Busan puikkoihin
jep, thanks . sen piti olla ensin helmiäis valkoinen ja nuo kullanväriset kallopitsi osat Viinin punaiset samurai teemalla.
Mut jotenkin tuo samurai lookki
http://kuvablogi.com/nayta/1833185/
alkoi kyllästyttää, tuo B-kingi muodostui ensi löysin kypärän ja sit tuli noi sweepin samurai kamat ja siitä muodustui teema jonka Faw toteutti saatujen ohjeiden perusteella ( siis maalauksen )
Busan tarina lähti kun hain seuraavaa projektia ja tiesin että haluan pelin johon saa oikeesti palikkaa, ja b-kingin kone oli vakuuttanu , joten bussi oli luonteva vaihtoehto..
Selkeesi tiesin että valkoinen siitä tulee ja jopa julkaisin teemankin täällä sen mikakallio shoerin kypärä mallin , eli niillä väreillä piti lähtee.
linjauksia lähetettiin Maalarin kanssa ees ja taas , mutta ei oikein löytynyt sitä mitä hain, sitten löysin tuon edellä esitetyn kuvan ja otin yhteyttä Ronald Sandiin ja kysyin et voinko kopioida linjat , heppu oli iloinen et kelpaa ja pyysi et lähettelen kuvia kunhan valmistuu.
No kuvat Fawiin ja kysymään et onnistuuko , ja tietysti onnistui , mutta Täysin samanlaista ei haluttu tehdä, Minä halusin edelleen valkoisen ja viinipunaisilla samurai jutskilla.
Mutta jeppe ehdotti et hänellä on loistava kulta ja ihan uus matta pasta joka ei pitäis kiilottua.. Sitä sit pähkäilin muutamia päiviä ja päätettiin et niillä väreillä tehdään.. Kulta osiot halusin täyttää kalloilla ja lopun jätin Jepen vapaisiin käsiin. Numerosta mulle tuli pakko mieli joten 4 tulee siitä
että tuo bussi on 4 mun rakennettu mopo ja Diablo tulee taasen siitä että " projekti kulki" nimellä helveti perkele mun ja maalaamon välillä.
Kaikissa muissa muutoksissa pyrin aina siihen että mukavuus ei koskaan huonone taikka ajettavuus ei kärsi. nämä mopot on käyttö laitteita , radalla on kaikilla vedetty noin 15-20 ratapäivää per kausi , euroopat kierretty ja mutakapolkuja vedetään joka hiton viikko noin 10 .000 km vuodessa , ajoa kertyy noin 20.000 vuosi
joten listalla oli heti Jarut ja alusta, Öhlärit eteen ja taakse, ja jarruihin lisää tehoa ja tuntumaa,, ja sit kaikkea pikku sälää ja sähköö.
Nyt puuttuu vain levyt ja työsylinterit,, tulos mut vaiheessa
kaikki muu on hujan hajan tallin lattiaa , Sähkövelho tohtori hoskaria odotetaan asennustöihin. ja sit saadaan laittaa uusia vaatteita niskaan
Mut jotenkin tuo samurai lookki
http://kuvablogi.com/nayta/1833185/
alkoi kyllästyttää, tuo B-kingi muodostui ensi löysin kypärän ja sit tuli noi sweepin samurai kamat ja siitä muodustui teema jonka Faw toteutti saatujen ohjeiden perusteella ( siis maalauksen )
Busan tarina lähti kun hain seuraavaa projektia ja tiesin että haluan pelin johon saa oikeesti palikkaa, ja b-kingin kone oli vakuuttanu , joten bussi oli luonteva vaihtoehto..
Selkeesi tiesin että valkoinen siitä tulee ja jopa julkaisin teemankin täällä sen mikakallio shoerin kypärä mallin , eli niillä väreillä piti lähtee.
linjauksia lähetettiin Maalarin kanssa ees ja taas , mutta ei oikein löytynyt sitä mitä hain, sitten löysin tuon edellä esitetyn kuvan ja otin yhteyttä Ronald Sandiin ja kysyin et voinko kopioida linjat , heppu oli iloinen et kelpaa ja pyysi et lähettelen kuvia kunhan valmistuu.
No kuvat Fawiin ja kysymään et onnistuuko , ja tietysti onnistui , mutta Täysin samanlaista ei haluttu tehdä, Minä halusin edelleen valkoisen ja viinipunaisilla samurai jutskilla.
Mutta jeppe ehdotti et hänellä on loistava kulta ja ihan uus matta pasta joka ei pitäis kiilottua.. Sitä sit pähkäilin muutamia päiviä ja päätettiin et niillä väreillä tehdään.. Kulta osiot halusin täyttää kalloilla ja lopun jätin Jepen vapaisiin käsiin. Numerosta mulle tuli pakko mieli joten 4 tulee siitä
että tuo bussi on 4 mun rakennettu mopo ja Diablo tulee taasen siitä että " projekti kulki" nimellä helveti perkele mun ja maalaamon välillä.
