Varttimaili aikoja

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
74-1280923132

Viesti Kirjoittaja 74-1280923132 »

Hyviä vetoja oli porukalla. Itse en radalle uskaltautunu vaikka mieli teki. Ehkä sitten keväällä:). Kuvia tuli senkin edestä otettua. Busista numerolla 254, 239 ja 244 on kuvia ja voin laittaa s.postilla mikäli joku tunnistaa omaks numeroks.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

VeliHölmöK8 kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Hmm.. sepä tunnistamaton vanha kaveri olin minä :thumbup:

Sanoin "vanhempi" en "vanha" :kippis: Omakin mittarini hipoo jo neljääkymmpiä. Olisit esittäytynyt! - tai laitat tohon avattareesi kotelon kuvan busan tilalle;) Turistaan enemmän ensi kerralla :)
:D
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s. Syy puolen sekunnin aikaparannukseen: lyhennetty vakioiskari öhlinsin jousella ja ANY10 -tarralla :;): sekä burnaaminen vesilammikosta etujarrua päästämällä stage-valoja kohti kunnes pito taas löytyy. Kiitos vinkistä itselleni tuntemattomaksi jääneelle vanhemmalle kaverille! Siihen vesilammikkoon kököttämään jäämisellä paskaa vain renkaansa - nyt sen tajuan, kun tiedän eron. Kaiken kaikkiaan loistosessio: 18 vetoa viidessä tunnissa sisältäen tihkusateen aikaan pidetyn pyttipannua ja kahvia -breikin. :pomppu:

Joko hankit: Kytkin tehojen mukaan?
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Kekku kirjoitti:
VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s. Syy puolen sekunnin aikaparannukseen: lyhennetty vakioiskari öhlinsin jousella ja ANY10 -tarralla :;): sekä burnaaminen vesilammikosta etujarrua päästämällä stage-valoja kohti kunnes pito taas löytyy. Kiitos vinkistä itselleni tuntemattomaksi jääneelle vanhemmalle kaverille! Siihen vesilammikkoon kököttämään jäämisellä paskaa vain renkaansa - nyt sen tajuan, kun tiedän eron. Kaiken kaikkiaan loistosessio: 18 vetoa viidessä tunnissa sisältäen tihkusateen aikaan pidetyn pyttipannua ja kahvia -breikin. :pomppu:

Joko hankit: Kytkin tehojen mukaan?
Jos olis rahaa, niin olis jo kiinni. Talven puuhasteluja...
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Avatar
Bomber#1
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 00:19

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 »

Jasu kirjoitti:Hyviä vetoja oli porukalla. Itse en radalle uskaltautunu vaikka mieli teki. Ehkä sitten keväällä:). Kuvia tuli senkin edestä otettua. Busista numerolla 254, 239 ja 244 on kuvia ja voin laittaa s.postilla mikäli joku tunnistaa omaks numeroks.
244 "volvo" kuski ottais kuvia mielellään vastaan. :kippis:
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

Bomber#1 kirjoitti:
Jasu kirjoitti:Hyviä vetoja oli porukalla. Itse en radalle uskaltautunu vaikka mieli teki. Ehkä sitten keväällä:). Kuvia tuli senkin edestä otettua. Busista numerolla 254, 239 ja 244 on kuvia ja voin laittaa s.postilla mikäli joku tunnistaa omaks numeroks.

244 "volvo" kuski ottais kuvia mielellään vastaan. :kippis:
254 ilmoittautuu eli ottaa mielellään kuvia vastaan :) . Niin ja onnittelut "Volvo-kuskille" kasin aikalapusta :thumbup: .
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

239 hep
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
Bomber#1
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 00:19

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 »

VeliHölmöK8 kirjoitti:
Jasu kirjoitti:Niin ja onnittelut "Volvo-kuskille" kasin aikalapusta :thumbup: .
Kiitos ja niin se aika.

