Busan turboprojekti alkaa Bike-lehden numerossa 7

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Jep. bike näytti tulevan laatikkoon ja siinähän olikin hyvä jutun alku turboprojektille.
Harmi ettet tullu tuonne Halliin ajaan, vaikka kelit olikin loppusissaan todella hyvät.
No seuraaviin karkeloihin sit? Eli, tuutko Joensuuhun kokeileen vaparina?
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Olikkos Jn:ssa?
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Rockster

Viesti Kirjoittaja Rockster »

BussiJussi kirjoitti:Olikkos Jn:ssa?
Oltiinpahan Joensuussa kokeilemassa ja tulokset jäivät lahoiksi. Paras veto oli oman boxin mukaan 281.

En osaa sanoa mistä johtuu noin pieni vauhti. Tuntui vaan, että tehoa ei yksinkertaisesti ollut riittävästi enempään. Missä lienee vika, heittäkää ehdotuksia.

Pyörä on siis Gen1, Yoshin ränni, PCV, madallettu, takaselta 162 hv.

Vauhtiin ehkä negatiivisesti vaikuttavia juttuja: sirompi etuloksu, iso kuski, erittäin huonokuntoinen takapallo...
ysi-ärrä

No ainoo minkä äkikseltään keksin on se että äijä on jäähallinkokoinen ja ajoit tixtexeillä :D
ysi-ärrä

Jokos muuten se turbo on tullunna?
Rockster

ysi-ärrä kirjoitti:No ainoo minkä äkikseltään keksin on se että äijä on jäähallinkokoinen ja ajoit tixtexeillä :D
Vikassa vedossa oli kyllä nahkarotsi päällä, ei auttanut. Äijä on iso, sille ei kovin nopealla aikataululla mahdeta mitään :D
ysi-ärrä

Jos mahdollista niin käy syksyllä tuolla Lappeenrannan kenttäkarkeloissa. Vois olla suotusammat olosuhteet ku nyt oli(ei mikään helvetillinen helle).
Heksa

Viesti Kirjoittaja Heksa »

Rockster kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:No ainoo minkä äkikseltään keksin on se että äijä on jäähallinkokoinen ja ajoit tixtexeillä :D

Vikassa vedossa oli kyllä nahkarotsi päällä, ei auttanut. Äijä on iso, sille ei kovin nopealla aikataululla mahdeta mitään :D

Ei kai se iso äijjä kaikkia selitä. Minä ja toimeve (95+ kg eikä mahuta pleksintaa) ajettiin halissa itse 293 ja toimeve 290
suurin piirtein samat virit kuin sulla mut taitaa olla molemmilla normi korkuiset busat/mra tuplakupla
luulen et vaihdot vaan kuntoon ja mahdollisimman hyvin visiirin taa
pää pystys ku tikan pojalla
SMR
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Aamusta Joensuun keli oli oikein suotuisa. Keskipäivästä lähtien kun tuuli ei ollut enää myötäinen ja lämpötila liki 30 ei niinkään...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Rockster

Mulla tuo painoviisari ponnahtaa siihen reiluun sataan. Koitin kyyristyä katteen taaksen niin hyvin kuin ikinä.

Kahdessa ekassa vedossa tuuli oli suotuisampi, mutta kolmannessa tuuli pahasti sivulta ja osittain edestä. Se tuntui asennolta ja muutenkin parhaalta, mutta vastainen taisi vähän pilata.

Noh, turbo lienee sopiva lääke. Sen pitäisi tulla minä päivänä tahansa tässä. Asennus tosin menee elokuun alkuun.
114-1204989678

Viesti Kirjoittaja 114-1204989678 »

Mulla meni 280 kahteen kertaan Hallissa kierrosmittarin näyttäessä 10k kutosella.

Pyörässä yoshin putki, k&n ja ee:llä säädetty 157hp takaselta Samin penkissä, kuski about saman painonen ja takanakki ei ollu enää mikään uusi.

Ei se kertakaikkiaan jaksa enää kiihtyä kutosella ja maksiminopeus sillä hienolla excel taulukolla laskettuna huipputehon kohdalla vakioväleillä ja 190/50 nakilla on se 288km/h.

Kyllä se sit sillä turbolla jaksaa mennä :)
Rockster

roobe kirjoitti:Mulla meni 280 kahteen kertaan Hallissa kierrosmittarin näyttäessä 10k kutosella.

Pyörässä yoshin putki, k&n ja ee:llä säädetty 157hp takaselta Samin penkissä, kuski about saman painonen ja takanakki ei ollu enää mikään uusi.

Ei se kertakaikkiaan jaksa enää kiihtyä kutosella ja maksiminopeus sillä hienolla excel taulukolla laskettuna huipputehon kohdalla vakioväleillä ja 190/50 nakilla on se 288km/h.

Kyllä se sit sillä turbolla jaksaa mennä :)
Kuulostaa hyvin samalta kuin omat vetoni. 281 Boxin mukaan kahdesti peräkkäin. Ehkä se on suunnilleen siinä se vauhti tällä kokoonpanolla.

Turboa odotellessa. Asennusaika on vasta 8.8. alkaen. Voi kyynel.
Rockster

Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.

Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut :D

Hauskoo oli. Kiitokset Jampalle, Jannelle ja Marjutille.
ysi-ärrä

Rockster kirjoitti:Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.

Hakkasin sentään kaikki paikalla olleet autot ja olin nopein paikalle pyörällä ajanut :D

tulikos siellä muita mainittavia enkkoja? Oliko molemmat Jannet omilla turboillaan paikalla? entäs marjut? Taxia ei varmaan ollu siellä? Jorma ?
Rockster

ysi-ärrä kirjoitti:
Rockster kirjoitti:Salaistakin salaisempi ja eksklusiivsempi lentokenttäajo vetäisty Porissa. Bussi ylsi uuteen enkkaan, vaikka vielä jäi hampaankoloon paljon. 285,3 km/h on uusi enkka.

tulikos siellä muita mainittavia enkkoja? Oliko molemmat Jannet omilla turboillaan paikalla? entäs marjut? Taxia ei varmaan ollu siellä? Jorma ?
Paikalla ei ollut mun lisäksi kuin Janne, Marjut ja Jamppa. Ei tainnut tulla kauden kärkiaikoja kellekään.
Vastaa Viestiin