LSL:n Crash padit mä olen laittanut, tosin katteisiin joutuu reiät duunaamaan. Nämä tsydeemit ainaskin toimiivat kuten niitten pitää...sen verran on tullut testattua Tarpeeksi vain varaa asennusbissee niin kyllä rupee reikää syntymään katteisiin
Ostin K8:iin kaksi vuotta sitten Dragrace.fi:stä Bike Designin crash padit; oikeastaan tangon, joka ulottuu rungon läpi eikä vaadi katteiden modausta. Nyt en kyllä nopeasti hakien löytänyt sitä nettikaupasta.
Mä ainakin luottaisin siihen et jos mennään nurin niin vakuutus korvaa ? riippuu tietenkin vakuutuksesta. yleensä jos tän hintaluokan pyörän onnistut kaataa niin ei vittu sitä kiroomisen määrää jonka se tuottaa ....
Oletteko tilanneet ulkomailta padeja ollenkaan? Taitaa olla gen1:een satasen luokkaan nuo LSL:t..
Ei innostaisi alkaa porailemaan katteisiin reikiä, mutta kai se on pakko.. Jos jollain on "ylimääräisenä", niin tarjoa.
Hane- kirjoitti:Oletteko tilanneet ulkomailta padeja ollenkaan? Taitaa olla gen1:een satasen luokkaan nuo LSL:t..
Ei innostaisi alkaa porailemaan katteisiin reikiä, mutta kai se on pakko.. Jos jollain on "ylimääräisenä", niin tarjoa.
Stormilta hain omaan Gen1:een LSL:n crash padit.
Katteisiin piti porata reiät.
Onnistuu parhaiten seuraavanlaisesti:
-Irrota kate
-Laita joku laserosoitin osoittamaan kiinnityspultin keskelle (laita laser 90 asteen kulmaan pyörään nähden)
-Kiinnitä kate kaikilla ruuveilla että asettuu varmasti oikealle paikalleen
-merkkaa reiän paikka katteeseen
-Kate irti ja poraa 2-4mm tapin runkoa suurempi reikä Esim. tälläisellä terällä
-Tappi ja kate kiinni
PS. tänään tuli testattua Crash Pad:n toimivuutta pienessä vauhdissa ja suojas katteet 100%
Eli maksoi itsensä takaisin moninkertaisesti.
Puigin crash padien mukana tuli sapluuna jolla oikea reiän paikka oli helppo merkata katteisiin sekä tuo "rasiapora" jolla reiän sai tehtyä. Aika laadukkaan oloinen tuo terä oli sillä se ei repinyt yhtään eikä maalipinta vaurioitunut reiän vierestä lainkaan.
rsilmu kirjoitti:Puigin crash padien mukana tuli sapluuna jolla oikea reiän paikka oli helppo merkata katteisiin sekä tuo "rasiapora" jolla reiän sai tehtyä. Aika laadukkaan oloinen tuo terä oli sillä se ei repinyt yhtään eikä maalipinta vaurioitunut reiän vierestä lainkaan.
Mihinkäs kohtaa noi puig:n crash pad:t kiinnitetään?
Paljonko tappi tulee yli katteen pinnasta?
LSL:t kiinnitetään moottorin yläpään kiinnityspulttiin yhdellä pultilla. Tämä pultti on sivukatteen keskellä olevan kiinnitysruuvin vieressä, katteen alla.
nuo puigin padit näyttää hyvältä. Vaan tuo kiinnitys kohta arvelluttaa, sillä jos se on liian alhaalla niin kippaako se sitten yli tankin/etukatteen varaan padin kanssa, jos menee nurin.