ahtiksen pyörä alkoi pelaamaan huonommin kun johdot laittoi ristiin joten siihen nojaten en suosittele!bussikoppa kirjoitti:Onko tämä nyt sitten faktaa, että kun -99 malliseen tehään ecu päivitys niin pitäisi laitella johtoja asentotunnistimelta ristiin?...hmm, täytyy ilmeisesti vaan testata?
ECU päivitys - Vuosimallit 1999 ja 2000
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jeps rupesi röpeltää jne 8tonni jälkee..
Busa 1,5 N/A 1/4 mile 9.162/264km/h 60ft-1,601 1.mile 348.8km/h
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
TFM TAXI N/A + Nos (ME) 1.mile 397.41kmh (246.992mph) 0-1700m 400kmh (248,55mph)
2013 BUB Motorcycle Speed Trials. flying mile 203.213mph
Impreza sti type-r LHD 635hp/784nm
Corvette C5 385hp
Bonneville 200 MPH Club
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
- bussikoppa
- Viestit: 162
- Liittynyt: 26 Kesä 2009, 11:23
Hiukan tekis mieli kokeilla tuota omaakin ilman PCtä. Mites toi nyt kokonaisuutena menee: hommaan piuhan ja softan läppäriin ja ajan ECUlle tuon paketin.
Pyörässä (-99) on K&N filsu, air-box modi ja Hindlen 4-2-1 kokoränni. Tre on vaihdenäytössä jonka haluaisin pitää. Onko tuohon valmiita karttoja vai pitääkö tuo säädättää kokonaan erikseen? Penkkisäädöltä tuolla ei vissiin välty? Nykynen kokoonpano on vuos-pari sitten säädetty Bike-Doctorilla.
Pyörässä (-99) on K&N filsu, air-box modi ja Hindlen 4-2-1 kokoränni. Tre on vaihdenäytössä jonka haluaisin pitää. Onko tuohon valmiita karttoja vai pitääkö tuo säädättää kokonaan erikseen? Penkkisäädöltä tuolla ei vissiin välty? Nykynen kokoonpano on vuos-pari sitten säädetty Bike-Doctorilla.
LeaderOfThePack kirjoitti:Hiukan tekis mieli kokeilla tuota omaakin ilman PCtä. Mites toi nyt kokonaisuutena menee: hommaan piuhan ja softan läppäriin ja ajan ECUlle tuon paketin.
Pyörässä (-99) on K&N filsu, air-box modi ja Hindlen 4-2-1 kokoränni. Tre on vaihdenäytössä jonka haluaisin pitää. Onko tuohon valmiita karttoja vai pitääkö tuo säädättää kokonaan erikseen? Penkkisäädöltä tuolla ei vissiin välty? Nykynen kokoonpano on vuos-pari sitten säädetty Bike-Doctorilla.
-02 vanhempiin (99, 00 ja 01) pitää tehdä ECUn vaihto sekä magneeton vaihto.
klix tuolta jostain sivulta 13 alkaa löytyä dataa noista muutoksista.
Kun nuo on vaihdettu niin sitten tässä threadissa mainittu pinnien muutos. Sitten kaapeli ja flashaamaan.
Jos sulla on Gipro:n vaihdenäyttö/TRE niin siitä saa TRE ominausuuden disabloitua. Mulla on esim Gipro vaihdenäyttönä ja TRE disabloituna.
