Gen2 katteiden irroitus - Pari kuvallista ohjetta
Olis pitäny eilen selata Foorumi läpi ennenkuin lähti Busan katteita purkamaan olisi voinut säästyä aikaa..
Mutta lähtihän ne pienellä tutkimisella ja kylmähiki ottalla virraten kun nyppi katteita irti pelkotila päällä että koska jotain hajoaa, mutta saa nähdä kuinka ne paikalleen takaisin päin menee... :p
Mutta lähtihän ne pienellä tutkimisella ja kylmähiki ottalla virraten kun nyppi katteita irti pelkotila päällä että koska jotain hajoaa, mutta saa nähdä kuinka ne paikalleen takaisin päin menee... :p
Helpommin ne takaisinpäin menee.JaLe kirjoitti:Olis pitäny eilen selata Foorumi läpi ennenkuin lähti Busan katteita purkamaan olisi voinut säästyä aikaa..
Mutta lähtihän ne pienellä tutkimisella ja kylmähiki ottalla virraten kun nyppi katteita irti pelkotila päällä että koska jotain hajoaa, mutta saa nähdä kuinka ne paikalleen takaisin päin menee... :p
Black -08
- Sika-nauta
- Viestit: 42
- Liittynyt: 05 Huhti 2011, 09:08
Timba kirjoitti:OPETUSVIDEO
Lisää opetus materiaalia
kyllä oli ohjeet tarpeen, miten näin yksinkertainen asia on saatu näin vaikeaksi, ja ne kaikki äänet mitä tulee kun katteita irroittaa, vielä on paikoileen laitto jäljellä. i tule tapahtumaan varmaan vähään aikaan, jos tulee vaikka jotain ideoita. Kiitokset linkin laittaneelle.
...ja sitten ne jää irvistämään ja napit menee paskaksi ja kaikkea muuta mukavaa,,,sivukatteetkin on kolmesta osasta,,esat kirjoitti:kyllä oli ohjeet tarpeen, miten näin yksinkertainen asia on saatu näin vaikeaksi, ja ne kaikki äänet mitä tulee kun katteita irroittaa, vielä on paikoileen laitto jäljellä. i tule tapahtumaan varmaan vähään aikaan, jos tulee vaikka jotain ideoita. Kiitokset linkin laittaneelle.
Oon kyllä ihan samaa mieltä, ihan persuuksista koko katteiden irrotus. takaisin menee kyllä kivasti.Snake kirjoitti:...ja sitten ne jää irvistämään ja napit menee paskaksi ja kaikkea muuta mukavaa,,,sivukatteetkin on kolmesta osasta,,esat kirjoitti:kyllä oli ohjeet tarpeen, miten näin yksinkertainen asia on saatu näin vaikeaksi, ja ne kaikki äänet mitä tulee kun katteita irroittaa, vielä on paikoileen laitto jäljellä. i tule tapahtumaan varmaan vähään aikaan, jos tulee vaikka jotain ideoita. Kiitokset linkin laittaneelle.
Kattelin noita videoita ja sanoisin että kannattaa purkaa lisäksi mittariston alamuovi ja sitä seuraavat palat ensiksi. Rami putket ja sen katteen kiinnitys piste tulee näkösälle. Lisäksi olen irroittanut ram putkesta yläkatteen alakiinnityksen (yksi ristipää ruuvi).
Tällä kikalla sivukatteen irroitus helpoittuu vähän, sivukatteen ram putkeen tuleva kiinnityspistekin voi jäädä ehjäksi... :laugh:
Omasta pyörästä on nyt irroitettu kymmenisen kertaa ainakin oikean puolen kate ja klipsut ja kynnet katteissa on ehjät mutta silti alkaa se yläsauma etukatteeseen olemaan väljä ja vaatii kohta jotain tilkettä väliin.
Luulen että sitten kun näissä alkaa mittarissa olemaan yli sadantuhannen lukemia niin tohon saumaan viritellään jotain ruuvikiinnityksia niinkuin gen1:ssä. Mielestän siihen sopisi ruuvit ulkonäönkin kannalta hyvin mutta josko ne sitten lisää ilmanvastusta liikaa
Menee kyllä jo aika rutiinilla toi katteiden irroitus vaikka ensimmäisellä kerralla hirvitti niitä narskutella irti.
Luulen että sitten kun näissä alkaa mittarissa olemaan yli sadantuhannen lukemia niin tohon saumaan viritellään jotain ruuvikiinnityksia niinkuin gen1:ssä. Mielestän siihen sopisi ruuvit ulkonäönkin kannalta hyvin mutta josko ne sitten lisää ilmanvastusta liikaa
Menee kyllä jo aika rutiinilla toi katteiden irroitus vaikka ensimmäisellä kerralla hirvitti niitä narskutella irti.
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
No uskosin ja olen nähny että ne siihen istuu...mutta varmasti työtä vaatii, oiski yhtä helpot katteet tuossa uuemmassa ku vanhemmassa.
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
Ota robin mittaristo ennemmin irti...jos sillai onnistut "väsäilemään"....
http://galleria.busanistit.org/v/Busat/Kekee/IMG_0436.JPG.html ööö...seolijo rikki.
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...
http://www.youtube.com/watch?v=thdzuBnaHSE Jokaisen kannattais muistaa...