2010 Boxerday Kiikala

8.968/274
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
74-1280923132

Viesti Kirjoittaja 74-1280923132 »

Laitoin PM viestia kuvista bomberille, velihölmölle ja petrik:lle
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

Bomber#1 hienost vedetty.
Välijäähdytin näyttää olevan ainakin muutoksia mitä lehdessä on ollut kuvia ja tarinaa. Onkos muita päivityksiä pyörään tehty lisäksi?
Lehdessä targetB tarinat varmaankin jatkuu.




Edited By tetsa on 1283067834
tetsa
Avatar
Bomber#1
Viestit: 30
Liittynyt: 03 Tammi 2009, 00:19

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 »

tetsa kirjoitti:Bomber#1 hienost vedetty.
Välijäähdytin näyttää olevan ainakin muutoksia mitä lehdessä on ollut kuvia ja tarinaa. Onkos muita päivityksiä pyörään tehty lisäksi?
Lehdessä targetB tarinat varmaankin jatkuu.
Jeps, seuraavassa numerossa juttua surullisen(kuuluisasta?) viime talven vastoinkäymisistä ja nykyisestä tekniikasta. :pääseinään:
Busa suddailua DVD:ltä: http://www.streetbomber.net
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s.
Minkälainen kytkin ? Tuntuu olevan päivän teemana. Jarim koki tehon puutetta kytkimen takia ja Jamonaattorin koneessakin välilevyt ottanu väriä. Jos ei haluais käyttää lockuppia, kuten itse koin sen kadulla oudoksi tuntuman vaihtelevuuden takia, ni mitä vaihtoehtoja olis ? Peruskuvio tietty että jäykempää jousta, toimii jos sormet ei kramppaa.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

snuggles kirjoitti:
VeliHölmöK8 kirjoitti:Kytkin ei Kiikalassa tykännyt ilokaasusta (lopari kaasulla vain n. 240 km/h), mutta vakiolohkoisena vaparina kulki sitäkin paremmin: 9,722 s. Lopari 237,31 km/h ja 60 ft 1,722 s.

Minkälainen kytkin ? Tuntuu olevan päivän teemana. Jarim koki tehon puutetta kytkimen takia ja Jamonaattorin koneessakin välilevyt ottanu väriä. Jos ei haluais käyttää lockuppia, kuten itse koin sen kadulla oudoksi tuntuman vaihtelevuuden takia, ni mitä vaihtoehtoja olis ? Peruskuvio tietty että jäykempää jousta, toimii jos sormet ei kramppaa.
Vähän OT:ksi menee eli saa siirtää tarvittaessa, mutta mulla kujo-mallinen keskiö ja 10% jäykemmät jouset sekä vähän prikkaa. Sen jälkeen kun sipasin sinistyneet välilevyt hiontapaperilla, piti joten kuten hetken. En kuitenkaan oikein usko, että loppupeleissä edes jäykemmät jouset auttaa, kun tehoissa aletaan lähestyä kolmeasataa - tai siis ainakin levypakkoja kuluisi tasaisen epätasaiseen tahtiin. Nimittäin, saahan sen kytkimen nyykähtämään riittävillä tehoilla lock-upillakin? Kytkinlevyt ovat kulutustavaraa ja isoilla tehoilla niitä kuluu? Jos levyjä ei vaihda ajoissa, pääsee vaihtamaan sitten yhtä ja toista muutakin?

Jotenkin tuntuu, että tuo (busan) kytkimen periksi antaminen on sellaista vähän salakavalaa sorttia ja tapahtuu aluksi huippukieroksilla??? Monet eivät valita - eivätkö huomaa - mutta tuntuu, että tehot eivät vastaa virejä ja loppunopeudet eivät vastaa tehoja???!!!

Mites Bomber#1, eli paljonkos sitä tehoa loppujen lopuksi ruuvattiin ja missä mennään kytkimen suhteen tällä hetkellä?
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
Avatar
Tase
Viestit: 168
Liittynyt: 24 Touko 2004, 08:22
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tase »

Tänää tuli käytyä Pudasjärvellä kiusaan vanhusta ja ajaksi tuli 9,708 235.64 km/h 60Ft 1.732.. Pari vuotta oli taukoa edellisestä ajosta ja enkkari parani noin 0.3s :D
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

Motopark 14.5 9.925/230 :p
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Vastaa Viestiin