Sellainen juttu 99-00:sta "uutena tietona" että jos käyttää vakiota bensapumppua+regulaattoria niin se alipaineohjaus sille regulle kannattaa tukkia. Tällöin pysyy bensanpaineet tasaisena @ ~3bar mitä uudemman mallin kartat olettaa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mitähän sitä tekee väärin? nyt
pikasen liikaa tuli ja koittanut naputella takaisin lähtöarvoon
mutta ei näytä menevän millään jos laitta vaikka +4 johonkin kohtaan ja seuraavaan versioon koittaa siitä -4 niin jää keltaiseksi
sitten kun kattelee winolsila niin jotain pientä on jäännyt pohjille(-vaikutus ei olekaan -4 vaan jotain muuta ~-3.99) tai lähtenyt hiukan ennemän pois kun ton -4
Miten arvo takaisin lähtö arvoon ? (muuten kuin kaikki uusiksi)
kun on painanut yhden plussa ja painaa saman miinusta niin jättää pohjia kohtaan mikä näkyy keltaisena, ylä palkin ruutu näyttä nollaa
winolisila katseltuna
ero minkä jättä pohjia
Likekö käyttäjä virhe
pikasen liikaa tuli ja koittanut naputella takaisin lähtöarvoon
mutta ei näytä menevän millään jos laitta vaikka +4 johonkin kohtaan ja seuraavaan versioon koittaa siitä -4 niin jää keltaiseksi
sitten kun kattelee winolsila niin jotain pientä on jäännyt pohjille(-vaikutus ei olekaan -4 vaan jotain muuta ~-3.99) tai lähtenyt hiukan ennemän pois kun ton -4
Miten arvo takaisin lähtö arvoon ? (muuten kuin kaikki uusiksi)
kun on painanut yhden plussa ja painaa saman miinusta niin jättää pohjia kohtaan mikä näkyy keltaisena, ylä palkin ruutu näyttä nollaa
winolisila katseltuna
ero minkä jättä pohjia
Likekö käyttäjä virhe
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
Arvaus: ecueditorissa näkyvät arvot on jollain algoritmilla muodostettuja likiarvoja jotta muutettavat arvot on järkevällä skaalalla. Nyt kun noita arvoja muuttaa vaikka juuri +4 ja -4 niin arvo ei palaakaan ihan tasan siihen alkuperäiseen (johtuen tuosta skaalausmuutoksesta).
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Saman suuntaisia arveluita tullut mieleenjarim kirjoitti:Arvaus: ecueditorissa näkyvät arvot on jollain algoritmilla muodostettuja likiarvoja jotta muutettavat arvot on järkevällä skaalalla. Nyt kun noita arvoja muuttaa vaikka juuri +4 ja -4 niin arvo ei palaakaan ihan tasan siihen alkuperäiseen (johtuen tuosta skaalausmuutoksesta).
(että pyöristää johonkin ja siten takaisin päin hiukan eri lukkun)
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
jarim kirjoitti:Sellainen juttu 99-00:sta "uutena tietona" että jos käyttää vakiota bensapumppua+regulaattoria niin se alipaineohjaus sille regulle kannattaa tukkia. Tällöin pysyy bensanpaineet tasaisena @ ~3bar mitä uudemman mallin kartat olettaa.
Ainakaan minun pyörässä ('99) ei kannattanut tulpata.
TT-Motorsportin mukaan dynossa oli tullut varsin reippaat jälkipoltot jos letku ei ollut käytössä.
Sain tänään omani TT-Motorsportin säädöstä (ECUn vaihdettu uudempaan). Aivan käsittämättömän iso muutos parempaan! Moottorin reagointi parani kaikilla kierrosalueilla. Ihan kuin eri pyörä!
Kannattaa viedä oikeasti osaavalle henkilölle dynolla säädettäväksi niin tulee kerralla hyvä.
GSX1584R
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
+200mph CLUB FINLAND
+100tkm CLUB FINLAND
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...tuttu tunne kolmen vuoden takaa!Cebusa kirjoitti:(ECUn vaihdettu uudempaan). Aivan käsittämättömän iso muutos parempaan! Moottorin reagointi parani kaikilla kierrosalueilla. Ihan kuin eri pyörä!
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Ksthb kirjoitti:Hmm.. pikaisesti laitoin vanhan ja uuden pyörijän päällekkäin, ja mielestäni ei ihan osu kohilleen. Vanhasta puuttuu ainetta kriittisistä paikoista. Osan hampaista joutuis täyttään esim hitsaten, ei kuulosta mitenkään hyvältä....
http://kansiset.galleria.fi/kuvat/tekniikka+kuvat/15122008010.jpg
kumpi on kumpi?, itselläni tuo koneessa ylempi versio
selviskin ebaystä että alempi on uudempi
Edited By mopokuume on 1338397225