Niinhän siinä sit kävi, että rupes noi kytkinnesteet valumaan pihalle ennen ku ehin laittamaan Miksan suojalaipan paikoilleen. Nyt olis sitte tarvis uudelle työsylinterille siinä samalla... löytyykö joltain tietoa mistä noita saa? Ei ainakaan valtuutettu varaosamyyjä osannut sanoa...
Valtuutettu varaosamyyjä ei osannut sanoa?! Johan on... Ainakin Tase1:llä vuotavaan sylinteriin auttoi uuden tiivisteen/stefan vaihto, ei tarttenut uutta sylinteriä ja on nyt kestänyt... hmm... ainakin 50tkm sen jälkeen. Tiiviste/stefa osanumero: 23163-05A00. Koko sylinterin kaikkine osineen saa sitten numerolla: 23160-08A02. Nuo osanumerot vuosimalleille 1999-2001.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nii, unohtui mainita että tosiaan samalla kun tuo stefa/tiiviste vaihdettiin tyhjennettiin koko järjestelmä paskanesteistä, putsattiin sylinteri kunnolla ja asennettin MiksaK:n laippa. Omaan mopoon tein saman homman noin 60tkm sitten.
Edited By jarim on 1178708033
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Nyt on itelle tulossa stefa rm-heinolle (Espoo) toivottavasti ensi viikolla... asensin tuon Miksan suojalaipan perjantaina paikoilleen ja täytyy sanoa, että helppoo oli. Aikaa kului ehkä noin tunnin verran, kun piti kavereiden kanssa samalla jubailla :p
Kannatan, että porukka laittaa tuon suojalaipan ENNEN KUIN VUOTO ALKAA!!! eli älkää ottako mallia musta Ei se mikään ihme oo, jos ei tiivisteet tuolla kestä. Se sylinterihän on suoraan avoimena rataskopassa Eli laittakaa se suoja sinne ajoissa!!! Nyt mulla on edessa stefan saatuani vielä kytkinnesteiden vaihto, järjestelmän putsaus ja pieni puunaus. Eihän tuo nyt varmaan niin iso homma ole, mutta helpommalla olisi päässyt, kun olisi suojan laittanut ajoissa...
jarim kirjoitti:Nii, unohtui mainita että tosiaan samalla kun tuo stefa/tiiviste vaihdettiin tyhjennettiin koko järjestelmä paskanesteistä, putsattiin sylinteri kunnolla ja asennettin MiksaK:n laippa. Omaan mopoon tein saman homman noin 60tkm sitten.
Laippa olis nyt tuossa pöydällä odottamassa asennusta.
Korjausmanuaalista löytyy aika tarkat ohjeet, mutta hieman epäselväksi jäi, että korvataanko tuolla MiksaK:n laipalla jokin osa vai lisätäänkö se vain tuonne väliin?
Onkos sitä mahdollista asentaa väärinpäin?
Mulla kun oli tuo operaatio edessä ja jäykemmällä kytkimellä ei oikein edes uusi stefa auttanut,niin "hoonasin" työsylinteriä porakoneen ja terässudin kera..on pitänyt viimesyksyn ja tämän kesän ilman ongelmia.
koska kirjoitti:Niinhän siinä sit kävi, että rupes noi kytkinnesteet valumaan pihalle ennen ku ehin laittamaan Miksan suojalaipan paikoilleen. Nyt olis sitte tarvis uudelle työsylinterille siinä samalla... löytyykö joltain tietoa mistä noita saa? Ei ainakaan valtuutettu varaosamyyjä osannut sanoa...
Kiitti vinkeistä jo etukäteen
Outo varaosa myyjä, stefa porsii,,, pitää panna uusi. suzukiparts.com jossei varaosamyyjä osaa;D
vie sille varaosanumero
TJJ kirjoitti:Onkos tämä muuten ongelma gen2 mallissa?
Minun tietääkseni ei, mutta kysele viisaamilta onko onkelmia ollut.
Sen verran vielä, että stefathan ovat ihan kulutus tavaraa, eihän ne ikuisuuksia kestä.pitäähän niitä vaihdella aika-ajoin tietenkin.ja nesteethän pitänee suosituksien mukaan vaihtaa, ks. ohjekirja eli RFM.