Lämmöt nousee välillä gen1
Onko kellään aiempaa kokemusta lämpöjen noususta yht´äkkiä.
Ensin kun ajoimme reippaammin ja isommilla teillä lämmöt ok, mutta kun ajoimme kaupunkiin niin lämmöt nousi punaiselle ja kun ajoin pyörän parkkiin, niin se pukkasi neisteitä pihalle.
Kun tulin kämpille niin käytin pyörää tyhjäkäynnillä ja felkti toimi kokoajan oikein ja lämmöt pysyi normaalina.
Parikertaa aiemmin olen huomannut että lämmöt nousseet punaiselle, kaupunkiajossa ja radalla.
Mistä tätä ongelmaa vosi etsiä?
Kiitokset etukäteen
Ensin kun ajoimme reippaammin ja isommilla teillä lämmöt ok, mutta kun ajoimme kaupunkiin niin lämmöt nousi punaiselle ja kun ajoin pyörän parkkiin, niin se pukkasi neisteitä pihalle.
Kun tulin kämpille niin käytin pyörää tyhjäkäynnillä ja felkti toimi kokoajan oikein ja lämmöt pysyi normaalina.
Parikertaa aiemmin olen huomannut että lämmöt nousseet punaiselle, kaupunkiajossa ja radalla.
Mistä tätä ongelmaa vosi etsiä?
Kiitokset etukäteen
Muutamia koneita korjanneena noilla oireilla vika on ollut aina kansitiivisteessä. Kaupunki ajossa eteenkin liikennevaloissa seisoskellessa lämmöt rupee hiipimään punarajalle ja jos et lähde liikkeelle niin porina alkaa väistämättä.
Mosa irti , kansi taso plaanaten ja uus tilke väliin.
Jos jäähdyttäjän korkki on hajalla niin keittää jo lämmitys käytössä, ajamaan et kerkii kun glyko lentää pitkin pihoja..
Mosa irti , kansi taso plaanaten ja uus tilke väliin.
Jos jäähdyttäjän korkki on hajalla niin keittää jo lämmitys käytössä, ajamaan et kerkii kun glyko lentää pitkin pihoja..
Ksthb kirjoitti:Muutamia koneita korjanneena noilla oireilla vika on ollut aina kansitiivisteessä. Kaupunki ajossa eteenkin liikennevaloissa seisoskellessa lämmöt rupee hiipimään punarajalle ja jos et lähde liikkeelle niin porina alkaa väistämättä.
Mosa irti , kansi taso plaanaten ja uus tilke väliin.
Jos jäähdyttäjän korkki on hajalla niin keittää jo lämmitys käytössä, ajamaan et kerkii kun glyko lentää pitkin pihoja..
Miksi se ei aina lämpöjä nosta,jos se on kansipahvivika, esim eilen annoin mopon käydä tyhjäkäyntiä n 15min ja lämmpöt pysy puolessa välissä kokoajan. Sitten tänään kävin ajelemassa kaupungissa ym. ja lämmöt ihan ok, mutta kun tulin kämpille ja jätin mopon käyntiin niin lämmöt alkoi taas nousemaan, mutta nesteitä ei tullut pihalle, vaikka punainen valo paloi. Tämän jälkeen sammutin mopon ja käynnistin sen uudelleen,n.1min kuluttua niin lämpömoittari näytti jo 3/4 verran lämpöjä, voisiko olla sittenkin vika jossain muualla. Hope so.
