MGa kirjoitti:Mä oisin nytten valmis hommaamaan noita teräspunottui eteen.
Kun o näitä Busanistei tullu ni saiskohan jostain kimpan vai onko suurta eroo jos vaa yhet ottais?
Saatko pete1 viäl hommattuu ja mikä ois kaikkine kuluineen hinta?
Mä saattaisin olla kiinnostunut kanssa jos hinta on kohillaan.
Btw, tuo sun tekstis väri heikentää aika hyvin luettavuutta.
Mulla ei oo ainakaa mitää suhteita, että jos joku pystyis tarjoomaaan jotain ni kuulolla ollaa..
Ps.Mulla toi väri näkys hyvin mut koitetaan ny jotain toista sitte..
Jos jollakulla on nuo letkut sillei esillä,et vois mitata ja ilmottaa minkä pituset nuo teijän teräsletkut on...niin olisin hetken ikuisesti kiitollinen...
Kujo kirjoitti:Onhan noita. mitäs mittoja tarviit? Ylhäältä heti kahdella vaiko oikealla sylkällä jakaen?
varmaa ylhäältä heti kahdella,vai mitäs Kujolainen suosittelet...
...vaikka banjon päästä-päähän...
edit:siis nyt kyseessä etupään letkuttimet...
Toisaalta parempi ylhäältä kahdella, toisaalta silloin joutuu soveltaan letkujen kiinnikkeitä, etteivät hiero katteisiin tai sylttää minnekkään väliin. Uskaltaisin suositella alkuperäisen tyyppistä ratkaisua toimivuutensa vuoksi. Kuitenkin näin saadaan hyvä lopputulos vähemmällä säätämisellä ja myös pienemmällä riskillä.
Mitenkäs hankala on busassa tuo jarrujen ilmaus? Vanhassa giksussa oli letkulla imettävä ekaks tuo neste ilmaruuvin kautta ennen kun alkoi saada mitään tuntoa. Joskus vaan kuulin et näiden uudempien ilmaaminen ois vähäsen helpompaa?
Mitenkäs hankala on busassa tuo jarrujen ilmaus? Vanhassa giksussa oli letkulla imettävä ekaks tuo neste ilmaruuvin kautta ennen kun alkoi saada mitään tuntoa. Joskus vaan kuulin et näiden uudempien ilmaaminen ois vähäsen helpompaa?
Kytkimen ja etujarrujen ilmauksessa homma hoitui mallikkaasti, mutta takajarru teetti ihan huolella. Tiedä sitten johtuiko mun avuttomuudesta vai siitä että vedin hieman eri reittiä letkun satulalle.
Yks jippo...antakaa nesteen valua omalla painollaan linjan läpi ja sit vasta ilmaustoimenpiteitä...helpottaa kummasti,eikä kiristä hermopinnaakaan..
toinen olis sit se laite kun imee sen nesteen linjan läpi...öh,ei nainen kuitenkaa...
Niin piti tuohon alkuperäiseen aiheeseen vielä mainita et mul oli tuossa vanhassa pelissä goodridgen punos letkut sekä etu/takajarruissa sekä kytkimellä. Hyvät oli mut törkeen kalliit, noin 250 euroa maksoivat banjoineen päivineen Sintteri xr jarrupaloja mulle suositeltiin busaan, joten sellaset hankintalistalla letkujen lisäks..
Kujo kirjoitti:Onhan noita. mitäs mittoja tarviit? Ylhäältä heti kahdella vaiko oikealla sylkällä jakaen?
varmaa ylhäältä heti kahdella,vai mitäs Kujolainen suosittelet...
...vaikka banjon päästä-päähän...
edit:siis nyt kyseessä etupään letkuttimet...
Toisaalta parempi ylhäältä kahdella, toisaalta silloin joutuu soveltaan letkujen kiinnikkeitä, etteivät hiero katteisiin tai sylttää minnekkään väliin. Uskaltaisin suositella alkuperäisen tyyppistä ratkaisua toimivuutensa vuoksi. Kuitenkin näin saadaan hyvä lopputulos vähemmällä säätämisellä ja myös pienemmällä riskillä.
Mites noi valmiit GoodRidget on muuten tarkotettu asennettaviksi etupäähän? Siis jako jo ylhäällä vai vasta siellä oikean syltyn äärellä? Mitta sille vasuripuolelle kun vissiin on eri, riippuen kummalla tavalla jako on tehty?
???