Madallus / jatkaminen

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Sekottaja kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Sekottaja kirjoitti:Ei liity nyt mitenkään madaltamiseen / jatkamiseen mutta onko kellään kokemusta mitenkä vaikuttaa perän nosto? Tuleeko ketterämpi?

Vähäisellä kokemuksella nyt kun hiukkasen korkeampana olen noilla Nesmitin luilla ajellu -- tulee. Ainakin tällainen perstuntuma on. :)

Pitääpäs tehdä tai hommata sitten sellaiset säädettävät luut, nyt vähän perää nostettu lisäämäällä jousen esijännitystä mutta ei oo hyvä on sitten liian jäykkä.
juu mulla on radalla ollut ennen vanhaan noin tuuman perä ylempänä. Kyllä se pyrkii nopeammin menemään mutkiin ja tuo hieman kallistusvaraa lisää. Itse tykkäsin rata- ja katuolosuhteissa tosta. mulla oli 113mm luut kun oli perää korotettu.

noita luita voi tehdä varsin helposti itsekkin ja tollaset säädettävät auttaa löytämään se oikean geometrian kuhunkin tilanteeseen.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Sekottaja
Viestit: 51
Liittynyt: 31 Heinä 2009, 19:06
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Sekottaja »

busajasa kirjoitti:
Sekottaja kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Vähäisellä kokemuksella nyt kun hiukkasen korkeampana olen noilla Nesmitin luilla ajellu -- tulee. Ainakin tällainen perstuntuma on. :)

Pitääpäs tehdä tai hommata sitten sellaiset säädettävät luut, nyt vähän perää nostettu lisäämäällä jousen esijännitystä mutta ei oo hyvä on sitten liian jäykkä.

juu mulla on radalla ollut ennen vanhaan noin tuuman perä ylempänä. Kyllä se pyrkii nopeammin menemään mutkiin ja tuo hieman kallistusvaraa lisää. Itse tykkäsin rata- ja katuolosuhteissa tosta. mulla oli 113mm luut kun oli perää korotettu.

noita luita voi tehdä varsin helposti itsekkin ja tollaset säädettävät auttaa löytämään se oikean geometrian kuhunkin tilanteeseen.
Tuo pikkuisen lisääntyvä kallistusvarakaan nuitten luitten kanssa ei olis yhtään huono juttu. :)
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

jarim kirjoitti:Siivosin ketjun kaikesta asiaankuulumattomasta.
Että semmonen tallimääräys sitten... Ihan mitä vaan voi siis heitellä, kun kaveri kyllä siivoilee. Olisit edes siirtänyt jonnekin, niin olisin linkittänyt b-foorumin puolelle, vaikka voimailutopikkiin.
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

VeliHölmöK8 kirjoitti:
jarim kirjoitti:Siivosin ketjun kaikesta asiaankuulumattomasta.

Että semmonen tallimääräys sitten... Ihan mitä vaan voi siis heitellä, kun kaveri kyllä siivoilee. Olisit edes siirtänyt jonnekin, niin olisin linkittänyt b-foorumin puolelle, vaikka voimailutopikkiin.
Kuten privaviestillä ilmoitin, uhoamiset ynnä muun voi minun puolesta hoitaa privaviestillä tai jollain muulla medialla. Kiitos.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin