Ecu shifter arvoja turbo käytössä? - G1

Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

Millaisia arvoja Tbo kuskit ovat käyttäneet EcuShifterillä G1:llä?
Ilmeisesti sekä fuel että ign cut activoituna?
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
82-1232688863

Viesti Kirjoittaja 82-1232688863 »

Mie ajoin viime vuonna pelkällä sytkänkatkolla 50ms joka vaihteella. Ois varmaan saanu olla pienempikin loppukaudesta, mutta en vaivautunut kokeilemaan.
Mulla taisi olla joku kehitysvaihe -versio editorista jossa ei sopankatko toiminut oikein, mutta eipä tuo haitannut menoa.
Silloin oli Cordonan katkaisija ja Pro Boost lisäruiskut paikallaan.
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

jarim kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?

Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).
:bulb: sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen :pääseinään: no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
Avatar
busajasa
Viestit: 890
Liittynyt: 31 Maalis 2007, 17:17
Paikkakunta: Rhe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja busajasa »

majuriTK kirjoitti:
jarim kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:mulla tuo 50ms ei riittänyt alkuunkaan,nyt 70ms ja pelittää hienosti.in gut ja fuel gut aktivoituna.gordona ja proboostin lisärikastus,kuinkahan pitkälle tuota katko aikaa uskaltaa nostaa?ja mistähän johtuu että mulla vaatii paljon pitemmän katkon?

Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).

:bulb: sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen :pääseinään: no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun

Turbo käytössä en ole ihan varma onko hyvä jos kokonaan polttoainesyöttö lopetetaan. Ahdot päällä voi johtaa hankaluuksiin? Käsittääkseni muiden ei ole tarvinnut koskea lisäruiskun syöttöön.

EcuEditorin ign cutssa on tiedostettu ongelma, jota tässä olen nyt aikojen saatossa silloin tällöin kurkkinut. Vielä ei ole ratkennut, mutta tavoitteena on selvittää tuo tälle suvelle issue #7.

Oletko kokeilut säätää Cordona kytkimen omia säätöjä?
Siinähän voi säätää esijännitystä ennen kuin se antaa katkon. Omaani kun hiplasin niin totesin, että jos kytkimen säädöt on liian löysällä niin jalka ei ehdi luoda painetta polkimeen ennen kuin katko syntyy.
--JaSa
TFM
Valkkari / Tunned by TT-motorsport / 350++km/h
BUSANISTIT +200 MPH CLUB FINLAND
Avatar
majuriTK
Viestit: 316
Liittynyt: 08 Helmi 2008, 07:46
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja majuriTK »

busajasa kirjoitti:
majuriTK kirjoitti:
jarim kirjoitti:
Veikkaisin syyksi tuota lisäruiskua (puhdas arvaus).

:bulb: sinäpä sen sanoit,eipä tullut tollanen mieleen :pääseinään: no pitääpä kytkeä tuo niin että katkasee myös tuon lisäruiskun

Turbo käytössä en ole ihan varma onko hyvä jos kokonaan polttoainesyöttö lopetetaan. Ahdot päällä voi johtaa hankaluuksiin? Käsittääkseni muiden ei ole tarvinnut koskea lisäruiskun syöttöön.

EcuEditorin ign cutssa on tiedostettu ongelma, jota tässä olen nyt aikojen saatossa silloin tällöin kurkkinut. Vielä ei ole ratkennut, mutta tavoitteena on selvittää tuo tälle suvelle issue #7.

Oletko kokeilut säätää Cordona kytkimen omia säätöjä?
Siinähän voi säätää esijännitystä ennen kuin se antaa katkon. Omaani kun hiplasin niin totesin, että jos kytkimen säädöt on liian löysällä niin jalka ei ehdi luoda painetta polkimeen ennen kuin katko syntyy.
kokeiltiin säätää tuon gordonan anturin omia säätöjä, ei vaikutusta ja jätettiin tuo lisäruiskun kytkentä muutenkin ennalleen kun pelaa niin hyvin tuossa 70ms :;):
Keinotekoisesti hengissä,mutta tiukasti elämässä kiinni!
82-1232688863

Viesti Kirjoittaja 82-1232688863 »

Hidas vaihtokin voi olla ihan yksinkertaisesti syynä eroon? Vaihtajissa on eroja :)
Jokainen tavallaan, absoluuttista oikeaa ei varmaan olekaan.
Vastaa Viestiin