettua. Pari kysymystä. Ostin LSL grashpadit stormilta ja mikä on kätevin keino tehdä reikä katteisiin oikeaan paikkaan ja millä terällä porata siisti reikä? Ostin stormilta Motorexin öljyn TOP SPEED 4T 10W/40. Vissiin ok, myyjän mukaan normiajoon hyvä...? Käykö normitulpat vai mitä eroa idirium tulppiin normiajossa? Tuli Hidin xenon sarja mukaan. Miten asennus ja mikä on ballistille paras paikka ettei häiriöitä tule? Tässä nyt alkuun. Lähtispä toi lumi pois
Omaan pyörääni olen noi lsl:n crash padit laittanut. Punainen reikäpora puuilosta, osta muutaman millin (esim. 4mm) isompi kuin katteen läpi tuleva tappi on.
-Pyörä paikalleen ja takapukilla ylös
-Pura sivukate
-Laita laser osoittamaan 90asteen kulmassa (sekä pysty, että vaakasuunnassa) kiinnityspultin kannan keskelle
-kate takas kiinni kaikilla ruuveilla, et on varmasti paikallaan
-Merkkaa laserin osoittama kohta
-kate irti, poraa reikä, kasaa kate ja kiinnitä tappi.
Kerran oon pikkuvauhdista pyörän kaatanut ja tappi suojas katteet 100%
Iridiumtulpat saat helposti ja halvalla www.sparkplugs.co.uk tms. Suomessa paljon kalliimpia.
Edited By wiltzu on 1330408842
-Pyörä paikalleen ja takapukilla ylös
-Pura sivukate
-Laita laser osoittamaan 90asteen kulmassa (sekä pysty, että vaakasuunnassa) kiinnityspultin kannan keskelle
-kate takas kiinni kaikilla ruuveilla, et on varmasti paikallaan
-Merkkaa laserin osoittama kohta
-kate irti, poraa reikä, kasaa kate ja kiinnitä tappi.
Kerran oon pikkuvauhdista pyörän kaatanut ja tappi suojas katteet 100%
Iridiumtulpat saat helposti ja halvalla www.sparkplugs.co.uk tms. Suomessa paljon kalliimpia.
Edited By wiltzu on 1330408842
Tervetuloa joukkoon. TÄSSÄ KUVASSA ballastin paikat, tosin gen 2. En tiedä, mutta uskoisin gen 1 löytyvän samanlaiset tilat ballasteille. Ilman releitä asennettu, eikä koskaan ole ollut mitään häiriöitä.
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
Suzukilla vuodesta 1981
Copper/Silver
B-King
TEAM CAMPARI
noita tulppia kannattee käyä kyseleen ihan autotarvikeliikkeestä...mp-liikkeessä n. 2x hinta mitä noissa... toki tuo sparkplugs on varma paikka ja halvin. Kai se ihan hyvä öljy on ku jokku ajaa kiisseliauton öljyilläki ja kehuvat itte käyttäny castrollia ku herrahuoltohemmo sitä mun mopoon vielä yoistaseksi laittaa...loppus tää rivariasuminen/ois tallipaikka/varaa oikiasti harrastaa vähä leveemmin
Edited By Kekee on 1330411069
Edited By Kekee on 1330411069
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Huoltomanuaalilla tekee varmasti enemmän. Ladattavissa ilmaiseksi, löytyy latauslinkki tältäkin foorumilta kun hakee.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Yksi polttimo vaan ja ballisti eli lähivaloksi H7 ja ballisti oikealle.Quadron kirjoitti:Omat ballastit on oikealla puolella, toinen ilmatorven päällä ja toinen kiinnitettynä mittariston pultin alle. Kuvatus Normipaksuiset, hyvin mahtu.
vesa kirjoitti:jarim kirjoitti:Huoltomanuaalilla tekee varmasti enemmän. Ladattavissa ilmaiseksi, löytyy latauslinkki tältäkin foorumilta kun hakee.
Vaikka kuinka haulla etsin en löytänyt muuta kuin 07 omistajaoppaan en mitään huoltomanuskaa joka käy vm 06... Suomi tai englanti käy
Max69 tarjoaa: http://www.elisanet.fi/max69/
99-07 pieniä poikkeuksia lukuunottamatta miltei sama laite...
Edited By jarim on 1330457531
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt on tatit paikallaan. Kohdistus onnistuis niin etä moottorin etukiinnitysreikään sopiva poranterä jonka pään sotkin merkkausliidulla, kate paikalleen ja pois. Liidun merkkiin pieni poraus. Kohdistaa taskulampulla katepaikalla että reikä suunnilleen oikeassa kohdassa. Muistaakseni vedin 30mm rasiaporalla reiät ja tuli hyvät. Reiät juuri sopivasti piilossa kun tatit paikallaanwiltzu kirjoitti:Omaan pyörääni olen noi lsl:n crash padit laittanut. Punainen reikäpora puuilosta, osta muutaman millin (esim. 4mm) isompi kuin katteen läpi tuleva tappi on.
-Pyörä paikalleen ja takapukilla ylös
-Pura sivukate
-Laita laser osoittamaan 90asteen kulmassa (sekä pysty, että vaakasuunnassa) kiinnityspultin kannan keskelle
-kate takas kiinni kaikilla ruuveilla, et on varmasti paikallaan
-Merkkaa laserin osoittama kohta
-kate irti, poraa reikä, kasaa kate ja kiinnitä tappi.
Kerran oon pikkuvauhdista pyörän kaatanut ja tappi suojas katteet 100%
Iridiumtulpat saat helposti ja halvalla www.sparkplugs.co.uk tms. Suomessa paljon kalliimpia.
- CormaX
- Viestit: 663
- Liittynyt: 11 Elo 2009, 22:15
- Paikkakunta: Etelä-pohojanmaa/Peräseinäjoki
- Viesti:
Joo joo, ja kuvaa löytyy?vesa kirjoitti:Nyt on tatit paikallaan. Kohdistus onnistuis niin etä moottorin etukiinnitysreikään sopiva poranterä jonka pään sotkin merkkausliidulla, kate paikalleen ja pois. Liidun merkkiin pieni poraus. Kohdistaa taskulampulla katepaikalla että reikä suunnilleen oikeassa kohdassa. Muistaakseni vedin 30mm rasiaporalla reiät ja tuli hyvät. Reiät juuri sopivasti piilossa kun tatit paikallaanwiltzu kirjoitti:Omaan pyörääni olen noi lsl:n crash padit laittanut. Punainen reikäpora puuilosta, osta muutaman millin (esim. 4mm) isompi kuin katteen läpi tuleva tappi on.
-Pyörä paikalleen ja takapukilla ylös
-Pura sivukate
-Laita laser osoittamaan 90asteen kulmassa (sekä pysty, että vaakasuunnassa) kiinnityspultin kannan keskelle
-kate takas kiinni kaikilla ruuveilla, et on varmasti paikallaan
-Merkkaa laserin osoittama kohta
-kate irti, poraa reikä, kasaa kate ja kiinnitä tappi.
Kerran oon pikkuvauhdista pyörän kaatanut ja tappi suojas katteet 100%
Iridiumtulpat saat helposti ja halvalla www.sparkplugs.co.uk tms. Suomessa paljon kalliimpia.
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...ja voin kertoa, että tarkempaa silmäilyä ei kestä... :laugh:waiski10 kirjoitti:Mitäs tuo, porasin Toimeven pyörän kylkeen Peekeen kans 3 promillen käämissä reiät bädeille eikä niistäkään ole kuvaa. Video ainostaan ja sitäkään ei ole lupaa julkaista.
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-