Crash pad

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
74-1280923132

Viesti Kirjoittaja 74-1280923132 »

Millasia Crash padejä ootte laittanu?
Hakusessa ois sellanen malli mille ei tarvis tehdä katteisiin reikää. Onko tuollaista mallia edes olemassa?
ÄRRÄ pärrä
Viestit: 11
Liittynyt: 10 Syys 2008, 22:42
Paikkakunta: Laukaa

Viesti Kirjoittaja ÄRRÄ pärrä »

LSL:n Crash padit mä olen laittanut, tosin katteisiin joutuu reiät duunaamaan. Nämä tsydeemit ainaskin toimiivat kuten niitten pitää...sen verran on tullut testattua :D Tarpeeksi vain varaa asennusbissee niin kyllä rupee reikää syntymään katteisiin :kippis:
Avatar
-Harza-
Viestit: 36
Liittynyt: 21 Touko 2008, 13:39
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja -Harza- »

Ostin K8:iin kaksi vuotta sitten Dragrace.fi:stä Bike Designin crash padit; oikeastaan tangon, joka ulottuu rungon läpi eikä vaadi katteiden modausta. Nyt en kyllä nopeasti hakien löytänyt sitä nettikaupasta.
Musta K8 + kilvetön R1
Avatar
Kiha
Viestit: 198
Liittynyt: 28 Maalis 2010, 10:48
Paikkakunta: Hausjärvi / Hikiä

Viesti Kirjoittaja Kiha »

Mä ainakin luottaisin siihen et jos mennään nurin niin vakuutus korvaa ? riippuu tietenkin vakuutuksesta. yleensä jos tän hintaluokan pyörän onnistut kaataa niin ei vittu sitä kiroomisen määrää jonka se tuottaa ....
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

Olisko kellään kuvaa tarjolla, mihin kohtaan katteita nuo lsl:n crash padit tulee?

Pitäis tietää kupin oikea väri ennen kuin tilaa.
Kyseessä gen1 busa.

Edit: linkin päivitys




Edited By wiltzu on 1316593343
Hane-
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Syys 2011, 16:59
Paikkakunta: Kempton

Viesti Kirjoittaja Hane- »

Oletteko tilanneet ulkomailta padeja ollenkaan? Taitaa olla gen1:een satasen luokkaan nuo LSL:t..
Ei innostaisi alkaa porailemaan katteisiin reikiä, mutta kai se on pakko.. Jos jollain on "ylimääräisenä", niin tarjoa.
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

Hane- kirjoitti:Oletteko tilanneet ulkomailta padeja ollenkaan? Taitaa olla gen1:een satasen luokkaan nuo LSL:t..
Ei innostaisi alkaa porailemaan katteisiin reikiä, mutta kai se on pakko.. Jos jollain on "ylimääräisenä", niin tarjoa.

Stormilta hain omaan Gen1:een LSL:n crash padit.
Katteisiin piti porata reiät.

Onnistuu parhaiten seuraavanlaisesti:
-Irrota kate
-Laita joku laserosoitin osoittamaan kiinnityspultin keskelle (laita laser 90 asteen kulmaan pyörään nähden)
-Kiinnitä kate kaikilla ruuveilla että asettuu varmasti oikealle paikalleen
-merkkaa reiän paikka katteeseen
-Kate irti ja poraa 2-4mm tapin runkoa suurempi reikä Esim. tälläisellä terällä
-Tappi ja kate kiinni

PS. tänään tuli testattua Crash Pad:n toimivuutta pienessä vauhdissa ja suojas katteet 100% :tapu:
Eli maksoi itsensä takaisin moninkertaisesti.




Edited By wiltzu on 1316592244
Hane-
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Syys 2011, 16:59
Paikkakunta: Kempton

Viesti Kirjoittaja Hane- »

ei löydy laasereita, mutta meneehän se arvallakin :) Pitänee tilata, jospa ne maanantaiksi tulis..
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

Hane- kirjoitti:ei löydy laasereita, mutta meneehän se arvallakin :) Pitänee tilata, jospa ne maanantaiksi tulis..
Joku parin euron laser kynä tms. riittää.
On kyllä vaikee saada muuten kohdalleen...
Reiänkin kun joutuu vielä poraamaan vinoon kohtaa katetta.
Avatar
Timba
Viestit: 401
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 20:49
Paikkakunta: Lohja

Viesti Kirjoittaja Timba »

Oliskohan NÄMÄ sellaiset joihin ei tarvitse reikää katteisiin porata?
Kokeilin joukkoliikennettä ja huomasin sen niin mukavaksi, että ostin oman Bussin työmatkoja varten......

Suzukilla vuodesta 1981

Copper/Silver
B-King

TEAM CAMPARI



rsilmu
Viestit: 13
Liittynyt: 16 Heinä 2009, 18:58

Viesti Kirjoittaja rsilmu »

Puigin crash padien mukana tuli sapluuna jolla oikea reiän paikka oli helppo merkata katteisiin sekä tuo "rasiapora" jolla reiän sai tehtyä. Aika laadukkaan oloinen tuo terä oli sillä se ei repinyt yhtään eikä maalipinta vaurioitunut reiän vierestä lainkaan.
Avatar
wiltzu
Viestit: 207
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 17:34
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja wiltzu »

rsilmu kirjoitti:Puigin crash padien mukana tuli sapluuna jolla oikea reiän paikka oli helppo merkata katteisiin sekä tuo "rasiapora" jolla reiän sai tehtyä. Aika laadukkaan oloinen tuo terä oli sillä se ei repinyt yhtään eikä maalipinta vaurioitunut reiän vierestä lainkaan.
Mihinkäs kohtaa noi puig:n crash pad:t kiinnitetään?
Paljonko tappi tulee yli katteen pinnasta?

LSL:t kiinnitetään moottorin yläpään kiinnityspulttiin yhdellä pultilla. Tämä pultti on sivukatteen keskellä olevan kiinnitysruuvin vieressä, katteen alla.
Hane-
Viestit: 17
Liittynyt: 19 Syys 2011, 16:59
Paikkakunta: Kempton

Viesti Kirjoittaja Hane- »

nuo puigin padit näyttää hyvältä. Vaan tuo kiinnitys kohta arvelluttaa, sillä jos se on liian alhaalla niin kippaako se sitten yli tankin/etukatteen varaan padin kanssa, jos menee nurin.
Vastaa Viestiin