210hp renkaalta TT llä on todella hyvin, Jappasi kuka mitä hyvänsä. Oma veikkaukseni on jotta 328kmh menee sulla rikki maililla , ja se riittääkin nöyrryttämään erään niin paljon tehokkaamman jonka kulkupuoli onkin sit jäänyt ilmeisesti virtauspenkkiin vasta tuuleen, tai jonnekin muttei ainakaan takapyörälle.ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tärkein mulle on nyt kuitenki se että pääsen sen 200mph/mailille.
Sitä vartenhan tässä on tahkottu.
Toivottavasti nuo tehot riittää.
Jos ei ,niin takas sorvin ääreen.
tehot.........on.........ko - penkitystä
Haloo.. onko ketään kotona ?
Ei kannattas arvostella toisten tekemisiä ja yrittää vittuilla alkeellisella hiekkalaatikko tasolla...
Hmm.. Jouni !
Minkätasoisia suorituksia olet itse saanut moottoripyörän sarvissa aikaan ?
No voit jatkaa mölyämistäsi/paskanjauhantaa ihan vapaasti jos saat hyvän mielen siitä..
Ei kannattas arvostella toisten tekemisiä ja yrittää vittuilla alkeellisella hiekkalaatikko tasolla...
Hmm.. Jouni !
Minkätasoisia suorituksia olet itse saanut moottoripyörän sarvissa aikaan ?
No voit jatkaa mölyämistäsi/paskanjauhantaa ihan vapaasti jos saat hyvän mielen siitä..
Vastaan...hmmm...Ksthb kirjoitti: Haloo.. onko ketään kotona ?
Ei kannattas arvostella toisten tekemisiä ja yrittää vittuilla alkeellisella hiekkalaatikko tasolla...
Hmm.. Jouni !
Minkätasoisia suorituksia olet itse saanut moottoripyörän sarvissa aikaan ?
No voit jatkaa mölyämistäsi/paskanjauhantaa ihan vapaasti jos saat hyvän mielen siitä..
Topicin mukaan, tehot......on.....ko....
olen saanut aikaiseksi takaRissaselle 383hp ja konetehoiksi 421hp eli jos sinuttelemaan aletaan niiiin paaaljoon enemmän ko hmmm ikkään. Auts!
Taitaa olla kelin hallussa tuo tavoite. Minkä kokoinen olet ? Solakka kuski ajaakin 200mph helpommin 1400cc busalla. Onkohan meil viel jossain tilastoo 200mph keholaisista ja tekniikoista.ysi-ärrä kirjoitti:Jep, tärkein mulle on nyt kuitenki se että pääsen sen 200mph/mailille.
Sitä vartenhan tässä on tahkottu.
Toivottavasti nuo tehot riittää.
Jos ei ,niin takas sorvin ääreen.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Joo, huomattu on että kelillä on melkoinen vaikutus nopeuksiin. Ja nöyränä tässä pitää lähtä metästään tuota 200mailia. Omasta koosta sen verran että en ihan pienimmästä päästä busakuskeja oo. Ja pitää tässä piakkoin käydä testaileen mihin nopeuksiin sitä rahkeet riittää. Vähän suuntimia.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Sulla pittää lopettaa se rautojen kiusaaminen ja alakaa harrastamaan esim pitkänmatkanjuoksuaysi-ärrä kirjoitti:Joo, huomattu on että kelillä on melkoinen vaikutus nopeuksiin. Ja nöyränä tässä pitää lähtä metästään tuota 200mailia. Omasta koosta sen verran että en ihan pienimmästä päästä busakuskeja oo. Ja pitää tässä piakkoin käydä testaileen mihin nopeuksiin sitä rahkeet riittää. Vähän suuntimia.
Tehot on loppu. Pitäiskö haalia lisää, vai olisko hyvä hetki päästä irti koukusta.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Mitenkäs nämä eri penkeissä mitatut tulokset eroavat toisistaan?
Minulla oli Busa (-09) tuolla Riku Motorin huollon penkissä säädettävänä. Takapyörältä tuli 198,2 hp n.155 mN ja koneesta 216,1 hp n. 175mN.
Kuinkahan paljon tulos eroaisi siinä Samin penkissä?
Tehdyt muutokset: R-22 Yoshimuran sliparit, Vanes & Hines käyrät, KN suodatin sekä lisäksi TRS mode ja Power commander.
Täältä suunnalta ei tunnu löytyvän tietämystä pyörän oman poksin säätämiseen, joten siksi commanderi.
Siten että nuo Rikun takapyörätehot on varmaan liki Samin konetehoja. Ja hyvän perässä kannattaa matkata kauemmaksikin, viitaten EcuEditor säätöön.Ave kirjoitti:
Mitenkäs nämä eri penkeissä mitatut tulokset eroavat toisistaan?
Minulla oli Busa (-09) tuolla Riku Motorin huollon penkissä säädettävänä. Takapyörältä tuli 198,2 hp n.155 mN ja koneesta 216,1 hp n. 175mN.
Kuinkahan paljon tulos eroaisi siinä Samin penkissä?
Tehdyt muutokset: R-22 Yoshimuran sliparit, Vanes & Hines käyrät, KN suodatin sekä lisäksi TRS mode ja Power commander.
Täältä suunnalta ei tunnu löytyvän tietämystä pyörän oman poksin säätämiseen, joten siksi commanderi.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
mutta paljonko Samin penkissä?Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo
nappanippa 150 samin tiukassa penkissätenhulttio kirjoitti:mutta paljonko Samin penkissä?Ksthb kirjoitti:Gen 1 K4 vakiokone virikantta ja kitti tilkettä lukuun ottamatta, vakio nokat, Vanes & Hines sliparit/vakio pakosarja, Pc Usb, BMC race filsu, alipaine toiminen luukku pois putsari kotelosta ja kohtuullisesti pukkaa..
Takis 170.53 Hp/10000 rpm ja vääntö 138.21 Nm/7300 rpm. (kierrosluku mitattu ecun piuhalta)
Vertailuna gen 2 vakio 172hp takis...
Mittauspaikka Dyno-might Espoo