Busan puikkoihin
Mulla olis MYYTÄVÄNÄ noilla sivuilla olevat varrettomat hiilari peilit vilkuilla, näkee kohtuu hyvin taakse vaikkei varsia olekkaan.SasaK8 kirjoitti:olen myös katsonut samasta paikasta peilejä, joskin "kohtalainen" 369 taalan (+toimituskulut) hinta hieman hiertää, ainakin vielä. Paljonko menee toimituskuluihin ja minkälaista toimitusaikaa lupaavat? Onko muuten kokemusta laadusta?
Laita yv:tä jos kiinnostaa.
Hopee on nopee?
Galleria
Galleria
Thanks, mutta lähinnä hakusessa type 4 peilit kiiltävillä varsilla.sam77 kirjoitti:SasaK8 kirjoitti:olen myös katsonut samasta paikasta peilejä, joskin "kohtalainen" 369 taalan (+toimituskulut) hinta hieman hiertää, ainakin vielä. Paljonko menee toimituskuluihin ja minkälaista toimitusaikaa lupaavat? Onko muuten kokemusta laadusta?
Mulla olis MYYTÄVÄNÄ noilla sivuilla olevat varrettomat hiilari peilit vilkuilla, näkee kohtuu hyvin taakse vaikkei varsia olekkaan.
Laita yv:tä jos kiinnostaa.
Tommonen ois saatavilla ihan härmästä , eikä tarttis hilloja sitoo mihinkään ulkomaan puulaakiin, enkä usko että jenkkilässäkään Öhlärii löytyy jos tehdas ilmoittaa että osia ei ole ku vasta ensi, heinäkuussa.. Onko kellään kokemusta Wilberistä. mulla oli rocketissa Wilbersin takapää ja keula , oli tosi hyvä..
643-0888-00 = 643 kiinteällä lisäsäiliöllä. = 799 eur
- paluuvaim. säätö 22-as.
- puristusvaim.säätö hitaat 22-as.
- puristusvaim.säätö nopeat 22-as.
+ hydr. esijännityksen säätö = 199 eur.
Kootaan tietysti mittojen mukaan (kuljettajan/matkustajan/tavaroiden paino) kuinka paljon yksin/kaksin %)
Ajotapa normaali/urheilullinen.
+ Toimituskulut 25 eur.
Yhteensä 1000 euroa sis. toimituskulut lähimpään matkahuoltoon.
Toimitusaika noin 2 - 3 viikkoa, lisämaksusta (+25 eur) 10 päivää.
Terveisin,
Sami Oiva
Oitracon Oy
0400 - 530 570
643-0888-00 = 643 kiinteällä lisäsäiliöllä. = 799 eur
- paluuvaim. säätö 22-as.
- puristusvaim.säätö hitaat 22-as.
- puristusvaim.säätö nopeat 22-as.
+ hydr. esijännityksen säätö = 199 eur.
Kootaan tietysti mittojen mukaan (kuljettajan/matkustajan/tavaroiden paino) kuinka paljon yksin/kaksin %)
Ajotapa normaali/urheilullinen.
+ Toimituskulut 25 eur.
Yhteensä 1000 euroa sis. toimituskulut lähimpään matkahuoltoon.
Toimitusaika noin 2 - 3 viikkoa, lisämaksusta (+25 eur) 10 päivää.
Terveisin,
Sami Oiva
Oitracon Oy
0400 - 530 570
Suzuki Hayabusa ( ormu )
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Agusta F4
Suzuki Hayabusa ( diablo )
Suzuki B-King
Triumph Rocket
Tr3 kirjoitti:Onko kellään kokemusta Wilberistä.
Mulla on ollut pari vuotta tuo Wilbers (643-487-00) käytössä. Itse olen ollut siihen kovasti tyytyväinen. Jossain määrin tuo on kylläkin makuasia. Ja myös se tietenkin vaikuttaa mitä lähemmäs pystyy pyörää viemään sen ominaisuuksien rajoille.
Käsittääkseni iskari tosiaan shimmataan tehtaalla annettujen parametrien mukaan. Aika hyvin ainakin omalla kohdallani osui kohdalleen. Tarjoituksena on nyt käyttää se talven aikana huollossa, varmuuden vuoksi.