tehot.........on.........ko - penkitystä

Tänne myös vaihteistoon ja kytkimeen liittyvät asiat
Avatar
Kekku
Viestit: 295
Liittynyt: 08 Helmi 2005, 10:54
Paikkakunta: Lahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kekku »

Röhnö kirjoitti:402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
Lähtökohta on ihan ookoo, käyttötarkoitukseensa jo tarpeeksi tehokas. PowerKingin kanssa luotu turbosetti toimi siis kohtuullisesti, painettakin kun oli vain maltilliset 0,9bar...

Sami teki huipputyötä säätöjen osalta, kiireessä laati ihan tyhjästä kartan jolla tuokin tuli, seuraavassa säätösessiossa haetaan hienosäätöjä, silloin on soppapuolikin suomen järein ja sytkässä myös potentiaalia.
Voisi kai sitä vesiruiskun ja ne muut pölikät kytkeä myös käyttöön.

Lisääkin on luvassa, nyt jäi kiireessä kasatussa tekniikassa paljon käyttämättä. Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.


0,9...
:D
eix busassa oo vakiona 2,9...

editti: kato mulla on 403 viestiä




Edited By Kekku on 1276196671
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Röhnö kirjoitti:402,2hv/324,2Nm Samin Pajalla takaselta.
//
Mutta syksymmällä kokeillaan huipputehot, jos toi tekniikka ja varamoottori ei yrjöä ennen sitä stripillä.

WoH00, alan jo varata popcorneja ja kolaa, parempaa viihdettä ei tule edes cAnal Plussan yökukkujien ohjelmistosta!!!
Laita jotain ennakkovaroitusta ennen H-Hetkeä, niin ehdin latoa hiekkasäkit Espoon puoleiselle tontinrajalle.

:respekt:
Club 100 m/s
82-1232688863

Viesti Kirjoittaja 82-1232688863 »

-Artsi- kirjoitti:WoH00, alan jo varata popcorneja ja kolaa, parempaa viihdettä ei tule edes cAnal Plussan yökukkujien ohjelmistosta!!!
Laita jotain ennakkovaroitusta ennen H-Hetkeä, niin ehdin latoa hiekkasäkit Espoon puoleiselle tontinrajalle.

:respekt:
No pittää sit karjasta jahka sen aika joskus on. Itse meinasin mennä pihalle juomaan pussikaljaa siksi aikaa kunnes toimitus suoritettu ja ruumis tuhkattu.
82-1232688863

Viesti Kirjoittaja 82-1232688863 »

Kekku kirjoitti:0,9...
:D
eix busassa oo vakiona 2,9...

editti: kato mulla on 403 viestiä
Ahtaimen puolesta painetta voisi nostaakin sinne 3kiloon, mutta ei taida tekniikka pysyä enää sit perässä.
Jos toi rytöläjä-kone on vielä käytössä, niin varmaan jotain 1,7bar on maksimi millä ajetaan jakkarassa.
Tai sitten ei!! :rocket

Ja katoppa edithiä tosiaan, on vain enemmän viestejä kuin meillä hevosia. Cockdamned.
PowerKing
Viestit: 141
Liittynyt: 27 Syys 2008, 17:57
Paikkakunta: Sipoo/Sibbo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PowerKing »

Ilmoitetaan nyt sitten täälläkin että Eniten Oy haluaisi tehdä tuon Röhnön Stage 1 rinnalle myös Stage 2 tuplaturbosetin.
Tehoa tulee löytymään Eniten, eli ennätyslukemia luvassa.
Jos joku sellaisen haluaa niin kontaktia allekirjoittaneseen tai Rampeen.

Tack.
Mika
0400566335
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
Wyfell
Viestit: 133
Liittynyt: 04 Touko 2006, 23:38
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Wyfell »

BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p
Ohhoh! Hyvin on potkinu!!
Avatar
VeliHölmöK8
Viestit: 169
Liittynyt: 06 Kesä 2008, 14:41
Paikkakunta: Etelä-Häme

Viesti Kirjoittaja VeliHölmöK8 »

BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p
Nyt alkaa ittekkin oikeesti kiinnostaan toi turbottaminen... eli: :respekt:

Oma ilokaasulla otettu koneteho 272,7 hp samaisessa penkissä tuntuu lähinnä possujunalta. Yhteistä sun turbossa ja mun kaasuissahan on se, että molemmat on ohjattu omalla eculla á la PetriK. Mulla siis vaihdekohtaisesti säädettävä ilokaasumäärä.

Tuo 272,7 hp ei tokikaan ole mikään maksimi. Konetta vain ei viitsitty kiusata enempää, koska mm. vakioveiveillä mennään - vielä :D . Lisäksi, opetellaan nyt ensin tää kesä irtoamaan mahdollisimman nopeasti viivalta noilla tehoilla ja katsotaan sitten. :smoking:
alias Aqusto

My Ride: kaasubussi K8, 272,7 hp
tetsa
Viestit: 227
Liittynyt: 26 Kesä 2004, 14:11

Viesti Kirjoittaja tetsa »

BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p
Täähän oli uusilla sytkälaiteilla vai?
Hyvin tuottaa. :pomppu:
tetsa
Avatar
Tepa
Viestit: 158
Liittynyt: 05 Helmi 2008, 19:21
Paikkakunta: laitamaa

Viesti Kirjoittaja Tepa »

BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p
hienosti pukkaa :thumbup:

huomenna oman kanssa dyno-mightin jakkaraan,josko sais kenttä-säätöihin lauantaita varten...
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

tetsa kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p

Täähän oli uusilla sytkälaiteilla vai?
Hyvin tuottaa. :pomppu:
Nooan Arc-2 kiinni joo!!!! Miljuunat kiitokset taas Samille, ja PetriK.lle!!!!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p

Hyvin tyrkkii! :thumbup:
Nyt ilmanmuuta Halliin lauantaina, katteet kiinnitettynä! :D
Club 100 m/s
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Onnittelut, taas on ajaminen hauskaa uusilla lukemilla :kippis:
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!! Käppyrää myöhemmin näkysälle, aika hyvin heräilee toi turbo...Dragracen 2. vahvimmat ketjut roskiskamaa 3. penkkipäivän päätteekksi!!! Vääntö vissiin riepoo.....+200Nm alkaen 5000rpm....

:p :p
KYLLÄ TYRKKÄÄ :thumbup:
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
82-1232688863

Viesti Kirjoittaja 82-1232688863 »

BussiJussi kirjoitti:341,4Hp/321,1Nm, n.1,2bar tänään Samin penkissä takaselta....ILMAN lisäruiskuja!!! Omalla eculla siis ruokittuna!!
Hyvää jälkeä! Vakiosuuttimet taisi olla paikallaan, eli 8 kpl ???cc.

Sanottakoot tuosta meidänkin rottilosta, että oli vakiosähköt (Gen1/EcuEditor) ja ilman lisäruuttimia tai yhtään mitään lisäbokseja.
4 kpl Injector Dynamics 1000cc suutinta.
Käy hienosti tyhjäkäyntiä ja lähtee laakista ilman 24v systeemiä.
Sami(kin) osaa hommansa.
Jotta saatais vielä parempaa niin Gen2 sähköt ois hakusessa, saa tarjota!
Vastaa Viestiin