Katteen naarmut
Näinhän se on jos hyvin haluaa tehdä, mutta kyllä se värivaha lieventää niitä pahojakin naarmuja siten että eivät enää niin silmille hypi. Testattu juttu nääsjanne kirjoitti:jos maalipinnan läpi, maalauksen paikka, ei värivaha ole kuin mataliin naarmuihin mitä esim. tulee kun pesee huonolla/hiekkasella vampilla

gsxr kirjoitti:Itse koittaisin ensin sitä myllytystä/värivahaa. Tuskin se siitä ainakaan huonommaksi muuttuu.
Mistäs moista ihmeainetta saa K8 Or/Mu busaan. Eilen kippasin omaan huolimattomuuttani parkkipaikalla.
Harmittaa pirusti. Ei onneksi menny katteet kovin pahasti.. Ehkä vaha vähän helpottaisi tuskaa

Onko muuten kokemusta paljon tuollainen maalailu maksaa, jos teettää jossakin. Lienee halvempaa kuin katteiden uusiminen?
- CormaX
- Viesti:
No kokeilisn ensi hieontavahalla ja sitten värivahaa...
Jos naarmut esim. mustassa osassa niin kokeilisin tuusata hiilikuitutarralla(saa arkkina) tai vastaavalla piiloittaakseni naarmut...siis jos vaha ei ns. riitä.
Näitä huolimattomuuksia sattuu...ite vkl nousin mopon selästä ja laitoin sitä jalalle mut seisontajalka ylhäällä...onex olin jo tallis ja lattialla matot, sain pidettyä otteen niin että kyljelleen meno oli "hidastettu"...mutta olipahan raskas nostaa v.olkapääkivun kanssa
<--- mut ei jälkeäkään, vain kipua lisää olkapäähän 
Jos naarmut esim. mustassa osassa niin kokeilisin tuusata hiilikuitutarralla(saa arkkina) tai vastaavalla piiloittaakseni naarmut...siis jos vaha ei ns. riitä.
Näitä huolimattomuuksia sattuu...ite vkl nousin mopon selästä ja laitoin sitä jalalle mut seisontajalka ylhäällä...onex olin jo tallis ja lattialla matot, sain pidettyä otteen niin että kyljelleen meno oli "hidastettu"...mutta olipahan raskas nostaa v.olkapääkivun kanssa

BusaCormaX kirjoitti:No kokeilisn ensi hieontavahalla ja sitten värivahaa...
Näitä huolimattomuuksia sattuu...ite vkl nousin mopon selästä ja laitoin sitä jalalle mut seisontajalka ylhäällä...onex olin jo tallis ja lattialla matot, sain pidettyä otteen niin että kyljelleen meno oli "hidastettu"...mutta olipahan raskas nostaa v.olkapääkivun kanssa<--- mut ei jälkeäkään, vain kipua lisää olkapäähän
Minä se kun en ole aikaisemmin joutunut noita paikkailemaan.. Onkos noita värivahoja aina tiettyyn väriin, eli pitääkö etsiä jostain omaan pyörään sopiva ja mistä niitä löytyy.
Tällainen noviisin kysymys, mutta pirustako näitä tietää jos ei kysy :p
- CormaX
- Viesti:
Värivahoja löytyy oikeestaan joka paikasta missä autovahaa myynnis...esim. minimani, sopuraha, anttila, halpahalli jne.wommi kirjoitti:BusaCormaX kirjoitti:No kokeilisn ensi hieontavahalla ja sitten värivahaa...
Näitä huolimattomuuksia sattuu...ite vkl nousin mopon selästä ja laitoin sitä jalalle mut seisontajalka ylhäällä...onex olin jo tallis ja lattialla matot, sain pidettyä otteen niin että kyljelleen meno oli "hidastettu"...mutta olipahan raskas nostaa v.olkapääkivun kanssa<--- mut ei jälkeäkään, vain kipua lisää olkapäähän
Minä se kun en ole aikaisemmin joutunut noita paikkailemaan.. Onkos noita värivahoja aina tiettyyn väriin, eli pitääkö etsiä jostain omaan pyörään sopiva ja mistä niitä löytyy.
Tällainen noviisin kysymys, mutta pirustako näitä tietää jos ei kysy :p
Perusvärit yleensä esim. musta, punanen, vihree jne.