Kaikissa muissa muutoksissa pyrin aina siihen että mukavuus ei koskaan huonone taikka ajettavuus ei kärsi. nämä mopot on käyttö laitteita , radalla on kaikilla vedetty noin 15-20 ratapäivää per kausi , euroopat kierretty ja mutakapolkuja vedetään joka hiton viikko noin 10 .000 km vuodessa , ajoa kertyy noin 20.000 vuosi
joten listalla oli heti Jarut ja alusta, Öhlärit eteen ja taakse, ja jarruihin lisää tehoa ja tuntumaa,, ja sit kaikkea pikku sälää ja sähköö.
Nyt puuttuu vain levyt ja työsylinterit,, tulos mut vaiheessa
kaikki muu on hujan hajan tallin lattiaa , Sähkövelho tohtori hoskaria odotetaan asennustöihin. ja sit saadaan laittaa uusia vaatteita niskaan
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Ilmankos oli niin saman näköinen, ja numerointikin viittasi sarjatyöhön. Saahan maailmalta kaikkea kun kysyy vaan tarpeeksi monesta paikasta. Mut hieno on varmaan livenä. Mattakypärät taitaa ainakin säilyttää mattapintansa kohtuu hyvin vaikka nuhjaantuu, eiköhän se oo maali niissäkin.Tr3 kirjoitti:sitten löysin tuon edellä esitetyn kuvan ja otin yhteyttä Ronald Sandiin ja kysyin et voinko kopioida linjat
Muroja en oo aikoihin syöny kun niihin on kuitenkin joku kussut
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Suomen hienoin busa tästä tulee, olen vakuuttunut siitä. On vaan hyvä että keksit tähän uuden värityksen, sun vanha fillari, vaikka hieno onkin, pyörii kulmilla niin usein että siihen on jo ehtinyt tottua.
En ymmärrä mitä merkitystä sillä on että maaluksen malli on kopioitu jostain? Kaikki hieno on yleensä jo keksitty jossain muodossa ja porukka kopioi ja muokkaa sitten omanlaisensa. Kateelliset viisastelee :rasberry:
Tsemppiä Petrille projektissa ja nähdään varmasti mestoilla heti ajokauden alussa
En ymmärrä mitä merkitystä sillä on että maaluksen malli on kopioitu jostain? Kaikki hieno on yleensä jo keksitty jossain muodossa ja porukka kopioi ja muokkaa sitten omanlaisensa. Kateelliset viisastelee :rasberry:
Tsemppiä Petrille projektissa ja nähdään varmasti mestoilla heti ajokauden alussa
Niinhän se on, että ne tekee ketkä osaa. Toiset joko ihastelee tai kadehtii. Minä ihastelen kadehtien Ai niin, meinas unohtua. Pipoa kannattaa venyttää pesun jälkeen ettei se kutistu! sorry!blackbusa kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Hmm.. ehkä tässäkin kohtaa on vain kysymys siitä että kirjoitetun tekstin voi ymmärtää niin monella tapaa... :p
juuri näin
Se että kommentointi on tuollaista ns merkkifoorumilla on hämmentävää, mutta niin kuin muutama vuosi sitten kun rakensin rocketin tsekkaa koko muutos http://kuvablogi.com/nayta/853611/
Niin suomessa koko projekti vitutti kansaa niin että huhu , kommentit suht samanlaisia
No eikö se oo vaan niin että , suomalainen on suomalainen, eikä se mihinkään muutu
Kun kasvun tiellä tulee paha olo niin se vaan pitää purkaa:D
edit by toimeve: poistin asiattoman kommentin yltä ja tästä viestistä vastinetta siihen. En tiä ylitinkö valtuuteni, mutta mielestäni ei ollut aiheellisia eikä edistänhet tämän topikin tietotasoa.
Edited By toimeve on 1297590239
Niin suomessa koko projekti vitutti kansaa niin että huhu , kommentit suht samanlaisia
No eikö se oo vaan niin että , suomalainen on suomalainen, eikä se mihinkään muutu
Kun kasvun tiellä tulee paha olo niin se vaan pitää purkaa:D
edit by toimeve: poistin asiattoman kommentin yltä ja tästä viestistä vastinetta siihen. En tiä ylitinkö valtuuteni, mutta mielestäni ei ollut aiheellisia eikä edistänhet tämän topikin tietotasoa.
Edited By toimeve on 1297590239
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Vaikeeta varmaan en itse ainakaan löytäny juurikaan mitään ja kromaamojakin oli törkeen vähä ja palvelu ihan syvältä , tuo Jenkkilän sportcrome on huippu lafka , takaswingin cromaus ja pohjat 200 usd , tai vanteiden cromaus 500 usd , ne kromaa kuulema kaiken mitä sinne lähettää , sinne kannattaa meilaa Brad@sportchrome.com
Loisto heppu ja tekee laadukasta
Loisto heppu ja tekee laadukasta
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Bussikka tuo kingis on hauska vekotin laitella, ja nyt siihen on paljo osia saatavilla , ensi kesäksi valmistumassa taas 2 uutta duunattua kingistä , sääli et lopettivat suzukilla tuon duunaamisen. Tosi hyvä mopo
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket