kekko kirjoitti:Tuo suodati jota puhaltelin on K&N merkkinen metallinen suodin. Nyt se menee pesuun ja lopuksi siihen spey suihkeet pintaan, niin eikös pitäs toimia. Uusi alkuperäinen paperisuodinkin löytyy ja ne uudet tulpat. Asennus ajasta enään homma kiinni.
Kuinkas se oli? vaatiko erityisen tulppa-avaimen?
Gen2 kävi ihan Bilteman tulppa-avain.
Itse en pyörääni vapaavirtaussuodatinta laittaisi, hyöty marginaalinen, likaa päästää enemmän läpi.
Ja mistähän tuo höpötieto? Itse olen ajanut K&N suodattimella kohta 90tkm. Suurimpana hyötynä pidän pestävyyttä, maksaa itsensä pitkässä juoksussa monta kertaa takaisin. Puhtaalla vakiosuodattimella ja puhtaalla "vapaavirtaussuodattimella" ei virtauskyvyssä taida juuri eroa olla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Ja mistähän tuo höpötieto? Itse olen ajanut K&N suodattimella kohta 90tkm. Suurimpana hyötynä pidän pestävyyttä, maksaa itsensä pitkässä juoksussa monta kertaa takaisin. Puhtaalla vakiosuodattimella ja puhtaalla "vapaavirtaussuodattimella" ei virtauskyvyssä taida juuri eroa olla.
Minulla ollut käsitys että vapaavirtaussuodattimet päästäisi enemmän likaa lävitse.