Vaihtoon seuraavat ulkoiset osat niin ainakin niiltä osin epäilyn saa pois:
- Syylärin korkki
- Termostaatti
- Nesteet
- Klemmarit
- Syylärin korkki
- Termostaatti
- Nesteet
- Klemmarit
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ajattelnikin käydä huomenna hakemassa termostaatin ja nesteet, tuo korkki löytyykö se jostain paikallisliikkeestä, vai joutuuko sen tilaamaan jostain? Btw kuinka paljon on nestettä järjestelmässä?jarim kirjoitti:Vaihtoon seuraavat ulkoiset osat niin ainakin niiltä osin epäilyn saa pois:
- Syylärin korkki
- Termostaatti
- Nesteet
- Klemmarit
Aatueetu kirjoitti:jarim kirjoitti:Vaihtoon seuraavat ulkoiset osat niin ainakin niiltä osin epäilyn saa pois:
- Syylärin korkki
- Termostaatti
- Nesteet
- Klemmarit
Ajattelnikin käydä huomenna hakemassa termostaatin ja nesteet, tuo korkki löytyykö se jostain paikallisliikkeestä, vai joutuuko sen tilaamaan jostain? Btw kuinka paljon on nestettä järjestelmässä?
Tilluuseen taitaa mennä paikassa ku paikassa ... minä voisin kyllä dragrace:sta tilata itselleni korkin joka kestää korkeampaa painetta, saat tuon minun originellin vasta vaihdetun (alle 2tkm ajettu) sopivaan hintaan? On tällä hetkellä vielä irrallaankin kun pyörä on osina... Karvan vajaa 3L nestettä tuo keksintö imee.
edit: ja se termostaattikin taitaa olla tilaustavaraa vai sopiiko sinne joku tarvike? Itte en tiiä... 82'C siinä aukeamislämpö pitäisi kuiten olla.
Edited By jarim on 1277667841
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Aatueetu kirjoitti:jarim kirjoitti:Vaihtoon seuraavat ulkoiset osat niin ainakin niiltä osin epäilyn saa pois:
- Syylärin korkki
- Termostaatti
- Nesteet
- Klemmarit
Ajattelnikin käydä huomenna hakemassa termostaatin ja nesteet, tuo korkki löytyykö se jostain paikallisliikkeestä, vai joutuuko sen tilaamaan jostain? Btw kuinka paljon on nestettä järjestelmässä?
Tilluuseen taitaa mennä paikassa ku paikassa ... minä voisin kyllä dragrace:sta tilata itselleni korkin joka kestää korkeampaa painetta, saat tuon minun originellin vasta vaihdetun (alle 2tkm ajettu) sopivaan hintaan? On tällä hetkellä vielä irrallaankin kun pyörä on osina... Karvan vajaa 3L nestettä tuo keksintö imee.
edit: ja se termostaattikin taitaa olla tilaustavaraa vai sopiiko sinne joku tarvike? Itte en tiiä... 82'C siinä aukeamislämpö pitäisi kuiten olla.
Joo tuon korkin otan, kyselen noita muita tavaroita ja kun oon saanut ne, niin infoon, niin soivitaan siitä korkki casesta sitten.
Kiitos
Hyvä homma että pelaa taas. Löytyikö termostaatti jostain suoraan hyllystä?Aatueetu kirjoitti:Nonniin vika selvisi, termostaatin ja nesteiden vaihdon jälkeen lämmöt jälleen ok.
Hyvä että päästiin näin vähällä, niin pysytään vieläkin Suzuki leirissä, Great
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Aatueetu kirjoitti:Nonniin vika selvisi, termostaatin ja nesteiden vaihdon jälkeen lämmöt jälleen ok.
Hyvä että päästiin näin vähällä, niin pysytään vieläkin Suzuki leirissä, Great
Hyvä homma että pelaa taas. Löytyikö termostaatti jostain suoraan hyllystä?
EMC:n kautta tilaamalla, sakasata Toimitusaika 4vrk. Hinta 29 ja risat.
Tulipa vaihdettua tohon uurempaan korimalliin vielä loppusyksystä,viikko sitten jätti Poriin,lämmöt punaselle,heti mopo parkkiin,ruiski nestettä ulos,paisuntasäiliö tyhjä,syyläri lähes täys kun vahti on viisaasti syylärin yläosassa joten ei ole aiheuttanut muuta vahinkoa.Mopo on Nakkilassa kuulemma valmistusvika syylärissä,reikä tai repeämä en tiedä tarkemmin,saksasta ootellaan uutta,takuukorjaus.