tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Tänään Viaberilla uusi matalapuristeinen (12:1) tourinki motti Gen 1 (1441cc) säädetty
Teho 214 hp/10300 rpm vääntö 167 Nm/7200 rpm takikselta. (EC korj. -1,8 %)

Vertailun vuoksi samassa penkissä Gen2 Yoshi R-77, BMC 172hp/takis...

Siihen nähden toi tulos on hyvällä levelillä :;):

Tarkempia speksejä koneesta myöhemmin dynolapun kera.
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Hyvin on gen1:nen työntäny.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
Cebusa
Viestit: 234
Liittynyt: 21 Kesä 2009, 10:09
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Cebusa »

Gen1 ECU-päivityksen jälkeen takarenkaalta 167hv/150Nm.
Dynokäyrä
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
107-1126906030

Viesti Kirjoittaja 107-1126906030 »

Samin penkissä eilen 193,6hp/154,6nm. VH cs one koko ränni ja kn- putsari virinä, ja ne parhaat virit tietenkin SamiV ja PetriK :respekt:
arriwa
Viestit: 1
Liittynyt: 30 Kesä 2011, 11:13
Paikkakunta: Porvoo

Viesti Kirjoittaja arriwa »

Tänään Samin penkis 196,3hv/10492rpm,157nm/7873rpm.
K-8 ,yoshi R-77,Bmc,lyhkäset imutorvet.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Team Laitamaan (Marko 67) busa kävi Samilla ja katottiin ensin mitä tuottaa 1400cc motti noin karkeesti, kone teho 10 a/f (9000 rpm jälkeen) arvolla pyöri 232-238 hp, takis 211 hp.
No selväks kävi että 55 sarjalainen takarengas ei soveltunut mittaukseen/säätöjen tekemiseen.
Ens viikolla uus renkula alle, tuoreet bensat ja säätöihin. 240hp/ (takis +220hp) ylitys vois olla mahdollinen. Sinänsä 12:1 puristeiselle koneelle lukemat alkaa olemaan kohdallaan, lähellä olis 1400cc alkuisten koneiden pohjat...
Avatar
marko67
Viestit: 63
Liittynyt: 14 Syys 2008, 17:21
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja marko67 »

joo.ja aika hauskasesti,pelaa tolla 1700sen kartalla.eli aika kiva kone tosta vara koneestakin saattaa tulla.tai oikeestaan koneitten jämähän se taitaa ollakin.ja kiitokset jampalle siitäkin kolmen minuutin startti vian ratkaisusta.ja tietty paljon paljon muustakin.
Team Laitamaa
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Samin penkissä tännään "uusi elämä 121.000 km ajetulle Busalle" -rojektissa:

koneteho 213,8hv@10393rpm ja 168,1Nm@7262rpm

takarenkaalta194,6hv@9579rpm ja 159,2Nm@7290rpm


Enemmän ku tyytyväinen tulokseen tällä setupilla!

- 1400cc
- orig imunokka pakonokaksi, imupuolelle "sepän tekemä" jyrkempi versio
- alkup kansi ja suuttimet

Vertailun vuoksi 10/2008 sama Busa originaalina pl. Yoshimura RS-3 putkisto ja avarrettu ilmanotto:
173,9hp@10034rpm
135Nm@7305rpm

eli +40hp ja +34Nm




Edited By toimeve on 1327941296
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
hanhiha
Viestit: 400
Liittynyt: 30 Tammi 2008, 09:43
Paikkakunta: kaustinen

Viesti Kirjoittaja hanhiha »

Kyl käyp katteeks... :respekt:
Member of IBA Finland ry
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Ksthb kirjoitti:Team Laitamaan (Marko 67) busa kävi Samilla ja katottiin ensin mitä tuottaa 1400cc motti noin karkeesti, kone teho 10 a/f (9000 rpm jälkeen) arvolla pyöri 232-238 hp, takis 211 hp.
No selväks kävi että 55 sarjalainen takarengas ei soveltunut mittaukseen/säätöjen tekemiseen.
Ens viikolla uus renkula alle, tuoreet bensat ja säätöihin. 240hp/ (takis +220hp) ylitys vois olla mahdollinen. Sinänsä 12:1 puristeiselle koneelle lukemat alkaa olemaan kohdallaan, lähellä olis 1400cc alkuisten koneiden pohjat...

Tämhän kuulostaa hyvältä.

Eli taitaa olla 1441cc ?




Edited By Titaani on 1321715052
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Titaani kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Team Laitamaan (Marko 67) busa kävi Samilla ja katottiin ensin mitä tuottaa 1400cc motti noin karkeesti, kone teho 10 a/f (9000 rpm jälkeen) arvolla pyöri 232-238 hp, takis 211 hp.
No selväks kävi että 55 sarjalainen takarengas ei soveltunut mittaukseen/säätöjen tekemiseen.
Ens viikolla uus renkula alle, tuoreet bensat ja säätöihin. 240hp/ (takis +220hp) ylitys vois olla mahdollinen. Sinänsä 12:1 puristeiselle koneelle lukemat alkaa olemaan kohdallaan, lähellä olis 1400cc alkuisten koneiden pohjat...
Tämhän kuulostaa hyvältä.

Eli taitaa olla 1441cc ?
jep 1441cc
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

1397 eilen Samin penkissä 234,3hv koneesta, 212,6hv takaa.
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Titaani kirjoitti:1397 eilen Samin penkissä 234,3hv koneesta, 212,6hv takaa.
Hieno tulos, pienet häviöt... millä vanteella ja renkaalla tulos mitattiin?
Avatar
jamonaattori
Viestit: 166
Liittynyt: 25 Joulu 2007, 10:56
Paikkakunta: Kouvostoliitto/Stadi

Viesti Kirjoittaja jamonaattori »

Titaani kirjoitti:1397 eilen Samin penkissä 234,3hv koneesta, 212,6hv takaa.

Hienosti se pukkas ku kateltiin ja kyl Sami osaa ton säätöhomman tehä viimosen päälle.
Onnittelut hienosta tuloksesta. :thumbup:
SMR
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

Kiitokset!

Vakio vanne ja misukan road2 perus kumi, ei mitään ihme jippoja, jokainen samilla tehty mittaus samalla kumilla.




Edited By Titaani on 1323538633
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
Vastaa Viestiin