Vetoakseli
Ehdottomasti kannattaa vaihtaa. Mielestäni 300 hp on viimmeinen takaraja.
Hmm.. jos sattus vetari luovuttamaan ++100 kmh vauhdista ja vapaa ketju sylttäis takapallon jumiin. Ei olis kuskin näkökulmasta ihan kivoin juttu.
Pari tapausta tiedän jossa kuskista on tullut matkustaja ketju ongelmien takia...
Hmm.. jos sattus vetari luovuttamaan ++100 kmh vauhdista ja vapaa ketju sylttäis takapallon jumiin. Ei olis kuskin näkökulmasta ihan kivoin juttu.
Pari tapausta tiedän jossa kuskista on tullut matkustaja ketju ongelmien takia...
Väittäisinpä että huolimattomalla kytkimen käytöllä saa enemmän vahinkoa aikaan kuin oikein toimivalla shifterillä. Jos shifteri pelittää niin kyyti on kuin automaattilaatikolla ajaisi. Ja useimman Pertti-perusvaihtajan kytkimen käyttö varsinkin "race" -tilanteessa on helposti just tuota huolimatonta. Mukaanlukien omani.
Edited By Jarno on 1297106675
Edited By Jarno on 1297106675
Ennenkuin vetolevyjen valmisteviat löydettiin, vetareita paukkui poikki lähinnä ketjujen noustessa takarattaan hampaiden päälle. Nyttemmin on satunnaisia katkeamisia kuullut ja kaikki katupeleissä, milloin missäkin pööpöilyissä. Kisakäytössä hakataan kaikki ja heti peliin liimaradoilla, pito maksimoituna katukumeilla, 7"- ja 8,5 slikseillä, eikä ole ollut ongelmia vakiovetarilla.
Ei todellakaan ole "pakkohankinta" kun virittää pyörää.
Ei todellakaan ole "pakkohankinta" kun virittää pyörää.
Juuri näin... vetolevy on ollut se suurin ongelmaRöhnö kirjoitti:Ennenkuin vetolevyjen valmisteviat löydettiin, vetareita paukkui poikki lähinnä ketjujen noustessa takarattaan hampaiden päälle. Nyttemmin on satunnaisia katkeamisia kuullut ja kaikki katupeleissä, milloin missäkin pööpöilyissä. Kisakäytössä hakataan kaikki ja heti peliin liimaradoilla, pito maksimoituna katukumeilla, 7"- ja 8,5 slikseillä, eikä ole ollut ongelmia vakiovetarilla.
Ei todellakaan ole "pakkohankinta" kun virittää pyörää.
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)