tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tärkein mulle on nyt kuitenki se että pääsen sen 200mph/mailille.
Sitä vartenhan tässä on tahkottu.
Toivottavasti nuo tehot riittää.
Jos ei ,niin takas sorvin ääreen.
210hp renkaalta TT llä on todella hyvin, Jappasi kuka mitä hyvänsä. Oma veikkaukseni on jotta 328kmh menee sulla rikki maililla , ja se riittääkin nöyrryttämään erään niin paljon tehokkaamman jonka kulkupuoli onkin sit jäänyt ilmeisesti virtauspenkkiin vasta tuuleen, tai jonnekin muttei ainakaan takapyörälle.
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

:D Haloo.. onko ketään kotona ?

Ei kannattas arvostella toisten tekemisiä ja yrittää vittuilla alkeellisella hiekkalaatikko tasolla...

Hmm.. Jouni !
Minkätasoisia suorituksia olet itse saanut moottoripyörän sarvissa aikaan ?

No voit jatkaa mölyämistäsi/paskanjauhantaa ihan vapaasti jos saat hyvän mielen siitä.. :goodboy:

:thumbup:
Avatar
jouniri
Viestit: 888
Liittynyt: 15 Helmi 2011, 09:18

Viesti Kirjoittaja jouniri »

Ksthb kirjoitti::D Haloo.. onko ketään kotona ?

Ei kannattas arvostella toisten tekemisiä ja yrittää vittuilla alkeellisella hiekkalaatikko tasolla...

Hmm.. Jouni !
Minkätasoisia suorituksia olet itse saanut moottoripyörän sarvissa aikaan ?

No voit jatkaa mölyämistäsi/paskanjauhantaa ihan vapaasti jos saat hyvän mielen siitä.. :goodboy:

:thumbup:
Vastaan...hmmm...

Topicin mukaan, tehot......on.....ko....

olen saanut aikaiseksi takaRissaselle 383hp ja konetehoiksi 421hp eli jos sinuttelemaan aletaan niiiin paaaljoon enemmän ko hmmm ikkään. Auts!
TeamForceMajor Ry

Taxi II
Taxi III
Kaxi

www.teamforcemajor.com
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

:thumbup:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tärkein mulle on nyt kuitenki se että pääsen sen 200mph/mailille.
Sitä vartenhan tässä on tahkottu.
Toivottavasti nuo tehot riittää.
Jos ei ,niin takas sorvin ääreen.
Taitaa olla kelin hallussa tuo tavoite. Minkä kokoinen olet ? Solakka kuski ajaakin 200mph helpommin 1400cc busalla. Onkohan meil viel jossain tilastoo 200mph keholaisista ja tekniikoista.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Joo, huomattu on että kelillä on melkoinen vaikutus nopeuksiin. Ja nöyränä tässä pitää lähtä metästään tuota 200mailia. Omasta koosta sen verran että en ihan pienimmästä päästä busakuskeja oo. Ja pitää tässä piakkoin käydä testaileen mihin nopeuksiin sitä rahkeet riittää. Vähän suuntimia.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

V-box kiinni treeneihin sillä senkin lukema riittää 200 MPH kerhoon pääsemiseksi
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

ysi-ärrä kirjoitti:Joo, huomattu on että kelillä on melkoinen vaikutus nopeuksiin. Ja nöyränä tässä pitää lähtä metästään tuota 200mailia. Omasta koosta sen verran että en ihan pienimmästä päästä busakuskeja oo. Ja pitää tässä piakkoin käydä testaileen mihin nopeuksiin sitä rahkeet riittää. Vähän suuntimia.
Sulla pittää lopettaa se rautojen kiusaaminen ja alakaa harrastamaan esim pitkänmatkanjuoksua :thumbup:
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Tehot on loppu. Pitäiskö haalia lisää, vai olisko hyvä hetki päästä irti koukusta.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

same kirjoitti:Ens perjantaina tiedetään, onko tehoja, kun käyn Samilla.
Gen2, Yoshi77, kokoputkisto (ilman kattia).
No, mulle tehoja tärkeämpää on saada säädöt kohdilleen.


196,0Hp 10260rpm / 155,7Nm 6914rpm
178,2Hp 10097rpm / 148,3Nm 6914rpm




Edited By same on 1305352612
Black -08
Avatar
Ave
Viestit: 7
Liittynyt: 13 Helmi 2010, 11:23

Viesti Kirjoittaja Ave »

:apua:
Mitenkäs nämä eri penkeissä mitatut tulokset eroavat toisistaan?
Minulla oli Busa (-09) tuolla Riku Motorin huollon penkissä säädettävänä. Takapyörältä tuli 198,2 hp n.155 mN ja koneesta 216,1 hp n. 175mN.

Kuinkahan paljon tulos eroaisi siinä Samin penkissä?
Tehdyt muutokset: R-22 Yoshimuran sliparit, Vanes & Hines käyrät, KN suodatin sekä lisäksi TRS mode ja Power commander.
Täältä suunnalta ei tunnu löytyvän tietämystä pyörän oman poksin säätämiseen, joten siksi commanderi.
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ave kirjoitti::apua:
Mitenkäs nämä eri penkeissä mitatut tulokset eroavat toisistaan?
Minulla oli Busa (-09) tuolla Riku Motorin huollon penkissä säädettävänä. Takapyörältä tuli 198,2 hp n.155 mN ja koneesta 216,1 hp n. 175mN.

Kuinkahan paljon tulos eroaisi siinä Samin penkissä?
Tehdyt muutokset: R-22 Yoshimuran sliparit, Vanes & Hines käyrät, KN suodatin sekä lisäksi TRS mode ja Power commander.
Täältä suunnalta ei tunnu löytyvän tietämystä pyörän oman poksin säätämiseen, joten siksi commanderi.
Siten että nuo Rikun takapyörätehot on varmaan liki Samin konetehoja. Ja hyvän perässä kannattaa matkata kauemmaksikin, viitaten EcuEditor säätöön. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..

Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)

Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...

Mittauspaikka Dyno-might Espoo
tenhulttio
Viestit: 500
Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..

Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)

Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...

Mittauspaikka Dyno-might Espoo
mutta paljonko Samin penkissä?
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

tenhulttio kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..

Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)

Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...

Mittauspaikka Dyno-might Espoo
mutta paljonko Samin penkissä?
nappanippa 150 samin tiukassa penkissä
Vastaa Viestiin