Lentokenttäajot - Neuvokaa aloittelijaa

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Pultti
Viestit: 36
Liittynyt: 06 Heinä 2010, 17:44

Viesti Kirjoittaja Pultti »

Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
Avatar
TJJ
Viestit: 268
Liittynyt: 30 Tammi 2006, 18:36
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja TJJ »

Pultti kirjoitti:Ja onko jotain neuvoja.
Reipas lähtö, kaasu pohjaan, tiukkaan pakettiin katteen taakse ja tiukka tiiraus missä jarrumerkki on. Niin ja isompia vaihteita tarpeen mukaan..
Bonebreakers MC

BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
Tomppa
Viestit: 630
Liittynyt: 17 Maalis 2006, 13:11
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Pultti kirjoitti:Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
Jos et dehdi käydä säädättämässä pyörän ecun rajoittimia pois, niin laita TRE. se poistaa huippunopeus- ja vääntörajotukset.
ei tarvii ostaa. saat multa lainaan joensuussa.
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

Pultti kirjoitti:Tuli ilmoittauduttua Joensuuhun kokeilemaan Mailia.
Mitä loppunopeuksia vakio k9:llä on päästy Ja onko jotain neuvoja.
Saappaat,kypärä,puku, ja hanskat oli ainoa vinkki siellä lentokentän sivuilla.
Paikan päällä sitten pidetään ajajakokous jossa kerrotaan tapahtuma kulku yms. Ja ekalla kierroksella kerrataan vielä joka kuskille miten kannattaa ajaa turvallisesti oma veto.
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Paikan päältä löytyy ainakin allekirjoittaneelta myös Gen2 flashivehkeet joilla rajoittimet saa veks ettei niihin TRE härveleihin tartte alentua... :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
66-1272617023

Viesti Kirjoittaja 66-1272617023 »

Kerroppas, mitä kaikkea kivaa tuolla rajoittimien poistolla saadaan aikaa, numeroina ja käytännössä?
Miten paljon rajoitin 1- ja/tai 2-vaihteella ottaa tehosta pois?
Onkos huippu mihin rajoitettu?

Varmaan tyhmä kysymys, mutta kun ei ole aiempaa kokoemusta koko pussista, ei ole tullut kokemustakaan... :omituinen:

Saadaanko pelkästään läppärillä letkuttamalla millasta jälkeä Gen 2:een?

Kiitos etukäteen ja syvä kumarrus! :respekt:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

ei rajoita tehoja. nopeudenrajoitin on tehdas asetuksena 300km/h ja kierrosten rajoitinta voi nostaa samalla ohjelmalla. nuo taitaa olla vakio pyörään tehtävistä muutoksista ainoot joista jotain höytyy.
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jaakko kirjoitti:ei rajoita tehoja. nopeudenrajoitin on tehdas asetuksena 300km/h ja kierrosten rajoitinta voi nostaa samalla ohjelmalla. nuo taitaa olla vakio pyörään tehtävistä muutoksista ainoot joista jotain höytyy.
Kyllä tehoa alakierroksilla pienillä vaihteilla on rajoitettu myös ja ne saa pois. En omista Gen2:sta niin en käytännössä tiedä kuinka suuri ero niihin saadaan mutta kyllä muistaakseni kaikki on eron huomanneet kenelle noita olen flashannyt.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Juhama
Viestit: 101
Liittynyt: 20 Syys 2009, 11:09

Viesti Kirjoittaja Juhama »

Itellä K9 ja huomasin eron selkeästi...Samin säätötyön jälkeen..
Ex: Hayabusa K9 Harmaa/Hopea Tuned by Ecueditor
Joensuu 2011 Standing Mile 315 Km/h
Halli 2009 Standing Mile 286 Km/h CBR1000RR-06
tompa
Viestit: 23
Liittynyt: 29 Touko 2007, 20:16
Paikkakunta: maaninka

Viesti Kirjoittaja tompa »

Missä olisi lähin paikka kuopion seudulla kuka saisi rajoittimet poistettua ja pyörän säädettyä
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

tompa kirjoitti:Missä olisi lähin paikka kuopion seudulla kuka saisi rajoittimet poistettua ja pyörän säädettyä
Taitaa olla TT-Motorsport Kempeleessä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Joke
Viestit: 145
Liittynyt: 03 Loka 2005, 17:20
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Joke »

Jenkeissä ovat ajaneet lentokentällä katupyörällä uuden
nopeusennätyksen 278,6 mph/h = 448,4 km/h mailin matkalla. Tässäpä haastetta tosivirittelijöille.


Texas Mile
208 whp / 168 Nm
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Joke kirjoitti:Jenkeissä ovat ajaneet lentokentällä katupyörällä uuden
nopeusennätyksen 278,6 mph/h = 448,4 km/h mailin matkalla. Tässäpä haastetta tosivirittelijöille.


Texas Mile
Minun mielestä noille laitteille joissa on selkeästi alkuperäisistä poikkeavat katteet pitäisi olla oma luokkansa. Esim. tuo ei minusta enää katupyörältä pahemmin näytä... Mutta aivan tautinen nopeus kyllä!
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Siis, onko tuo ihan vakiolohkoinen? eli 1299 kuutioita? ja 650heppaa koneesta vai takikselta? hirveet on kyllä tehot.
Helvetillinen on kyllä nopeus,huh.
Kyllä täällä Suomessa ollaan vielä melkoisen kaukana tuollasista nopeuksista.
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Ja hirvee on takamunkki 240/40-18, :p
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Vastaa Viestiin