Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
tenhulttio
Viestit: 500 Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä
Viesti
Kirjoittaja tenhulttio » 10 Joulu 2011, 20:47
Titaani kirjoitti: Kiitokset!
Vakio vanne ja misukan road2 perus kumi, ei mitään ihme jippoja, jokainen samilla tehty mittaus samalla kumilla.
Oliko paljon painetta renkaassa? Bomberifoorumilla oon kritisoinut vähän, millä paineella penkissä ajetaan. Mun tulkinta on, että mitä vähemmän tehoa hukkuu renkaaseen, sen enempi mitataan sitä mitä ylipäätään halutaan mitata. Eli pitäiskö tuo sitte kääntää niin, että se ilmanpaine mikä antaa parhaan takapyörätehon olis paras mittapaine?
Mutta hyvin työntää sun busa, niinku aina
Titaani
Viestit: 887 Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Titaani » 10 Joulu 2011, 21:03
1,5 painetta renkaassa
Juu hyvin lykkäs ja pikku jutuilla saisi lisää kun olisi aikaa hieroa. Nyt alkaa viime talvena tehdyt muutokset kantamaan hedelmää kun ollaan lähes alkuperäisessä reseptissä.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
marko67
Viestit: 63 Liittynyt: 14 Syys 2008, 17:21
Paikkakunta: harjavalta
Viesti
Kirjoittaja marko67 » 10 Joulu 2011, 21:42
hyvin työntää.oikein hyvin työntää.hienoja lukemia.
Team Laitamaa
Simppa70
Viestit: 58 Liittynyt: 20 Touko 2011, 15:13
Paikkakunta: Kanta-Häme
Viesti
Kirjoittaja Simppa70 » 10 Joulu 2011, 21:49
Titaani kirjoitti: 1397 eilen Samin penkissä 234,3hv koneesta, 212,6hv takaa.
Hienot on lukemat kieltämättä, mitäs löyty vääntöpuolelta...
Titaani
Viestit: 887 Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Titaani » 10 Joulu 2011, 22:23
Simppa70 kirjoitti: Titaani kirjoitti: 1397 eilen Samin penkissä 234,3hv koneesta, 212,6hv takaa.
Hienot on lukemat kieltämättä, mitäs löyty vääntöpuolelta...
Eli 176,8NM näyttää olevan vääntöä. Konetta on tehty 9500-11300 alueelle ja nyt on käyrä koko ajan nouseva.
Käppyrää
Edited By Titaani on 1328452649
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
110-1323592106
Viesti
Kirjoittaja 110-1323592106 » 11 Joulu 2011, 10:36
Nyt vaan imu/pakosarjan optimointi niin että saadaan +2-4hv tehopiikki sinne 10800-11000 paikkeelle.
/Andre'
Titaani
Viestit: 887 Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Titaani » 11 Joulu 2011, 11:02
No niin saatinhan kansimestari myös paikalle
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Jukkis
Viestit: 2818 Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja Jukkis » 11 Joulu 2011, 11:05
Onnea Mika piikkipaikasta tämähän alkaa kiinnostaa... mistä näitä mestareita sikiää
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197 Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa
Viesti
Kirjoittaja jakehaanpää » 11 Joulu 2011, 16:54
Se on sitten Mikallakin kenttäajojen omaennätys ens kesänä hakusessa
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
ysi-ärrä
Viestit: 974 Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54
Viesti
Kirjoittaja ysi-ärrä » 12 Joulu 2011, 09:32
Hyvin on ähkyä Titaanilla busa työntäny. Onnittelut siitä. Nyt sitte innolla ens kesän nopeuskarkeloita odotteleen.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
107-1089231881
Viesti
Kirjoittaja 107-1089231881 » 30 Tammi 2012, 17:38
Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Koneteho 240 hp/10353 rpm, vääntö 180,2 Nm /8614 rpm.
Taitanee olla pohjat 1400cc kokoisille koneille.
Titaani
Viestit: 887 Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Titaani » 30 Tammi 2012, 18:40
Ksthb kirjoitti: Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Koneteho 240 hp/10353 rpm, vääntö 180,2 Nm /8614 rpm.
Taitanee olla pohjat 1400cc kokoisille koneille.
Onnittelut kovasta tuloksesta!
Kuitenkin täytyy mainita, että Litratehopohjia tuossa ei kuitenkaan saavutettu!
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Heksa
Viestit: 1190 Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51
Viesti
Kirjoittaja Heksa » 30 Tammi 2012, 18:47
Titaani kirjoitti: Ksthb kirjoitti: Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Koneteho 240 hp/10353 rpm, vääntö 180,2 Nm /8614 rpm.
Taitanee olla pohjat 1400cc kokoisille koneille.
Onnittelut kovasta tuloksesta!
Kuitenkin täytyy mainita, että Litratehopohjia tuossa ei kuitenkaan saavutettu!
Paljonko muutes on litrateho enkka busan koneella?
SMR
Titaani
Viestit: 887 Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa
Viesti
Kirjoittaja Titaani » 30 Tammi 2012, 18:58
Katukelpoisella putkistolla piirun vaille 168hv/L Joulukuun mittauksessa, aiemmin PetriK testeissä 170hv/L taitaa olla saavutettu, mutta en muista oliko sidewinderillä!?
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
snuggles
Viestit: 1751 Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:
Viesti
Kirjoittaja snuggles » 30 Tammi 2012, 19:58
Ksthb kirjoitti: Tänään Samilla mitattu uusi (13:1 puristeinen) tourinki motti Gen 1 (1441cc).
Teho 214,8 hp/10300 rpm vääntö 168,5 Nm/7224 rpm takikselta.
Kovat on lukemat juu yksneloselle. Voi olla ettei tötterömodeilla tuosta ohi mennä.