Ei ymmärrä
Nyt ei enään tiedä mikä vika bussiin tuli. Tein normaalia huoltoa eli vaihdoin öljyt ja suodattimen, ilmansuodattimen sekä tulpat. Huollon tehtyä pyörä käyntiin ja käynti päin persettä. No ajattelin että tulpan johdot väärinpäin mutta oikeinhan ne oli joten ajattelin kokeilla toisia tulppia jos vaikka ekassa satsissa olisi ollut yksi huono. Mutta tilanne ei muuttunut mihinkään.
Eli pyörä ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. Kaasua käänätessä käynti on ihan oikein mutta taas tasa kaasua ei onnistu pitämään kun kierrokset soutaa miten sattuu.
Missä vaan mahtaisi olla vika?
Kuitenkin ennen tuota hulto touhua pyörä kävi ihan oikein, että jotain siinä nyt tuli mokattua, mutta mitä?
Kiitos avuista jo etukäteen.
Edited By Henkka on 1304783277
Eli pyörä ei käy tyhjäkäyntiä ollenkaan. Kaasua käänätessä käynti on ihan oikein mutta taas tasa kaasua ei onnistu pitämään kun kierrokset soutaa miten sattuu.
Missä vaan mahtaisi olla vika?
Kuitenkin ennen tuota hulto touhua pyörä kävi ihan oikein, että jotain siinä nyt tuli mokattua, mutta mitä?
Kiitos avuista jo etukäteen.
Edited By Henkka on 1304783277
Tai ota se sähköliitin IAP anturista irti ja katso paraneeko käynti. Siitä syttyy FI mutta se osaa tuossa tapauksessa käyttää "backuppina" olevaa TPS karttaa ja käy ihan ok. Jos käynti tuolla paranee niin alipainetieto IAP anturille on perseellään.
Niin siis IAP = MAP, selvyydeksi.
Edited By jarim on 1304799594
Niin siis IAP = MAP, selvyydeksi.
Edited By jarim on 1304799594
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tuota pitää huomenna kokeilla.jarim kirjoitti:Tai ota se sähköliitin IAP anturista irti ja katso paraneeko käynti. Siitä syttyy FI mutta se osaa tuossa tapauksessa käyttää "backuppina" olevaa TPS karttaa ja käy ihan ok. Jos käynti tuolla paranee niin alipainetieto IAP anturille on perseellään.
Niin siis IAP = MAP, selvyydeksi.
Mikäs vois olla vikana, kun saman homman tein ja sama vika ilmeni...
Se letku kyllä menee MAPille/IAPlle. Liittimen kun ottaa irti niin busa kehrää kuin kissa :O .
Kaikki muut letkut ja liittimet on tarkistettu pariin kertaan ja tuo IAP vähintään viiteen kertaan...
Se letku kyllä menee MAPille/IAPlle. Liittimen kun ottaa irti niin busa kehrää kuin kissa :O .
Kaikki muut letkut ja liittimet on tarkistettu pariin kertaan ja tuo IAP vähintään viiteen kertaan...
Come what(ever) may.
--Under 200 mph club; 177 mph--
--Under 200 mph club; 177 mph--
Alipainetieto on jostain syystä poskellaan jos käy hyvin IAP anturin liitin irrotettuna. Tarkista vielä kerran että IAP:lle menee nimenomaan letku joka yhdistyy kaikilta neljältä ruiskurungolta yhdeksi. Ja sitten että ko. letku ei ole lytyssä mistään. Syttyykö FI jos annat kaasua pyörän käydessä huonosti? Tyhmä kysymys mutta eihän rungon vieressä olevalle ilmanpaineanturille mene mitään letkua? Siinäkin on samanlainen letkun paikka mitä IAP anturissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport