Turbobusan leimaus... - Helpottuu...
Raja menee muistaakseni 06/2004, sitä ennen rekisteröidyn saa turbon kanssa kilpiin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...pitäskö talaven aikana testata...
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
- jakehaanpää
- Site Admin
- Viestit: 1197
- Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
- Paikkakunta: Vantaa
Siitä se sit lähti...toimeve kirjoitti:...pitäskö talaven aikana testata...
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.
Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.
Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.
Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara
SMR
Kiitos vinkistä. Täytyy kysyä.Heksa kirjoitti:Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.
Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Tuo on kyllä sikälikin erikoista että esim. 2003 ja 2004 on aivan identtisiä kun katteet puretaan ympäriltä pois... :O Kyllä lakipykälät on sitten hienoja!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nenysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte Vittuun katastukset
epäilen et kaikki suomeen tuodut k4 on euro2.sia
mitenkähän jenkki mallit?
Osta/vaihda runko jostain vanhemmasta pyörästä joka euro1
onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
SMR