Busan osien kromausta
Busasta saisi vielä tyylikkäämmän, jos kromauttaisi joitakin osia, esim. seisontatuen ja vanteet. Autoihmiset kuulemma käyvät kromauttamassa osiaan Tallinnan puolella. Tietääkö kukaan paikkoja Tallinnassa, jossa osia kromautetaan?
Mitens Busan vanteiden kromaus? Normaali, valmistajan suosituksen mukainen rengaskoko varmaan istuu vielä vanteelle kromauksen jälkeenkin?
Mitens Busan vanteiden kromaus? Normaali, valmistajan suosituksen mukainen rengaskoko varmaan istuu vielä vanteelle kromauksen jälkeenkin?
Tässä olisi ainakin yksi vaihtoehto http://www.streetcardesign.net/customcoating/index.html
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
Hmm.. tossa Lizard´sin busassa on mielestäni päheemmät vanteet kuin kromiset. hmm.. makuja on monenlaisia ???
Tollasten tekemiseen vois löytyy apuja jos kiinnostaa
tosta
http://galleria.busanistit.org/Ksthb%3An-busa/1024x768
Tollasten tekemiseen vois löytyy apuja jos kiinnostaa
tosta
http://galleria.busanistit.org/Ksthb%3An-busa/1024x768
Perussetti, maalaus ja kehien kiillotus. Ei kai tuossa pitäisi olla mitään ihmeellistä?Jokimaa kirjoitti:Mitenhän tuo käytännössä tarkoittaa.
Saako sen tavallisista vanteista tehtyä?????
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
turboJR kirjoitti:Maalaillut noita olen niin moneen kertaan, et nyt pyritään vähän tuohon suuntaan vanteiden sekä koko pyörän osalta
turboJR kirjoitti:tuleva ens kesä ajellaan paljon radalla ja ehkä käydään varttimailia harjoittelemassa..
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
tuo kiillotus tai kromaus tuovat aina oman lisävaivansa mukanaan. kromaus ei kovin hyvin pysy alumiinissa ja kiillotettua pintaa saa hangata vähän väliä..itsellä tuo tahkoominen on jo verissä ja pestään sekä kiillotetaan normistikkin pyörä kerran viikossa..erilaisia pinnoitteita on paljon, mut eipä ole keksitty oikein mitään, jolla esim päästäis kiillotettujen osien huollosta yms..voihan tietty suojaa pistää päälle mutta helposti myös himmentää osat samalla..Himppa kirjoitti:Juu kyllähän tuo kromaus tekee kiiltäväksi, mutta mites tuo käytännöllisyys... Ei kukaan sattuis tietämään, miten koko perän osat sais vaikka päällystettyä teflonilla, jos vaikka se ketjurasvahiekkapaska ei pysyis siellä? :p
tuossa pari linkkiä, josta kiiltävää osaa busaan
http://www.18889chrome.com/index.html
http://www.roaringtoyz.com/nparts.html#busasidegas
http://www.18889chrome.com/index.html
http://www.roaringtoyz.com/nparts.html#busasidegas
ksthb kirjoitti:Hmm.. tossa Lizard´sin busassa on mielestäni päheemmät vanteet kuin kromiset. hmm.. makuja on monenlaisia ???
Tollasten tekemiseen vois löytyy apuja jos kiinnostaa
tosta
http://galleria.busanistit.org/Ksthb%3An-busa/1024x768
Syy miksi valitsin pelkän kiillotuksen ja puolien maalauksen on se että kaiken valtakunnan lakat vetää jossain välissä happea pinnan ja lakan väliin ja lopputulos on aika pirun ruma. Kiillotetuissa on työmaa pitää puhtaana mutta se on jokaisen oma valinta sitten se. Jos joskus tulee jälkiä rengaskoneessa jne niille jossain määrin pystyy jotain tekemään mutta jos on kromipintaa ja se vaurioituu niin aika heikot on vaihtiehdot. Onhan siistit kyllä. Näin ainakin itse tuumailin.
Lizard kirjoitti:
Syy miksi valitsin pelkän kiillotuksen ja puolien maalauksen on se että kaiken valtakunnan lakat vetää jossain välissä happea pinnan ja lakan väliin ja lopputulos on aika pirun ruma. Kiillotetuissa on työmaa pitää puhtaana mutta se on jokaisen oma valinta sitten se. Jos joskus tulee jälkiä rengaskoneessa jne niille jossain määrin pystyy jotain tekemään mutta jos on kromipintaa ja se vaurioituu niin aika heikot on vaihtiehdot. Onhan siistit kyllä. Näin ainakin itse tuumailin.[/quote]
no mites sitte, ootko joutunu usein kesässä kiilottaan uudestaan? Eli himmeneekö se kiilto siitä pesujen ja paskan yms. mukana?