Ecu shifter arvoja turbo käytössä? - G1
Mie ajoin viime vuonna pelkällä sytkänkatkolla 50ms joka vaihteella. Ois varmaan saanu olla pienempikin loppukaudesta, mutta en vaivautunut kokeilemaan.
Mulla taisi olla joku kehitysvaihe -versio editorista jossa ei sopankatko toiminut oikein, mutta eipä tuo haitannut menoa.
Silloin oli Cordonan katkaisija ja Pro Boost lisäruiskut paikallaan.
Mulla taisi olla joku kehitysvaihe -versio editorista jossa ei sopankatko toiminut oikein, mutta eipä tuo haitannut menoa.
Silloin oli Cordonan katkaisija ja Pro Boost lisäruiskut paikallaan.
mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).


Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
majuriTK kirjoitti:jarim kirjoitti:majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).
sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen
no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun
Turbo käytössä en ole ihan varma onko hyvä jos kokonaan polttoainesyöttö lopetetaan. Ahdot päällä voi johtaa hankaluuksiin? Käsittääkseni muiden ei ole tarvinnut koskea lisäruiskun syöttöön.
EcuEditorin ign cutssa on tiedostettu ongelma, jota tässä olen nyt aikojen saatossa silloin tällöin kurkkinut. Vielä ei ole ratkennut, mutta tavoitteena on selvittää tuo tälle suvelle issue #7.
Oletko kokeilut säätää Cordona kytkimen omia säätöjä?
Siinähän voi säätää esijännitystä ennen kuin se antaa katkon. Omaani kun hiplasin niin totesin, että jos kytkimen säädöt on liian löysällä niin jalka ei ehdi luoda painetta polkimeen ennen kuin katko syntyy.
kokeiltiin säätää tuon gordonan anturin omia säätöjä, ei vaikutusta ja jätettiin tuo lisäruiskun kytkentä muutenkin ennalleen kun pelaa niin hyvin tuossa 70msbusajasa kirjoitti:majuriTK kirjoitti:jarim kirjoitti:
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).
sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen
no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun
Turbo käytössä en ole ihan varma onko hyvä jos kokonaan polttoainesyöttö lopetetaan. Ahdot päällä voi johtaa hankaluuksiin? Käsittääkseni muiden ei ole tarvinnut koskea lisäruiskun syöttöön.
EcuEditorin ign cutssa on tiedostettu ongelma, jota tässä olen nyt aikojen saatossa silloin tällöin kurkkinut. Vielä ei ole ratkennut, mutta tavoitteena on selvittää tuo tälle suvelle issue #7.
Oletko kokeilut säätää Cordona kytkimen omia säätöjä?
Siinähän voi säätää esijännitystä ennen kuin se antaa katkon. Omaani kun hiplasin niin totesin, että jos kytkimen säädöt on liian löysällä niin jalka ei ehdi luoda painetta polkimeen ennen kuin katko syntyy.

Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!