Mitä - Myllyyn

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
74-1085495998

Viesti Kirjoittaja 74-1085495998 »

Mitä öljyä olette ahdetussanne käyttäneet? Itse olen hommaamassa bellrayn tilalle jotakin muuta (mun mielestä vaihteet hiukan tahmeet tuolla litkulla) Olis kiva kuulla eri kokemuksia eri öljyistä, jos vaikka valinta tulisi helpommaksi :turbobusa:
busa00
Viestit: 67
Liittynyt: 15 Loka 2004, 10:58
Paikkakunta: Himanka

Viesti Kirjoittaja busa00 »

Itse vaihdoin viimekesänä Gastrollin R4:een jota en ainakaan vielä voi moittia.
Aikaisemmin oli Shellin öljyt mutta niillä kytkin oli huonompi tässä "vanhassa mallissa" ja ainakin korvakuulolla Gastrollilla on "nätempi" käyntiääni.
Shelliä käyttäessä myös öljyä kului :kusi: jonkinverran.
Voimaa pitäs olla....
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

R4 pistin minäkin viimekesänä..vaihteisto ainakin tykkäs siitä. :thumbup:

Edellisessä busassa käytin Mobilin1,mutta aika karkeet oli vaihteet :thumbdown:

Ai niin! ei se ollut ahdettu........
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

Mielenkiintoista, itse käyttänyt nyt muutaman vaihdon Mobilin 15-50 synteettistä, eikä ole huonoa sanottavaa. Varsinkin venttiilikannen alle kurkatessa voitelu oli sananmukaisesti sormin kosketeltavan hyvä (tanakka öljykalvo joka paikassa, eikä, kuten useimmiten rutikuivaa.) Kytkin toimii ja vaihteet menee sinne minne pitääkin. ...eli pesään. :)
-Castrollin R4 (RS) toimii myös hyvin, tosin sillä tuntui keppi kovemmalta.(vaihde-)

Eli pistinpäs sitte päinvastasen mielenpitelyn kuin edellinen. Mutta noista uskallan suosittaa kumpaa tahansa.
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Kujo kirjoitti:Mielenkiintoista, itse käyttänyt nyt muutaman vaihdon Mobilin 15-50 synteettistä, eikä ole huonoa sanottavaa. Varsinkin venttiilikannen alle kurkatessa voitelu oli sananmukaisesti sormin kosketeltavan hyvä (tanakka öljykalvo joka paikassa, eikä, kuten useimmiten rutikuivaa.) Kytkin toimii ja vaihteet menee sinne minne pitääkin. ...eli pesään. :)
-Castrollin R4 (RS) toimii myös hyvin, tosin sillä tuntui keppi kovemmalta.(vaihde-)

Eli pistinpäs sitte päinvastasen mielenpitelyn kuin edellinen. Mutta noista uskallan suosittaa kumpaa tahansa.

olisko erona se et sulla 15w-50 ja 1:n on 5w-40(vai 0W-40)....... eiköhän noi selitä jo jotakin kummassa on parempi "kuumapää".... toisinsanoen: ykkönen menee litkuksi..
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Mulla busassa vatkattu kohta 40 tkm (josta jokunen tonni painemoottorina) Neste City Pro 5W-40:ää.

:rasberry:
Club 100 m/s
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

castrol gps 10-40.vaihteet ja kytkin toimii hyvin.
tetsa
Vastaa Viestiin