Mitä - Myllyyn
Itse vaihdoin viimekesänä Gastrollin R4:een jota en ainakaan vielä voi moittia.
Aikaisemmin oli Shellin öljyt mutta niillä kytkin oli huonompi tässä "vanhassa mallissa" ja ainakin korvakuulolla Gastrollilla on "nätempi" käyntiääni.
Shelliä käyttäessä myös öljyä kului jonkinverran.
Aikaisemmin oli Shellin öljyt mutta niillä kytkin oli huonompi tässä "vanhassa mallissa" ja ainakin korvakuulolla Gastrollilla on "nätempi" käyntiääni.
Shelliä käyttäessä myös öljyä kului jonkinverran.
Voimaa pitäs olla....
Mielenkiintoista, itse käyttänyt nyt muutaman vaihdon Mobilin 15-50 synteettistä, eikä ole huonoa sanottavaa. Varsinkin venttiilikannen alle kurkatessa voitelu oli sananmukaisesti sormin kosketeltavan hyvä (tanakka öljykalvo joka paikassa, eikä, kuten useimmiten rutikuivaa.) Kytkin toimii ja vaihteet menee sinne minne pitääkin. ...eli pesään.
-Castrollin R4 (RS) toimii myös hyvin, tosin sillä tuntui keppi kovemmalta.(vaihde-)
Eli pistinpäs sitte päinvastasen mielenpitelyn kuin edellinen. Mutta noista uskallan suosittaa kumpaa tahansa.
-Castrollin R4 (RS) toimii myös hyvin, tosin sillä tuntui keppi kovemmalta.(vaihde-)
Eli pistinpäs sitte päinvastasen mielenpitelyn kuin edellinen. Mutta noista uskallan suosittaa kumpaa tahansa.
Kujo kirjoitti:Mielenkiintoista, itse käyttänyt nyt muutaman vaihdon Mobilin 15-50 synteettistä, eikä ole huonoa sanottavaa. Varsinkin venttiilikannen alle kurkatessa voitelu oli sananmukaisesti sormin kosketeltavan hyvä (tanakka öljykalvo joka paikassa, eikä, kuten useimmiten rutikuivaa.) Kytkin toimii ja vaihteet menee sinne minne pitääkin. ...eli pesään.
olisko erona se et sulla 15w-50 ja 1:n on 5w-40(vai 0W-40)....... eiköhän noi selitä jo jotakin kummassa on parempi "kuumapää".... toisinsanoen: ykkönen menee litkuksi..
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)