Paineilmavaihtaja/painesäätimen yhteensovittaminen - Samasta napista

Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Tervehdys

Pieni ongelma paineilmavaihtajan ja ahtopaineen säätimen kanssa. Molemmat kun pitäis saada saman napin taakse, mutta vaihtaja aktivoituu maalla ja säädin 12 voltilla. Onko jollain ratkaisua tähän???

Toiselta foorumilta sain tietoa että jollain rele hässäkällä sen sais hoidettua. Tarvis sellaista rautalangasta väännettyä ohjetta mikäli jollakin on tietoa asiasta.

Mie kun en tiedä mitään sähköistä :(
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Jotenki tolleen... sulake toki +12V linjaan. :]

Kuva




Edited By jarim on 1274211668
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Mukava Jari että laitoit tuon. Mulla vaan ihmetyttää nuo boxit mitä laitoit. Ei voi ymmärtää, onko ne releitä vai???

Tarvis ilmeisesti sellaisen jykevästä rautalangasta väännetyn ohjeen. Ikävä kyllä :oho:
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Releitä ne numeroinnin perusteella on, näyttää aika simppeliltä..
Fastard
Viestit: 309
Liittynyt: 26 Syys 2005, 11:00
Paikkakunta: Tornio-Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Fastard »

Ksthb kirjoitti:Releitä ne numeroinnin perusteella on, näyttää aika simppeliltä..

Heh, kun vaan olisikin :) Mie muuten pistän niistä veiveistä perjantaina sun tilille.

Kiits




Edited By Ksthb on 1274219173
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
82-1232688863

Viesti Kirjoittaja 82-1232688863 »

Aihetta liipaten, Gen1 edelleen:
Paineilmavaihtajan solenoidin käyttö ja sytkänkatkotieto eculle samasta napista - vaatiiko releet?

Cordona poistettu, kolme piuhaa on yhä vastuksineen paikallaan eculle sytkää katkomaan.
Erillisestä katkaisijasta annetaan virtaa solenoidille, mutta olikos niin, että tuo eculle menevä piuhoitus toimii maadoittamalla?

Ja kukkaruukkuun: Mites kytkinkatkaisija, maadoittaako kytkettäessä?

-Rami
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Röhnö kirjoitti:Aihetta liipaten, Gen1 edelleen:
Paineilmavaihtajan solenoidin käyttö ja sytkänkatkotieto eculle samasta napista - vaatiiko releet?

Cordona poistettu, kolme piuhaa on yhä vastuksineen paikallaan eculle sytkää katkomaan.
Erillisestä katkaisijasta annetaan virtaa solenoidille, mutta olikos niin, että tuo eculle menevä piuhoitus toimii maadoittamalla?

Ja kukkaruukkuun: Mites kytkinkatkaisija, maadoittaako kytkettäessä?

-Rami
ECU aktivoi katkon kun vaihdeanturin liittimellä oleva punainen menee 220ohm vastuksen kautta maihin / siihen samassa liittimessä olevaan mustaan.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin