Röhnö kirjoitti:402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
Lähtökohta on ihan ookoo, käyttötarkoitukseensa jo tarpeeksi tehokas. PowerKingin kanssa luotu turbosetti toimi siis kohtuullisesti, painettakin kun oli vain maltilliset 0,9bar...
Sami teki huipputyötä säätöjen osalta, kiireessä laati ihan tyhjästä kartan jolla tuokin tuli, seuraavassa säätösessiossa haetaan hienosäätöjä, silloin on soppapuolikin suomen järein ja sytkässä myös potentiaalia.
Voisi kai sitä vesiruiskun ja ne muut pölikät kytkeä myös käyttöön.
Lisääkin on luvassa, nyt jäi kiireessä kasatussa tekniikassa paljon käyttämättä. Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.
Röhnö kirjoitti:402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
//
Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.
WoH00, alan jo varata popcorneja ja kolaa, parempaa viihdettä ei tule edes cAnal Plussan yökukkujien ohjelmistosta!!!
Laita jotain ennakkovaroitusta ennen H-Hetkeä, niin ehdin latoa hiekkasäkit Espoon puoleiselle tontinrajalle.
-Artsi- kirjoitti:WoH00, alan jo varata popcorneja ja kolaa, parempaa viihdettä ei tule edes cAnal Plussan yökukkujien ohjelmistosta!!!
Laita jotain ennakkovaroitusta ennen H-Hetkeä, niin ehdin latoa hiekkasäkit Espoon puoleiselle tontinrajalle.
No pittää sit karjasta jahka sen aika joskus on. Itse meinasin mennä pihalle juomaan pussikaljaa siksi aikaa kunnes toimitus suoritettu ja ruumis tuhkattu.
Ahtaimen puolesta painetta voisi nostaakin sinne 3kiloon, mutta ei taida tekniikka pysyä enää sit perässä.
Jos toi rytöläjä-kone on vielä käytössä, niin varmaan jotain 1,7bar on maksimi millä ajetaan jakkarassa.
Tai sitten ei!! :rocket
Ja katoppa edithiä tosiaan, on vain enemmän viestejä kuin meillä hevosia. Cockdamned.
Ilmoitetaan nyt sitten täälläkin että Eniten Oy haluaisi tehdä tuon Röhnön Stage 1 rinnalle myös Stage 2 tuplaturbosetin.
Tehoa tulee löytymään Eniten, eli ennätyslukemia luvassa.
Jos joku sellaisen haluaa niin kontaktia allekirjoittaneseen tai Rampeen.
341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Nyt alkaa ittekkin oikeesti kiinnostaan toi turbottaminen... eli:
Oma ilokaasulla otettu koneteho 272,7 hp samaisessa penkissä tuntuu lähinnä possujunalta. Yhteistä sun turbossa ja mun kaasuissahan on se, että molemmat on ohjattu omalla eculla á la PetriK. Mulla siis vaihdekohtaisesti säädettävä ilokaasumäärä.
Tuo 272,7 hp ei tokikaan ole mikään maksimi. Konetta vain ei viitsitty kiusata enempää, koska mm. vakioveiveillä mennään - vielä . Lisäksi, opetellaan nyt ensin tää kesä irtoamaan mahdollisimman nopeasti viivalta noilla tehoilla ja katsotaan sitten.
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Täähän oli uusilla sytkälaiteilla vai?
Hyvin tuottaa.
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
hienosti pukkaa
huomenna oman kanssa dyno-mightin jakkaraan,josko sais kenttä-säätöihin lauantaita varten...
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Täähän oli uusilla sytkälaiteilla vai?
Hyvin tuottaa.
Nooan Arc-2 kiinni joo!!!! Miljuunat kiitokset taas Samille, ja PetriK.lle!!!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
Hyvin tyrkkii!
Nyt ilmanmuuta Halliin lauantaina, katteet kiinnitettynä!
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....
:p :p
KYLLÄ TYRKKÄÄ
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!!
Hyvää jälkeä! Vakiosuuttimet taisi olla paikallaan, eli 8 kpl ???cc.
Sanottakoot tuosta meidänkin rottilosta, että oli vakiosähköt (Gen1/EcuEditor) ja ilman lisäruuttimia tai yhtään mitään lisäbokseja.
4 kpl Injector Dynamics 1000cc suutinta.
Käy hienosti tyhjäkäyntiä ja lähtee laakista ilman 24v systeemiä.
Sami(kin) osaa hommansa.
Jotta saatais vielä parempaa niin Gen2 sähköt ois hakusessa, saa tarjota!