FI-valo vilkkuu???
Jep!
Olisi apuja vailla ongelmaan jossa mittaristossa Oleva FI-punainen valo vilkkuu?? Kyseessä -03 busa
Kysyisin teiltä jotka osaisivat neuvoa, että mitä pitäis tehdä ja mistä moinen johtuu??
Huomattuja seikkoja on että moottorin käynnistyminen ajoittain todella ongelmallista.
Kun valo vilkkuu eikä lähde käyntiin. Katkaisee virrat ja laittaa takaisin päälle niin valo ei välttämättä enään vilku, mutta ei lähde hyvin käyntiinkään. Toisinaan taas lähtee käyntiin ihan normaalisti.
Eilen ajaessani valo syttyi, mutta moottorin käyntiin tai toimintaan en huomannut sen vaikuttavan. Sammutus ja taas oli valo poissa.
MIkä on tamän ongelman taustalla?
Kiitoksia jo kaikille vastauksista...
Olisi apuja vailla ongelmaan jossa mittaristossa Oleva FI-punainen valo vilkkuu?? Kyseessä -03 busa
Kysyisin teiltä jotka osaisivat neuvoa, että mitä pitäis tehdä ja mistä moinen johtuu??
Huomattuja seikkoja on että moottorin käynnistyminen ajoittain todella ongelmallista.
Kun valo vilkkuu eikä lähde käyntiin. Katkaisee virrat ja laittaa takaisin päälle niin valo ei välttämättä enään vilku, mutta ei lähde hyvin käyntiinkään. Toisinaan taas lähtee käyntiin ihan normaalisti.
Eilen ajaessani valo syttyi, mutta moottorin käyntiin tai toimintaan en huomannut sen vaikuttavan. Sammutus ja taas oli valo poissa.
MIkä on tamän ongelman taustalla?
Kiitoksia jo kaikille vastauksista...
Lue vikakoodi, ohjeistusta tuosta: http://www.busanistit.org/foorumi....ry69014
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mulla gen2 -08 kaasuläppien asentoanturi, sai valon syttumään. Pitäisi säätää 12tkm välein..kekko kirjoitti:Jep!
Olisi apuja vailla ongelmaan jossa mittaristossa Oleva FI-punainen valo vilkkuu?? Kyseessä -03 busa
Kysyisin teiltä jotka osaisivat neuvoa, että mitä pitäis tehdä ja mistä moinen johtuu??
Huomattuja seikkoja on että moottorin käynnistyminen ajoittain todella ongelmallista.
Kun valo vilkkuu eikä lähde käyntiin. Katkaisee virrat ja laittaa takaisin päälle niin valo ei välttämättä enään vilku, mutta ei lähde hyvin käyntiinkään. Toisinaan taas lähtee käyntiin ihan normaalisti.
Eilen ajaessani valo syttyi, mutta moottorin käyntiin tai toimintaan en huomannut sen vaikuttavan. Sammutus ja taas oli valo poissa.
MIkä on tamän ongelman taustalla?
Kiitoksia jo kaikille vastauksista...
Mutta selvitä se vikakoodi ensin...
Black -08
Tutkiskelin tänään pyörää ja sieltähän se liitin löyty. Takapenkin alta "emännän vasemman pakaran alta"
Koitin käydä vetämässä niin, että kiekat nousee yli 9000 Kuitenkaan tällä kertaa ei mitään ongelmia valokaan ei syttynyt. Pyörä toimi moitteita. Käyntiinlähtö sellaista busamaista, pientä sahausta ennen starttia. Uudet tulpat tuli jo tilattua ne Idiumit vai mikkä ne nyt oli.
Tulpat menee nyt kuitenkin vaihtoon ja toivotaan, että tämän illan kruisailussa ei pyörä jätä välille.
Palaan kysymään asian tiimoilta lisää, kun illan keikka on tehty.
Koitin käydä vetämässä niin, että kiekat nousee yli 9000 Kuitenkaan tällä kertaa ei mitään ongelmia valokaan ei syttynyt. Pyörä toimi moitteita. Käyntiinlähtö sellaista busamaista, pientä sahausta ennen starttia. Uudet tulpat tuli jo tilattua ne Idiumit vai mikkä ne nyt oli.
