Koitin täältä haulla etsiä mutta en löytänyt,
saman moista
(ehkä uuden käyttäjän hyvää... tuuria)
tuoltakin kyseelyt,
moottoripyora.org
sieltä omaa lainaten
eli tossa pienemässä kakkos pyörässä onkelman on että alkio yllätin nykimään, mikä vaikutaisi johtuvan lambda anturista anturin johdon kun otti irti loppui nykiminen ja alkoi fi valo palamman
"kuten pitääkin" ja näytää vika koodin oikeen johto paikassan ei mitään koodia,
outoa hommassa on kun uuden anturin laittaa paikkansa/johdon kiinni niin heti nykii,
johdot ecun ja anturin väliltä tarkisteltu
(johto sarjojen suoja teippaiksia en vielä purkanut)
ja ehjiä ainakin mittailun mukaan ovat,
molemmat sekä uusi että vanha lambda anturi rikki?
ecu rikki?
jotain muuta? mitä?
Aluksi nyki ~2000-3000rmp välillä(tai sen oikeestaan varmaan vasta huomasi siinä) loppu vaiheessa,
sen huomasi aina tasakaasulla matkaa ajessa 1500-9000rmp mutta pahinta se oli 2000-3000rmp välillä, nykiminen oli terävää kovaa rynkytystä
(paikallan kun nosti kierrokset 3000rmp seilasivat 2500rmp ja 3000rmp
välillä, samaan tapaan kuin olisi laihalla)
nykimistä ei tuntunut kun kiihdyti tai muuten kuormitus muuttui raskaamaksi ylämäki tms 2002 malli kyseesä
laittelin ohjelmasta lambdan pois sen jälkeen kun irrotin johdon ja
siitä päätellen että nyt ei nyi vika lienee jotenkin lambdan systeemin liittyvä
Se olisi hyvä testi jos toisella ecu:la ei toimi niin vika on jossain muulla,
Enimän osan aikaa Helsingin sunnassa
Tosiaan muistia kun kaivelee niin tuli vielä mahdolisesti vaivaan liityvää mieleen, hommatessa ton oli siitä lamdan johdot poikki(oli käynnyt kyljellän)
silloin laitoin sinne uuden lambdan, nypytystä tuli heti,
mutta oli kuitenkin jotenkin siedettävää (jos sitä nyt ylipäätänsä voi sietää) sen jälkeen vaihdoin narrmuisen vakio putken tilalle yoshimuran kokputken(lambdala)
nykiminen poistui lähes kokonaan muutenkin tomi paljon
pehmeämmin
(sitä ihmettelin että miksi näin totunut että yleens pelkän putken vaihto ilman säätöä tekee pyörästä huonnoman)
no hetken päästä tuttu nykiminen oli takaisin,
hiukan lisää bensaa niille kohdin missä nykimistä oli
poisti sen kokonaan kunnes tuli takaisin ~4000km ajon jälkeen ja nyt ei auta vaikka on koittanut uutta lambdaa
laitta rikaamalle/laihemalle tai vakio ohjelman,
ainoa mikä parantta tilanneta on kun ottaa lambdan
johdon irti
Mitä sulla lukee siinä ECUn päällä tarrassa? Mulla on myös yks irtonainen wanhanliiton ECU, 32920-24F00. Tuota saa lainaan jos sattuu sopimaan. Purkki Vihdissä ja kulkee Espoon väliä tarvittaessa.
-Artsi- kirjoitti:Mitä sulla lukee siinä ECUn päällä tarrassa? Mulla on myös yks irtonainen wanhanliiton ECU, 32920-24F00. Tuota saa lainaan jos sattuu sopimaan. Purkki Vihdissä ja kulkee Espoon väliä tarvittaessa.
Wanha, ei passaa (32920-24FG0 täytyy olla).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-Artsi- kirjoitti:Mitä sulla lukee siinä ECUn päällä tarrassa? Mulla on myös yks irtonainen wanhanliiton ECU, 32920-24F00. Tuota saa lainaan jos sattuu sopimaan. Purkki Vihdissä ja kulkee Espoon väliä tarvittaessa.
Wanha, ei passaa (32920-24FG0 täytyy olla).
Joo noin siinä lukee Kiitos kumminkin
Mahtaakohan jenkimallin ecussa olla sisällä kaikki samat osat
Valmiina?
Kiitos varmistuksesta Sitä vähän epäilinkin,
varmistui se että voi unohtaa jenkki ecun tämän onkelman
selvitelyssä,
onneksi homma ei ole kauhean akuutti kun pystyy ajelemaan noinkin
Päivitystä tähän onkelmaan jos vaikka joku muu samanlaisita oireista kärsii
Eikä ECU:un uusinta syystä tai toisesta kiinnosta
~17tkm nyt ajellut lambdan irrotuksen jälkeen ilman oireita,
Viimäiset "oireet" vikakoodi hävisi ohjelmalla missä ei ole lambdaa,