Turbobusan leimaus... - Helpottuu...

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
Avatar
Jaku
Viestit: 491
Liittynyt: 25 Touko 2004, 11:02
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Jaku »

kiinnostais myös toi vuosimallipolitiikka??
Avatar
Tepa
Viestit: 158
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 19:21
Paikkakunta: laitamaa

Viesti Kirjoittaja Tepa »

turbo otteessa ja pari muutakin muutosta... :smoking:
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
84-1131181311

Viesti Kirjoittaja 84-1131181311 »

Tepa kirjoitti:turbo otteessa ja pari muutakin muutosta... :smoking:
:shocked: :tapu:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

rekisteri otteen näin ja sanoisin että kateeks käy :;):
Tepalla on Busas aika fiksu ote nyt... :turbobusa:




Edited By Ksthb on 1282162948
minizz66
Viestit: 109
Liittynyt: 04 Elo 2010, 14:52
Paikkakunta: rajamäki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja minizz66 »

Minkäs vuotisia nyt sitten oikeen saa leimattua ahtimelle kohtuullisella vaivalla?
Oma on 2003 lopusta käyttöön otettu, onko mahdotonta leimata ahtimelle vai pitääkö vaan harrastaa ilman leimausta?

:bike:
"Pidetääs pienempää ääntä että muut potilaat saa nukkua"
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Raja menee muistaakseni 06/2004, sitä ennen rekisteröidyn saa turbon kanssa kilpiin.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...pitäskö talaven aikana testata... :cool:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
jakehaanpää
Site Admin
Viestit: 1197
Liittynyt: 31 Touko 2004, 13:47
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jakehaanpää »

toimeve kirjoitti:...pitäskö talaven aikana testata... :cool:
Siitä se sit lähti... :D
Busailua keskeytyksettä vuodesta 2000
LPR 2008 185,17...MPH
Halli 2010 188.896...MPH
Halli 2012 193,87...MPH
Kauhava 2015 200,15...MPH
Halli 2017 197.6 MPH
Halli 2018 198,84 MPH
Kauhava 2020 195,11
Itse suoritustapa ei kiinnosta, ainoastaan lopputulos
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

toimeve kirjoitti:...pitäskö talaven aikana testata... :cool:
Jahas, noinko se turbokärpänen purasi? Tiedät kyllä lääkeen,minäkin sellaisen lääkkeen sain,heh. Nyt on hyvä olla.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)


Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara
SMR
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Heksa kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:No niin se siitä laillistamisesta k4:sen suhteen. Käväsin siinä äskön konttorilla kysymässä mitä tarvitaan leimaukseen ja heti tuli sellanen ropleema että pitää olla euro1 normin mukainen pyörä ja tän euro1:sen mukaiset pyörät on helpompi leimauttaa. Jos on euro2 ,niin sitte voi periaatteessa unohtaa koko jutun.
Ja tämä euro1 ja euro2 esiintyy kaikissa 2002- 6/2004 malleissa. Voi olla kumpaa vaan. Soitin äskön maahantuojalle kysyäkseni asiaa mikä ois oman pyörän euro kohtalo ja vastaus oli et euro2 heti edes tarkistamatta ??? .
No yritin tivata et: onko varmasti ,et etkö edes tarkista mistään koneelta tyyppihyväksyntänumeron perusteella?, niin vastaus oli tyly et: ei oo euro1:nen ,vaan kaikki 04:set on euro2:sia. Fak.

Kysymys kuuluukin et voiko normi jannu ,eli minä ,tarkistaa tuon tyyppihyväksyntänumeron perusteella onko pyöräni euro1:nen vai euro2:nen?
Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004)


Mä ymmärtäisin tuota niin et vaikka pyörä ois euro2 saat sen rekisteröityä turbolle jos on otettu käyttöön ennen 1.7.2004
koska laki on tullut voimaan täysmääräisenä kyseisestä päivästä alkaen
kannataisko kysyä: proboost Kelahaara
Kiitos vinkistä. Täytyy kysyä.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte :angry: Vittuun katastukset :angry:
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Tuo on kyllä sikälikin erikoista että esim. 2003 ja 2004 on aivan identtisiä kun katteet puretaan ympäriltä pois... :O Kyllä lakipykälät on sitten hienoja!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Heksa
Viestit: 1190
Liittynyt: 06 Heinä 2008, 19:51

Viesti Kirjoittaja Heksa »

ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tuli tietoa että EURO2:sta ei voi katsastaa. Kaikkien osien pitää olla euro2 hyväksytyjä. Eli meni bomber hommiksi sitte :angry: Vittuun katastukset :angry:
No p....e nyt pitäis sit selvittää mistä tietää onko pyörä k2-k4 euro1 vai euro2.nen
epäilen et kaikki suomeen tuodut k4 on euro2.sia
mitenkähän jenkki mallit?
Osta/vaihda runko jostain vanhemmasta pyörästä joka euro1
onko kellään k4 muutoskatsastettu turbolle?
SMR
Vastaa Viestiin