Tulpat menee nyt kuitenkin vaihtoon ja toivotaan, että tämän illan kruisailussa ei pyörä jätä välille.
Palaan kysymään asian tiimoilta lisää, kun illan keikka on tehty.
No jaa!
Ilta-ajot tuli tehtyä ja ei mitään ongelmia pyörän kanssa?????
Käynnisty normaalisti kylmänä ja kuumana eikä FI-valo syttynyt nytkään vaikka tempastiin mamman kans kierrokset rajottimelle.
Olisiko ilmanputsarin putsaus paineilmalla auttanut??
Kiva olisi saada muiltakin palautetta onko joidenkin paikkojen putsaus auttanut kyseiseen vikaan.
Edited By kekko on 1307413274
Ilta-ajot tuli tehtyä ja ei mitään ongelmia pyörän kanssa?????
Käynnisty normaalisti kylmänä ja kuumana eikä FI-valo syttynyt nytkään vaikka tempastiin mamman kans kierrokset rajottimelle.
Olisiko ilmanputsarin putsaus paineilmalla auttanut??
Kiva olisi saada muiltakin palautetta onko joidenkin paikkojen putsaus auttanut kyseiseen vikaan.
Edited By kekko on 1307413274
Pidä penkki irrallaan josko uusii niin pääset lukemaan vikakoodin heti.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ilmanputsari kannattaa uusia, ennemminkuin alkaa sitä putsailemaan. Ei maksa hirveesti. Siitä ei kyllä tietoa voisiko tuo aiheuttaa itse vikaa.kekko kirjoitti:No jaa!
Ilta-ajot tuli tehtyä ja ei mitään ongelmia pyörän kanssa?????
Käynnisty normaalisti kylmänä ja kuumana eikä FI-valo syttynyt nytkään vaikka tempastiin mamman kans kierrokset rajottimelle.
Olisi ilmanputsarin putsaus paineilmalla auttanut??
Kiva olisi saada muiltakin palautetta onko joidenkin paikkojen putsaus auttanut kyseiseen vikaan.
Black -08
Ilmanputsarin puhaltaminen oli sellaista ensihoito, koska sitä uutta ei ollut eikä ollut niitä tulppiakaan vielä laittaa, mutta tänään pitäisi tulla. Näin lupasi paikallinen kauppias.
Sellainen tunne kylläkin eilen pyörällä ajaessa tuli, että olisi ollut aavistuksen ripeämpi eli vastannut kaasuun paremmin. Tietysti ilman saanti on tärkeää ja tukossa se suodatin kylla oli. Ei nyt ummessa, mutta kuitenkin. Aika lailla sieltä töhnää lenti, kun ilmalla sisäpuolelta ulospäin puhalti ja valoa vasten katsottuna rupesi näkymään selvästi läpi.
Palaan asian tiimoille, kun on uudet tulpat ja suodatin kiinni.
Ja muutama kilometri alla ajettuna pohjille.
Ja otetaan se koodi tietenkin selville mikäli FI-valo syttyy.
Kiitti POJAT!
Sellainen tunne kylläkin eilen pyörällä ajaessa tuli, että olisi ollut aavistuksen ripeämpi eli vastannut kaasuun paremmin. Tietysti ilman saanti on tärkeää ja tukossa se suodatin kylla oli. Ei nyt ummessa, mutta kuitenkin. Aika lailla sieltä töhnää lenti, kun ilmalla sisäpuolelta ulospäin puhalti ja valoa vasten katsottuna rupesi näkymään selvästi läpi.
Palaan asian tiimoille, kun on uudet tulpat ja suodatin kiinni.
Ja muutama kilometri alla ajettuna pohjille.
Ja otetaan se koodi tietenkin selville mikäli FI-valo syttyy.
Kiitti POJAT!
On se kumma että tollasta muutaman kympin osaa joka on hyvinkin olennainen palikka, moottorin täysipäiseen toimintaa , niin ei saada vaihdettua . Paineilmalla puhalteli vain tukkii ky suodattimen. Kauppaan mars
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Sisäpuolelta (eli siis "keskeltä") ulospäin puhallus --> suodatin on entistä enemmän tukossa...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport