Busan turboprojekti alkaa Bike-lehden numerossa 7
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Oltiinpahan Joensuussa kokeilemassa ja tulokset jäivät lahoiksi. Paras veto oli oman boxin mukaan 281.BussiJussi kirjoitti:Olikkos Jn:ssa?
En osaa sanoa mistä johtuu noin pieni vauhti. Tuntui vaan, että tehoa ei yksinkertaisesti ollut riittävästi enempään. Missä lienee vika, heittäkää ehdotuksia.
Pyörä on siis Gen1, Yoshin ränni, PCV, madallettu, takaselta 162 hv.
Vauhtiin ehkä negatiivisesti vaikuttavia juttuja: sirompi etuloksu, iso kuski, erittäin huonokuntoinen takapallo...
Rockster kirjoitti:ysi-ärrä kirjoitti:No ainoo minkä äkikseltään keksin on se että äijä on jäähallinkokoinen ja ajoit tixtexeillä
Vikassa vedossa oli kyllä nahkarotsi päällä, ei auttanut. Äijä on iso, sille ei kovin nopealla aikataululla mahdeta mitään
Ei kai se iso äijjä kaikkia selitä. Minä ja toimeve (95+ kg eikä mahuta pleksintaa) ajettiin halissa itse 293 ja toimeve 290
suurin piirtein samat virit kuin sulla mut taitaa olla molemmilla normi korkuiset busat/mra tuplakupla
luulen et vaihdot vaan kuntoon ja mahdollisimman hyvin visiirin taa
pää pystys ku tikan pojalla
SMR
Aamusta Joensuun keli oli oikein suotuisa. Keskipäivästä lähtien kun tuuli ei ollut enää myötäinen ja lämpötila liki 30 ei niinkään...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla tuo painoviisari ponnahtaa siihen reiluun sataan. Koitin kyyristyä katteen taaksen niin hyvin kuin ikinä.
Kahdessa ekassa vedossa tuuli oli suotuisampi, mutta kolmannessa tuuli pahasti sivulta ja osittain edestä. Se tuntui asennolta ja muutenkin parhaalta, mutta vastainen taisi vähän pilata.
Noh, turbo lienee sopiva lääke. Sen pitäisi tulla minä päivänä tahansa tässä. Asennus tosin menee elokuun alkuun.
Kahdessa ekassa vedossa tuuli oli suotuisampi, mutta kolmannessa tuuli pahasti sivulta ja osittain edestä. Se tuntui asennolta ja muutenkin parhaalta, mutta vastainen taisi vähän pilata.
Noh, turbo lienee sopiva lääke. Sen pitäisi tulla minä päivänä tahansa tässä. Asennus tosin menee elokuun alkuun.
Mulla meni 280 kahteen kertaan Hallissa kierrosmittarin näyttäessä 10k kutosella.
Pyörässä yoshin putki, k&n ja ee:llä säädetty 157hp takaselta Samin penkissä, kuski about saman painonen ja takanakki ei ollu enää mikään uusi.
Ei se kertakaikkiaan jaksa enää kiihtyä kutosella ja maksiminopeus sillä hienolla excel taulukolla laskettuna huipputehon kohdalla vakioväleillä ja 190/50 nakilla on se 288km/h.
Kyllä se sit sillä turbolla jaksaa mennä
Pyörässä yoshin putki, k&n ja ee:llä säädetty 157hp takaselta Samin penkissä, kuski about saman painonen ja takanakki ei ollu enää mikään uusi.
Ei se kertakaikkiaan jaksa enää kiihtyä kutosella ja maksiminopeus sillä hienolla excel taulukolla laskettuna huipputehon kohdalla vakioväleillä ja 190/50 nakilla on se 288km/h.
Kyllä se sit sillä turbolla jaksaa mennä
Kuulostaa hyvin samalta kuin omat vetoni. 281 Boxin mukaan kahdesti peräkkäin. Ehkä se on suunnilleen siinä se vauhti tällä kokoonpanolla.roobe kirjoitti:Mulla meni 280 kahteen kertaan Hallissa kierrosmittarin näyttäessä 10k kutosella.
Pyörässä yoshin putki, k&n ja ee:llä säädetty 157hp takaselta Samin penkissä, kuski about saman painonen ja takanakki ei ollu enää mikään uusi.
Ei se kertakaikkiaan jaksa enää kiihtyä kutosella ja maksiminopeus sillä hienolla excel taulukolla laskettuna huipputehon kohdalla vakioväleillä ja 190/50 nakilla on se 288km/h.
Kyllä se sit sillä turbolla jaksaa mennä
Turboa odotellessa. Asennusaika on vasta 8.8. alkaen. Voi kyynel.
Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.
Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut
Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.
Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut
Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.
tulikos siellä muita mainittavia enkkoja? Oliko molemmat Jannet omilla turboillaan paikalla? entäs marjut? Taxia ei varmaan ollu siellä? Jorma ?Rockster kirjoitti:Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.
Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut
Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Paikalla ei ollut mun lisäksi kuin Janne, Marjut ja Jamppa. Ei tainnut tulla kauden kärkiaikoja kellekään.ysi-ärrä kirjoitti:tulikos siellä muita mainittavia enkkoja? Oliko molemmat Jannet omilla turboillaan paikalla? entäs marjut? Taxia ei varmaan ollu siellä? Jorma ?Rockster kirjoitti:Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.
Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut
Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.