Paineilmavaihtaja/painesäätimen yhteensovittaminen - Samasta napista
Tervehdys
Pieni ongelma paineilmavaihtajan ja ahtopaineen säätimen kanssa. Molemmat kun pitäis saada saman napin taakse, mutta vaihtaja aktivoituu maalla ja säädin 12 voltilla. Onko jollain ratkaisua tähän???
Toiselta foorumilta sain tietoa että jollain rele hässäkällä sen sais hoidettua. Tarvis sellaista rautalangasta väännettyä ohjetta mikäli jollakin on tietoa asiasta.
Mie kun en tiedä mitään sähköistä
Pieni ongelma paineilmavaihtajan ja ahtopaineen säätimen kanssa. Molemmat kun pitäis saada saman napin taakse, mutta vaihtaja aktivoituu maalla ja säädin 12 voltilla. Onko jollain ratkaisua tähän???
Toiselta foorumilta sain tietoa että jollain rele hässäkällä sen sais hoidettua. Tarvis sellaista rautalangasta väännettyä ohjetta mikäli jollakin on tietoa asiasta.
Mie kun en tiedä mitään sähköistä
1/4 7.69s/307kmh
1/8 5.0s/245kmh
1/8 5.0s/245kmh
Jotenki tolleen... sulake toki +12V linjaan. :]
Edited By jarim on 1274211668
Edited By jarim on 1274211668
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Aihetta liipaten, Gen1 edelleen:
Paineilmavaihtajan solenoidin käyttö ja sytkänkatkotieto eculle samasta napista - vaatiiko releet?
Cordona poistettu, kolme piuhaa on yhä vastuksineen paikallaan eculle sytkää katkomaan.
Erillisestä katkaisijasta annetaan virtaa solenoidille, mutta olikos niin, että tuo eculle menevä piuhoitus toimii maadoittamalla?
Ja kukkaruukkuun: Mites kytkinkatkaisija, maadoittaako kytkettäessä?
-Rami
Paineilmavaihtajan solenoidin käyttö ja sytkänkatkotieto eculle samasta napista - vaatiiko releet?
Cordona poistettu, kolme piuhaa on yhä vastuksineen paikallaan eculle sytkää katkomaan.
Erillisestä katkaisijasta annetaan virtaa solenoidille, mutta olikos niin, että tuo eculle menevä piuhoitus toimii maadoittamalla?
Ja kukkaruukkuun: Mites kytkinkatkaisija, maadoittaako kytkettäessä?
-Rami
ECU aktivoi katkon kun vaihdeanturin liittimellä oleva punainen menee 220ohm vastuksen kautta maihin / siihen samassa liittimessä olevaan mustaan.Röhnö kirjoitti:Aihetta liipaten, Gen1 edelleen:
Paineilmavaihtajan solenoidin käyttö ja sytkänkatkotieto eculle samasta napista - vaatiiko releet?
Cordona poistettu, kolme piuhaa on yhä vastuksineen paikallaan eculle sytkää katkomaan.
Erillisestä katkaisijasta annetaan virtaa solenoidille, mutta olikos niin, että tuo eculle menevä piuhoitus toimii maadoittamalla?
Ja kukkaruukkuun: Mites kytkinkatkaisija, maadoittaako kytkettäessä?
-Rami
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport