No ei , vitsihän tuo oli.
ei huono idea ollenkaan, niin ei tarvitsisi väännellä niin helvetin pitkään ja sit irrottaa ja uus ote ja taas vääntää. Saatanpa jopa kokeillakin
...äkkiä tuolla oppi ajamhan, vaikka sitä vähän pelekäsin, että kuinka lyhyeksi liike jää ja miten se meikäläisen tourinkiin oikein passaa. En vaihtais ennään pois.
Männä kesänä muutama "ohouuuuupps" tilanne tuli, lähinnä tilanteissa kun käänsi kadunkulmasta tai "ysikymppisessä" tieltä risteävälle ja kallistaessa avas "vanhan tavan mukasesti": ei ole kivaa tällä ajotaiolla kun olet vähän vitassa ja eturengas parikymmentä senttiä irti...tai eihän se vielä haittaa, mutta sitten kun himmaat/vaihat vaihetta ja se eturengas sitten tullee takasin kenttään
Käy suoraan vaijerit vaan löysälle,miulla taitaa olla rykkösen -09 kahva,-09 syksyllä sen tilasin enkä vuosimallista puhunu tilatessa mittään, eiköhän ne oo samat rullat usseempia vuosia nii yahamassa ku suzurissakin,jotkut on joutunu nostamaan tankin ja ittamaan sieltä löysät pois mut ei miulla ollu vaijereiden kanssa mittään ongelmia, vasemmalle linkkuun käännettäessähän se onglma tulee jos on tullakseen,siis mie puhun gen kakosesta.
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
Omassa Gen2:ssa piti kaasuvaijerista tankin alta siirtää yksi mutteri "toiselle" puolelle, jotta vaijeri sai tarpeeksi löysää. Kuulemma hyvin pyöräkohtaista jostain syystä?!