Katteen naarmut

Muihin foorumeihin sopimattomat, teniikkaan liittyvät aiheet tänne
109-1197707696

Viesti Kirjoittaja 109-1197707696 »

Millä konstilla olette helpoimmin saaneet katteiden naarmuja peiteltyä?
Mopo kaatunut parkkipaikalla ja etukate naarmuuntui melkoisesti.

Onko joku myllytys mahdollinen?
Ei viitsisi maalaamaan ruveta.
martti

Viesti Kirjoittaja martti »

No helpoimmin? vaihtamalla uuven katteen :D
Miehä en oo mies enkä mikkää ko miul ei oo ennää bussii
gsxr

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Itse koittaisin ensin sitä myllytystä/värivahaa. Tuskin se siitä ainakaan huonommaksi muuttuu.
janne

Viesti Kirjoittaja janne »

jos maalipinnan läpi, maalauksen paikka, ei värivaha ole kuin mataliin naarmuihin mitä esim. tulee kun pesee huonolla/hiekkasella vampilla :(
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
gsxr

Viesti Kirjoittaja gsxr »

janne kirjoitti:jos maalipinnan läpi, maalauksen paikka, ei värivaha ole kuin mataliin naarmuihin mitä esim. tulee kun pesee huonolla/hiekkasella vampilla :(
Näinhän se on jos hyvin haluaa tehdä, mutta kyllä se värivaha lieventää niitä pahojakin naarmuja siten että eivät enää niin silmille hypi. Testattu juttu nääs :)
119-1273265558

Viesti Kirjoittaja 119-1273265558 »

gsxr kirjoitti:Itse koittaisin ensin sitä myllytystä/värivahaa. Tuskin se siitä ainakaan huonommaksi muuttuu.

Mistäs moista ihmeainetta saa K8 Or/Mu busaan. Eilen kippasin omaan huolimattomuuttani parkkipaikalla.

Harmittaa pirusti. Ei onneksi menny katteet kovin pahasti.. Ehkä vaha vähän helpottaisi tuskaa :)

Onko muuten kokemusta paljon tuollainen maalailu maksaa, jos teettää jossakin. Lienee halvempaa kuin katteiden uusiminen?
CormaX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja CormaX »

No kokeilisn ensi hieontavahalla ja sitten värivahaa...
Jos naarmut esim. mustassa osassa niin kokeilisin tuusata hiilikuitutarralla(saa arkkina) tai vastaavalla piiloittaakseni naarmut...siis jos vaha ei ns. riitä.

Näitä huolimattomuuksia sattuu...ite vkl nousin mopon selästä ja laitoin sitä jalalle mut seisontajalka ylhäällä...onex olin jo tallis ja lattialla matot, sain pidettyä otteen niin että kyljelleen meno oli "hidastettu"...mutta olipahan raskas nostaa v.olkapääkivun kanssa :angry: <--- mut ei jälkeäkään, vain kipua lisää olkapäähän :angry:
--Still Counting --

http://cormax.kuvat.fi/kuvat/

:on_the_quiet:
119-1273265558

Viesti Kirjoittaja 119-1273265558 »

BusaCormaX kirjoitti:No kokeilisn ensi hieontavahalla ja sitten värivahaa...
Jos naarmut esim. mustassa osassa niin kokeilisin tuusata hiilikuitutarralla(saa arkkina) tai vastaavalla piiloittaakseni naarmut...siis jos vaha ei ns. riitä.

Näitä huolimattomuuksia sattuu...ite vkl nousin mopon selästä ja laitoin sitä jalalle mut seisontajalka ylhäällä...onex olin jo tallis ja lattialla matot, sain pidettyä otteen niin että kyljelleen meno oli "hidastettu"...mutta olipahan raskas nostaa v.olkapääkivun kanssa :angry: <--- mut ei jälkeäkään, vain kipua lisää olkapäähän :angry:

Minä se kun en ole aikaisemmin joutunut noita paikkailemaan.. Onkos noita värivahoja aina tiettyyn väriin, eli pitääkö etsiä jostain omaan pyörään sopiva ja mistä niitä löytyy.

Tällainen noviisin kysymys, mutta pirustako näitä tietää jos ei kysy :p
Tomppa

Viesti Kirjoittaja Tomppa »

Ei taida ihan just sopivaa löytyä, mutta luulis että punanen värivaha on passeli tuolle oranssille ja mustaa värivahaa löytyy...
SMR

Busanistit +200mph Club Finland
CormaX
Viesti:

wommi kirjoitti:
BusaCormaX kirjoitti:No kokeilisn ensi hieontavahalla ja sitten värivahaa...

Minä se kun en ole aikaisemmin joutunut noita paikkailemaan.. Onkos noita värivahoja aina tiettyyn väriin, eli pitääkö etsiä jostain omaan pyörään sopiva ja mistä niitä löytyy.

Tällainen noviisin kysymys, mutta pirustako näitä tietää jos ei kysy :p
Värivahoja löytyy oikeestaan joka paikasta missä autovahaa myynnis...esim. minimani, sopuraha, anttila, halpahalli jne.

Perusvärit yleensä esim. musta, punanen, vihree jne.
--Still Counting --

CormaX
Viesti:

Meenpä tässä kokeileen Korrek kiiltovahaa busaan, löytyy kans pari narmuu lakkapinnasta...josko sais sillä häivytettyä viat piloon ja muutenkin kaipaa vahaa pintaan... Eiku testaamaan :pomppu:
--Still Counting --

66-1190359888

Viesti Kirjoittaja 66-1190359888 »

autoclymin hiomavahalla oon ite haihduttanu katteesta ja tankista naarmut, tankissa näky pohjamaalit ja käsittelyn jälkeen ei erota naarmua ollenkaan ellei tietäisi että siinä on ollu naarmu. Joutuu kyllä hinkkaamaan aikas pitkään mutta kyllä katoaa ku vaan jaksaa ja jaksaa hinkata. Suosittelen :bowdown:
Vastaa Viestiin