Varttimaili aikoja
VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s. Syy puolen sekunnin aikaparannukseen: lyhennetty vakioiskari öhlinsin jousella ja ANY10 -tarralla sekä burnaaminen vesilammikosta etujarrua päästämällä stage-valoja kohti kunnes pito taas löytyy. Kiitos vinkistä itselleni tuntemattomaksi jääneelle vanhemmalle kaverille! Siihen vesilammikkoon kököttämään jäämisellä paskaa vain renkaansa - nyt sen tajuan, kun tiedän eron. Kaiken kaikkiaan loistosessio: 18 vetoa viidessä tunnissa sisältäen tihkusateen aikaan pidetyn pyttipannua ja kahvia -breikin.
Joko hankit: Kytkin tehojen mukaan?
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Jos olis rahaa, niin olis jo kiinni. Talven puuhasteluja...Kekku kirjoitti:VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s. Syy puolen sekunnin aikaparannukseen: lyhennetty vakioiskari öhlinsin jousella ja ANY10 -tarralla sekä burnaaminen vesilammikosta etujarrua päästämällä stage-valoja kohti kunnes pito taas löytyy. Kiitos vinkistä itselleni tuntemattomaksi jääneelle vanhemmalle kaverille! Siihen vesilammikkoon kököttämään jäämisellä paskaa vain renkaansa - nyt sen tajuan, kun tiedän eron. Kaiken kaikkiaan loistosessio: 18 vetoa viidessä tunnissa sisältäen tihkusateen aikaan pidetyn pyttipannua ja kahvia -breikin.
Joko hankit: Kytkin tehojen mukaan?
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
244 "volvo" kuski ottais kuvia mielellään vastaan.Jasu kirjoitti:Hyviä vetoja oli porukalla. Itse en radalle uskaltautunu vaikka mieli teki. Ehkä sitten keväällä:). Kuvia tuli senkin edestä otettua. Busista numerolla 254, 239 ja 244 on kuvia ja voin laittaa s.postilla mikäli joku tunnistaa omaks numeroks.
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
254 ilmoittautuu eli ottaa mielellään kuvia vastaan . Niin ja onnittelut "Volvo-kuskille" kasin aikalapusta .Bomber#1 kirjoitti:Jasu kirjoitti:Hyviä vetoja oli porukalla. Itse en radalle uskaltautunu vaikka mieli teki. Ehkä sitten keväällä:). Kuvia tuli senkin edestä otettua. Busista numerolla 254, 239 ja 244 on kuvia ja voin laittaa s.postilla mikäli joku tunnistaa omaks numeroks.
244 "volvo" kuski ottais kuvia mielellään vastaan.
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
VeliHölmöK8 kirjoitti:Kiitos ja niin se aika.Jasu kirjoitti:Niin ja onnittelut "Volvo-kuskille" kasin aikalapusta .
2010 Boxerday Kiikala
8.968/274
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Jeps, seuraavassa numerossa juttua surullisen(kuuluisasta?) viime talven vastoinkäymisistä ja nykyisestä tekniikasta.tetsa kirjoitti:Bomber#1 hienost vedetty.
Välijäähdytin näyttää olevan ainakin muutoksia mitä lehdessä on ollut kuvia ja tarinaa. Onkos muita päivityksiä pyörään tehty lisäksi?
Lehdessä targetB tarinat varmaankin jatkuu.
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Minkälainen kytkin ? Tuntuu olevan päivän teemana. Jarim koki tehon puutetta kytkimen takia ja Jamonaattorin koneessakin välilevyt ottanu väriä. Jos ei haluais käyttää lockuppia, kuten itse koin sen kadulla oudoksi tuntuman vaihtelevuuden takia, ni mitä vaihtoehtoja olis ? Peruskuvio tietty että jäykempää jousta, toimii jos sormet ei kramppaa.VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- VeliHölmöK8
- Viestit: 169
- Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
- Paikkakunta: Etelä-Häme
Vähän OT:ksi menee eli saa siirtää tarvittaessa, mutta mulla kujo-mallinen keskiö ja 10% jäykemmät jouset sekä vähän prikkaa. Sen jälkeen kun sipasin sinistyneet välilevyt hiontapaperilla, piti joten kuten hetken. En kuitenkaan oikein usko, että loppupeleissä edes jäykemmät jouset auttaa, kun tehoissa aletaan lähestyä kolmeasataa - tai siis ainakin levypakkoja kuluisi tasaisen epätasaiseen tahtiin. Nimittäin, saahan sen kytkimen nyykähtämään riittävillä tehoilla lock-upillakin? Kytkinlevyt ovat kulutustavaraa ja isoilla tehoilla niitä kuluu? Jos levyjä ei vaihda ajoissa, pääsee vaihtamaan sitten yhtä ja toista muutakin?snuggles kirjoitti:VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s.
Minkälainen kytkin ? Tuntuu olevan päivän teemana. Jarim koki tehon puutetta kytkimen takia ja Jamonaattorin koneessakin välilevyt ottanu väriä. Jos ei haluais käyttää lockuppia, kuten itse koin sen kadulla oudoksi tuntuman vaihtelevuuden takia, ni mitä vaihtoehtoja olis ? Peruskuvio tietty että jäykempää jousta, toimii jos sormet ei kramppaa.
Jotenkin tuntuu, että tuo (busan) kytkimen periksi antaminen on sellaista vähän salakavalaa sorttia ja tapahtuu aluksi huippukieroksilla??? Monet eivät valita - eivätkö huomaa - mutta tuntuu, että tehot eivät vastaa virejä ja loppunopeudet eivät vastaa tehoja???!!!
Mites Bomber#1, eli paljonkos sitä tehoa loppujen lopuksi ruuvattiin ja missä mennään kytkimen suhteen tällä hetkellä?
alias Aqusto
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp