Lentokenttäajot - Neuvokaa aloittelijaa
Jos et dehdi käydä säädättämässä pyörän ecun rajoittimia pois, niin laita TRE. se poistaa huippunopeus- ja vääntörajotukset.Pultti kirjoitti:Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
ei tarvii ostaa. saat multa lainaan joensuussa.
SMR
Busanistit +200mph Club Finland
Busanistit +200mph Club Finland
Paikan päällä sitten pidetään ajajakokous jossa kerrotaan tapahtuma kulku yms. Ja ekalla kierroksella kerrataan vielä joka kuskille miten kannattaa ajaa turvallisesti oma veto.Pultti kirjoitti:Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Paikan päältä löytyy ainakin allekirjoittaneelta myös Gen2 flashivehkeet joilla rajoittimet saa veks ettei niihin TRE härveleihin tartte alentua...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Kerroppas, mitä kaikkea kivaa tuolla rajoittimien poistolla saadaan aikaa, numeroina ja käytännössä?
Miten paljon rajoitin 1- ja/tai 2-vaihteella ottaa tehosta pois?
Onkos huippu mihin rajoitettu?
Varmaan tyhmä kysymys, mutta kun ei ole aiempaa kokoemusta koko pussista, ei ole tullut kokemustakaan...
Saadaanko pelkästään läppärillä letkuttamalla millasta jälkeä Gen 2:een?
Kiitos etukäteen ja syvä kumarrus!
Miten paljon rajoitin 1- ja/tai 2-vaihteella ottaa tehosta pois?
Onkos huippu mihin rajoitettu?
Varmaan tyhmä kysymys, mutta kun ei ole aiempaa kokoemusta koko pussista, ei ole tullut kokemustakaan...
Saadaanko pelkästään läppärillä letkuttamalla millasta jälkeä Gen 2:een?
Kiitos etukäteen ja syvä kumarrus!
Kyllä tehoa alakierroksilla pienillä vaihteilla on rajoitettu myös ja ne saa pois. En omista Gen2:sta niin en käytännössä tiedä kuinka suuri ero niihin saadaan mutta kyllä muistaakseni kaikki on eron huomanneet kenelle noita olen flashannyt.Jaakko kirjoitti:ei rajoita tehoja. nopeudenrajoitin on tehdas asetuksena 300km/h ja kierrosten rajoitinta voi nostaa samalla ohjelmalla. nuo taitaa olla vakio pyörään tehtävistä muutoksista ainoot joista jotain höytyy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Taitaa olla TT-Motorsport Kempeleessä.tompa kirjoitti:Missä olisi lähin paikka kuopion seudulla kuka saisi rajoittimet poistettua ja pyörän säädettyä
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jenkeissä ovat ajaneet lentokentällä katupyörällä uuden
nopeusennätyksen 278,6 mph/h = 448,4 km/h mailin matkalla. Tässäpä haastetta tosivirittelijöille.
Texas Mile
nopeusennätyksen 278,6 mph/h = 448,4 km/h mailin matkalla. Tässäpä haastetta tosivirittelijöille.
Texas Mile
208 whp / 168 Nm
Minun mielestä noille laitteille joissa on selkeästi alkuperäisistä poikkeavat katteet pitäisi olla oma luokkansa. Esim. tuo ei minusta enää katupyörältä pahemmin näytä... Mutta aivan tautinen nopeus kyllä!Joke kirjoitti:Jenkeissä ovat ajaneet lentokentällä katupyörällä uuden
nopeusennätyksen 278,6 mph/h = 448,4 km/h mailin matkalla. Tässäpä haastetta tosivirittelijöille.
Texas Mile
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport