mielipiteitä kokemuksia..
![Turbo Busa :turbobusa:](./images/smilies/busa_smiley.gif)
Cordona Switch ja Ecueditorilla Shifter koodit omaan ECUun. Ainakin MotoKokkola myy tota Cordonan Switchiä. Ton lisäksi 220 ohmin vastus ja paketti on siinä.busataurus kirjoitti:Joo..sekava viesti lähti..elikkä siis yritin kysellä ton madaltamisen ja pidentämisen hyötyä. eli selkisi sekin asia.
Tosiaan radalla tuntuu gixerin jälkeen pikkasen mahallaan olevalta..
Ja shifteriä olen miettinyt käyttö mukavuuden vuoksi kiihdyttelyihin ym..
ehdoituksia..shifteriksi, mikä olisi toimiva busassa translok... ???
Jos t-kalikan alle tulevia holkkeja tarkoitat, niin mulla on 21mm ja vois laittaa vieläkin alemmas, hieman. Hapuilisin max.30mm holkkeja. Sen pidempiä ei mahdu. Sitte ottaa sarvet plexiin kiinni.busataurus kirjoitti:OK...
kiitoksia..kyseessä on tosiaan uudempi peli 07 vm. mites millasilla holkeilla keulaa kärsii tiputtaa.. rikat väliin vai..4 -?? mm.. meneekö 6 - 9 mm liikaa alas.
Jep, mulla on sellaset kolme pykäläiset koiranluut ja ne on keski- asennossa madalluksen aikana.busataurus kirjoitti:Ok..
kattelin tuolta dragraceisin sivuilta tuumaisia holkkeja mietin että alkaakohan muovin palat lennellä kallistaessa jne...ooks miten perää tiputtanut..?? noilla 21 mm holkeillasi..
busataurus kirjoitti:Oisko mitään linkkiä / vinkkiä kohtuuhintaisille jatkoille..??
4 - 6 esim...
pokkaa kiitokseksi.
mistä tollaset ruuvattavat koiranluut oot hommannut?olis itelläkin tarvetta moisille.Nesmit kirjoitti:Jos teet itse luut niin tuolta löytyy mitat: ...KUVA...
Tässä toinen vaihtoehto pelkästään madaltamiseen: ...MADALTAMISEEN...
Vakiomittaset luut ovat 120mm (mitä pidempi luu - sitä matalempi perä).
Itselle asentelin tommoset: ...KLOKS...
Noilla perä madallettavissa/korotettavissa, luun mitta säädettävissä välillä 110-135mm. Keulaan 15mm korkea levy.
Sama asia olisi onnistunut periaatteessa noillakin: ...VAIHTOEHTO...
Suosittelen hyvälaatuisia säädettäviä luita taakse. Jos menet radalle niin saat vaikka vähän nostettua perää, ja lentokentälle saat laskettua matalaksi.
säätäminen onnistuu aika näppärästi, puhutaan noin 30min hommasta jos joutuu samalla kiristään ketjut.
Keulan nostaminen/laskeminen onnistuu avaamalla pumpuista 3 pulttia per puoli. Laskeminen onnistuu nopsaan, mutta nostamisessa joutuu käyttään esim.hallitunkkia pakosarjan alla.
Ota Expresbussiin yhteyttä, sillä taitaa olla tommoset takaluut ylimääräsenä?!
tenhulttio kirjoitti:Lyhytkin pulttijatko siirtää uuden minimiakselinvälin usein turhan kauas. 10cm pidennetty akselinväli alentaa pitoa dramaattisesti jolloin saavutettu hyöty menetetään.