Kytkimen työsylinteri?!? - Kytkinnesteet vuotaa...
Niinhän siinä sit kävi, että rupes noi kytkinnesteet valumaan pihalle ennen ku ehin laittamaan Miksan suojalaipan paikoilleen. Nyt olis sitte tarvis uudelle työsylinterille siinä samalla... löytyykö joltain tietoa mistä noita saa? Ei ainakaan valtuutettu varaosamyyjä osannut sanoa...
Kiitti vinkeistä jo etukäteen
Kiitti vinkeistä jo etukäteen
Do or do not, there is no try...
Valtuutettu varaosamyyjä ei osannut sanoa?! Johan on... Ainakin Tase1:llä vuotavaan sylinteriin auttoi uuden tiivisteen/stefan vaihto, ei tarttenut uutta sylinteriä ja on nyt kestänyt... hmm... ainakin 50tkm sen jälkeen. Tiiviste/stefa osanumero: 23163-05A00. Koko sylinterin kaikkine osineen saa sitten numerolla: 23160-08A02. Nuo osanumerot vuosimalleille 1999-2001.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nii, unohtui mainita että tosiaan samalla kun tuo stefa/tiiviste vaihdettiin tyhjennettiin koko järjestelmä paskanesteistä, putsattiin sylinteri kunnolla ja asennettin MiksaK:n laippa. Omaan mopoon tein saman homman noin 60tkm sitten.
Edited By jarim on 1178708033
Edited By jarim on 1178708033
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt on itelle tulossa stefa rm-heinolle (Espoo) toivottavasti ensi viikolla... asensin tuon Miksan suojalaipan perjantaina paikoilleen ja täytyy sanoa, että helppoo oli. Aikaa kului ehkä noin tunnin verran, kun piti kavereiden kanssa samalla jubailla :p
Kannatan, että porukka laittaa tuon suojalaipan ENNEN KUIN VUOTO ALKAA!!! eli älkää ottako mallia musta Ei se mikään ihme oo, jos ei tiivisteet tuolla kestä. Se sylinterihän on suoraan avoimena rataskopassa Eli laittakaa se suoja sinne ajoissa!!! Nyt mulla on edessa stefan saatuani vielä kytkinnesteiden vaihto, järjestelmän putsaus ja pieni puunaus. Eihän tuo nyt varmaan niin iso homma ole, mutta helpommalla olisi päässyt, kun olisi suojan laittanut ajoissa...
Kannatan, että porukka laittaa tuon suojalaipan ENNEN KUIN VUOTO ALKAA!!! eli älkää ottako mallia musta Ei se mikään ihme oo, jos ei tiivisteet tuolla kestä. Se sylinterihän on suoraan avoimena rataskopassa Eli laittakaa se suoja sinne ajoissa!!! Nyt mulla on edessa stefan saatuani vielä kytkinnesteiden vaihto, järjestelmän putsaus ja pieni puunaus. Eihän tuo nyt varmaan niin iso homma ole, mutta helpommalla olisi päässyt, kun olisi suojan laittanut ajoissa...
Do or do not, there is no try...
Laippa olis nyt tuossa pöydällä odottamassa asennusta.jarim kirjoitti:Nii, unohtui mainita että tosiaan samalla kun tuo stefa/tiiviste vaihdettiin tyhjennettiin koko järjestelmä paskanesteistä, putsattiin sylinteri kunnolla ja asennettin MiksaK:n laippa. Omaan mopoon tein saman homman noin 60tkm sitten.
Korjausmanuaalista löytyy aika tarkat ohjeet, mutta hieman epäselväksi jäi, että korvataanko tuolla MiksaK:n laipalla jokin osa vai lisätäänkö se vain tuonne väliin?
Onkos sitä mahdollista asentaa väärinpäin?
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Outo varaosa myyjä, stefa porsii,,, pitää panna uusi. suzukiparts.com jossei varaosamyyjä osaa;Dkoska kirjoitti:Niinhän siinä sit kävi, että rupes noi kytkinnesteet valumaan pihalle ennen ku ehin laittamaan Miksan suojalaipan paikoilleen. Nyt olis sitte tarvis uudelle työsylinterille siinä samalla... löytyykö joltain tietoa mistä noita saa? Ei ainakaan valtuutettu varaosamyyjä osannut sanoa...
Kiitti vinkeistä jo etukäteen
vie sille varaosanumero
TJJ kirjoitti:Onkos tämä muuten ongelma gen2 mallissa?
Minun tietääkseni ei, mutta kysele viisaamilta onko onkelmia ollut.
Sen verran vielä, että stefathan ovat ihan kulutus tavaraa, eihän ne ikuisuuksia kestä.pitäähän niitä vaihdella aika-ajoin tietenkin.ja nesteethän pitänee suosituksien mukaan vaihtaa, ks. ohjekirja eli RFM.
Edited By Snake on 1280566191
On.TJJ kirjoitti:Onkos tämä muuten ongelma gen2 mallissa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport