Team Laitamaan (Marko 67) busa kävi Samilla ja katottiin ensin mitä tuottaa 1400cc motti noin karkeesti, kone teho 10 a/f (9000 rpm jälkeen) arvolla pyöri 232-238 hp, takis 211 hp.
No selväks kävi että 55 sarjalainen takarengas ei soveltunut mittaukseen/säätöjen tekemiseen.
Ens viikolla uus renkula alle, tuoreet bensat ja säätöihin. 240hp/ (takis +220hp) ylitys vois olla mahdollinen. Sinänsä 12:1 puristeiselle koneelle lukemat alkaa olemaan kohdallaan, lähellä olis 1400cc alkuisten koneiden pohjat...
joo.ja aika hauskasesti,pelaa tolla 1700sen kartalla.eli aika kiva kone tosta vara koneestakin saattaa tulla.tai oikeestaan koneitten jämähän se taitaa ollakin.ja kiitokset jampalle siitäkin kolmen minuutin startti vian ratkaisusta.ja tietty paljon paljon muustakin.
Ksthb kirjoitti:Team Laitamaan (Marko 67) busa kävi Samilla ja katottiin ensin mitä tuottaa 1400cc motti noin karkeesti, kone teho 10 a/f (9000 rpm jälkeen) arvolla pyöri 232-238 hp, takis 211 hp.
No selväks kävi että 55 sarjalainen takarengas ei soveltunut mittaukseen/säätöjen tekemiseen.
Ens viikolla uus renkula alle, tuoreet bensat ja säätöihin. 240hp/ (takis +220hp) ylitys vois olla mahdollinen. Sinänsä 12:1 puristeiselle koneelle lukemat alkaa olemaan kohdallaan, lähellä olis 1400cc alkuisten koneiden pohjat...
Ksthb kirjoitti:Team Laitamaan (Marko 67) busa kävi Samilla ja katottiin ensin mitä tuottaa 1400cc motti noin karkeesti, kone teho 10 a/f (9000 rpm jälkeen) arvolla pyöri 232-238 hp, takis 211 hp.
No selväks kävi että 55 sarjalainen takarengas ei soveltunut mittaukseen/säätöjen tekemiseen.
Ens viikolla uus renkula alle, tuoreet bensat ja säätöihin. 240hp/ (takis +220hp) ylitys vois olla mahdollinen. Sinänsä 12:1 puristeiselle koneelle lukemat alkaa olemaan kohdallaan, lähellä olis 1400cc alkuisten koneiden pohjat...