Kaasukahva

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

No ei , vitsihän tuo oli.
ei huono idea ollenkaan, niin ei tarvitsisi väännellä niin helvetin pitkään ja sit irrottaa ja uus ote ja taas vääntää. Saatanpa jopa kokeillakin :glare:
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...äkkiä tuolla oppi ajamhan, vaikka sitä vähän pelekäsin, että kuinka lyhyeksi liike jää ja miten se meikäläisen tourinkiin oikein passaa. En vaihtais ennään pois.

Männä kesänä muutama "ohouuuuupps" tilanne tuli, lähinnä tilanteissa kun käänsi kadunkulmasta tai "ysikymppisessä" tieltä risteävälle ja kallistaessa avas "vanhan tavan mukasesti": ei ole kivaa tällä ajotaiolla kun olet vähän vitassa ja eturengas parikymmentä senttiä irti...tai eihän se vielä haittaa, mutta sitten kun himmaat/vaihat vaihetta ja se eturengas sitten tullee takasin kenttään :oho:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
blackbusa
Viestit: 542
Liittynyt: 03 Huhti 2009, 19:09
Paikkakunta: harjavalta

Viesti Kirjoittaja blackbusa »

käykös tämä kaasu tsydeemi gen2? olikos toi R1 -04 kahva mikä passaa? pitääkö tehä muutoksia? mites gripit?
Avatar
martti
Viestit: 776
Liittynyt: 17 Helmi 2005, 19:21
Paikkakunta: Imatra

Viesti Kirjoittaja martti »

Käy suoraan vaijerit vaan löysälle,miulla taitaa olla rykkösen -09 kahva,-09 syksyllä sen tilasin enkä vuosimallista puhunu tilatessa mittään, eiköhän ne oo samat rullat usseempia vuosia nii yahamassa ku suzurissakin,jotkut on joutunu nostamaan tankin ja ittamaan sieltä löysät pois mut ei miulla ollu vaijereiden kanssa mittään ongelmia, vasemmalle linkkuun käännettäessähän se onglma tulee jos on tullakseen,siis mie puhun gen kakosesta. :)
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
95-1247503041

Viesti Kirjoittaja 95-1247503041 »

Omassa Gen2:ssa piti kaasuvaijerista tankin alta siirtää yksi mutteri "toiselle" puolelle, jotta vaijeri sai tarpeeksi löysää. Kuulemma hyvin pyöräkohtaista jostain syystä?!

- Pasi
Vastaa Viestiin