Keulan lasku kääkäleet - Kuis ne laitetaan?
Nyt on "koiranluut" ja putkien lasku/tangon korotuspala paikoillaan.
Melkein sain pyörän kaadettua.
Pakoputkista en uskaltanut nostaa, ei vakioputket tuntu aika ohkaselta ja nostin siitä öljypohjasta, painopiste on siitä aikas keskellä, ja kun keula oli nostettu emäputkesta niin nurin meinasi mennä.
Aikasemmissa ohjeissa:
"" Takapään kanssa kannattanee tehä siten, että laittaa tunkin takalinkun alle jolla on sit helppo säädellä reijjät kohilleen (näin oon ainakin isojen poikien nähny homman hoitaneen )""
jos noin ois tehnyt, niin olisiko pyörä pudonnut takarenkaan päälle??
Ei mulla ainakaan osu mikään osa tangosta (säiliöt) katteisiin, korotuspala oli 25mm.
Etuputket sain löysättyä katteiden välistä, mutta kiristettyä niitä ei oikein saanut, momenttiavaimella oli tarkoitus kiriä ne oikeaan momenttiin mutta en saanut katteita irti.
Miten katteet irroitetaan, kaikki pultit ja muovitapit oli poissa mutta ei ne mihinkään liikkuneet. Onko niissä joku järjestys ja onko ne joillain toisissaan kiinni'??
Pakko ne pois on saada??
Melkein sain pyörän kaadettua.
Pakoputkista en uskaltanut nostaa, ei vakioputket tuntu aika ohkaselta ja nostin siitä öljypohjasta, painopiste on siitä aikas keskellä, ja kun keula oli nostettu emäputkesta niin nurin meinasi mennä.
Aikasemmissa ohjeissa:
"" Takapään kanssa kannattanee tehä siten, että laittaa tunkin takalinkun alle jolla on sit helppo säädellä reijjät kohilleen (näin oon ainakin isojen poikien nähny homman hoitaneen )""
jos noin ois tehnyt, niin olisiko pyörä pudonnut takarenkaan päälle??
Ei mulla ainakaan osu mikään osa tangosta (säiliöt) katteisiin, korotuspala oli 25mm.
Etuputket sain löysättyä katteiden välistä, mutta kiristettyä niitä ei oikein saanut, momenttiavaimella oli tarkoitus kiriä ne oikeaan momenttiin mutta en saanut katteita irti.
Miten katteet irroitetaan, kaikki pultit ja muovitapit oli poissa mutta ei ne mihinkään liikkuneet. Onko niissä joku järjestys ja onko ne joillain toisissaan kiinni'??
Pakko ne pois on saada??
Black -08
Pitää illalla kokeilla.Tomppa kirjoitti:Huulloksessa on "klipsejä" eli pikkusia muoviliuskoja, jotka lukittuu vähän toisiinsa...
Teippaa (=suojaa naarmuilta) yläkatteen alareuna esim maalarin teipillä ja vedä sit etupäästä alaspäin. Voi olla tiukka, mutta pitäsi irrota...
Eilen loppu usko kesken ja piti lopettaa ettei säry mitään, ei varmaankaan ole ihan halpoja nuo katteet.
Black -08
19mm holkit Ja pidemmät koiranluut asennettu. Hyvä tuli. Tai eipäs hehkuteta ennekuin on päästy koeajolle.
Laitoin vielä lentokenttä ajoja varten Keulan madallusremmien kiinnikkeet jarrusatuloihin valmiiksi.
Kysyisinkin onko noi aina laitettu vakiopulteilla, vai kannattaako ne vaihtaa pitempiin?
Pulttien hyötymittahan lyhenee 8mm
Laitoin vielä lentokenttä ajoja varten Keulan madallusremmien kiinnikkeet jarrusatuloihin valmiiksi.
Kysyisinkin onko noi aina laitettu vakiopulteilla, vai kannattaako ne vaihtaa pitempiin?
Pulttien hyötymittahan lyhenee 8mm
Pultti kirjoitti:19mm holkit Ja pidemmät koiranluut asennettu. Hyvä tuli. Tai eipäs hehkuteta ennekuin on päästy koeajolle.
Laitoin vielä lentokenttä ajoja varten Keulan madallusremmien kiinnikkeet jarrusatuloihin valmiiksi.
Kysyisinkin onko noi aina laitettu vakiopulteilla, vai kannattaako ne vaihtaa pitempiin?
Pulttien hyötymittahan lyhenee 8mm
ööö, meinaatkos siis noita jarrusatuloiden M10 pultteja?
Jos menet hakemaan niitä pidempänä kaupasta niin kannattaa muistaa että niissä on HIENOKIERRE
Yläkolmioon laitoin itse M10x65 rosteriruuvit...
siitä se lähtee kun kaasua kääntää...
361.23 km/h Halli 2014
361.23 km/h Halli 2014